Rovaniemen päristelyt/kokoontumiset
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Perhana kun pitäs olla Oulussa taas ensiviikonloppuna
.
Tehdään niin, että tulen paikalle ajoissa sunnuntaina jos sattumalta kerkeän takaisin Rovaniemelle. Jos minua ei näy, lähtekää ajamaan...
Olen itsekin ajatellut järkätä ajotapahtumaa tuonne kesäkuun alkupuolelle. Kohdemaastona voisi olla Ounasjokivarsi.
Mutta, Jos ehdin niin tulen paikalle.
Jos en ehdi, niin seuraavalla kerralla sitten.
Terv. Lauri
Tehdään niin, että tulen paikalle ajoissa sunnuntaina jos sattumalta kerkeän takaisin Rovaniemelle. Jos minua ei näy, lähtekää ajamaan...
Olen itsekin ajatellut järkätä ajotapahtumaa tuonne kesäkuun alkupuolelle. Kohdemaastona voisi olla Ounasjokivarsi.
Mutta, Jos ehdin niin tulen paikalle.
Jos en ehdi, niin seuraavalla kerralla sitten.
Terv. Lauri
Niin ne on kaasarin säädöt/toiminta yleensä persauksillaan minullakin mutta ei se menoa likaa haittaa, pelottaa vain että eihän käy laihalla->polta konetta. Pitää tarkistaa vielä ennen lähtöä lamdalla jos vain pääsen sellaiseen käsiksi.
Koitahan saada XL kuntoon niin päästään päristelemään.
Kaveri yrittää hankkia pyörän sunnutaiksi, josko saataisiin yksi kurapyöräilijä lisää joukkoon, hyviä tarjouksia otetaan vastaan. Jukka ja Taneli ainakin tulevat saamaan kohta soitot kyselyiden merkeissä (pyörät jotka ovat myynnissä ja jotka olen nähnyt ja toisen koeajanutkin
suosittelin Sepolle)
Koitahan saada XL kuntoon niin päästään päristelemään.
Kaveri yrittää hankkia pyörän sunnutaiksi, josko saataisiin yksi kurapyöräilijä lisää joukkoon, hyviä tarjouksia otetaan vastaan. Jukka ja Taneli ainakin tulevat saamaan kohta soitot kyselyiden merkeissä (pyörät jotka ovat myynnissä ja jotka olen nähnyt ja toisen koeajanutkin
antti
- Hannu^
- Pyörä: CRF450X
joo eli mulla näyttää asiat nyt huonolta eli en pääse kyllä sittenkään mukaan reissuun jos joku ei minulle toimivaa ajokkia löydä koska tuolla ei kauheasti uskalla ajella tällä hetkellä ettei mene viime talven työt hukkaan
Joten ensikertaan tai sitten jonkun toisen pyörällä
Joten ensikertaan tai sitten jonkun toisen pyörällä
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Kuolleet eivät
Osallistujia oli kaksi, minä ja "Miki", reissuu onnistui hyvin ja säät suosivat eikä hajonnjutkaan mitään
Asfaltilla oltiin n 15% (=n.30km), muuten kohtuu hyvillä/nopeilla hiekkateillä
Kesäkuun eka sunnuntai sopisi hyvin mikäli pyörä kasassa silloin, pitää tehdä vähän perusteellisempaa huoltoa + eihän noista vanhoista koskaan tiedä, eli alustavasti olisin mukana. Kovin pahoihin suopätkiin en ole kyllä kovin innokas mutta jos ilman jatkuvaa pyörän kantamista selviää niin...
Koitetaan saada porukkaa kasaan!
Kuinkas lkantolan ounasjokivarren reissuu edistyy...-
nyt olisi jo kaksi "osallistujaa" (kts.muutama viesti ylös)
Kesäkuun eka sunnuntai sopisi hyvin mikäli pyörä kasassa silloin, pitää tehdä vähän perusteellisempaa huoltoa + eihän noista vanhoista koskaan tiedä, eli alustavasti olisin mukana. Kovin pahoihin suopätkiin en ole kyllä kovin innokas mutta jos ilman jatkuvaa pyörän kantamista selviää niin...
Kuinkas lkantolan ounasjokivarren reissuu edistyy...-
antti
Näkyy tulevan sateinen (hela)torstai eli ei ole hyvä tehdä rakennushommia pihalla
aikaa lähteä ajelemaan. Mikäli porukkaa on lähdössä lyhyehkölle lenkille niin kiinnostusta olisi!!!
Viimeksi muokannut AnttiL, Ma Touko 28, 2007 4:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
antti