Rovaniemen päristelyt/kokoontumiset

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

AnttiL
Pyörä: exc

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Updated :twisted:
Viimeksi muokannut AnttiL, Ma Touko 28, 2007 4:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
antti
peccis
Pyörä: KTM EXC-R 450 2008

Viesti Kirjoittaja peccis »

kiinnostais kyllä mullaki lähtee mukaan, mut pitäs ne verot maksaa ni sais kilvetki joskus pärrään... eiköhän tossa parin viikon sisällä saa senki tehtyy :)
miki.
Pyörä: KTM 525 exc

Viesti Kirjoittaja miki. »

Heep, mukana ollaan!
lkantola
Pyörä: AfricaTwin

Viesti Kirjoittaja lkantola »

Perhana kun pitäs olla Oulussa taas ensiviikonloppuna :( .
Tehdään niin, että tulen paikalle ajoissa sunnuntaina jos sattumalta kerkeän takaisin Rovaniemelle. Jos minua ei näy, lähtekää ajamaan...

Olen itsekin ajatellut järkätä ajotapahtumaa tuonne kesäkuun alkupuolelle. Kohdemaastona voisi olla Ounasjokivarsi.

Mutta, Jos ehdin niin tulen paikalle.
Jos en ehdi, niin seuraavalla kerralla sitten.

Terv. Lauri
AnttiL

Lähtijöitä tällä hetkellä kolme "varmaa"+lkantola, mukaan mahtuu vielä :lol: Kävin tiedustelemassa reittiä ja tiet ovat liiankin hyvässä/nopeassa kunnossa, onneksi linnut ovat vähentyneet teiden varsilta jotta voi enemmän rauhassa ajella. Säät näyttäisivät suosivan :roll:
antti
Hannu^
Pyörä: CRF450X

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

Mulla muuten voi pikkuisen olla vaarassa toi et pääseekö lähteen kun ei meinaa löytyä sitten millään tuohon pikku XL:n kaasariin sopivia asetuksia. Joten jos jolla kulla löytys Mikunin tai Dellortto 24-26mm ni olisin kiitollinen jos saisin lainaan muutamaksi päivää :wink:
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
AnttiL

Niin ne on kaasarin säädöt/toiminta yleensä persauksillaan minullakin mutta ei se menoa likaa haittaa, pelottaa vain että eihän käy laihalla->polta konetta. Pitää tarkistaa vielä ennen lähtöä lamdalla jos vain pääsen sellaiseen käsiksi.

Koitahan saada XL kuntoon niin päästään päristelemään.

Kaveri yrittää hankkia pyörän sunnutaiksi, josko saataisiin yksi kurapyöräilijä lisää joukkoon, hyviä tarjouksia otetaan vastaan. Jukka ja Taneli ainakin tulevat saamaan kohta soitot kyselyiden merkeissä (pyörät jotka ovat myynnissä ja jotka olen nähnyt ja toisen koeajanutkin :arrow: suosittelin Sepolle)
antti
Hannu^

Jeps sepä siinä onkin kun ei millään meinaa saada tarpeeksi laihalle kun aina tuntuu räpisenvän rikkaalla :? Mutta yrittää tässä säätää asia kuntoon jollain tapaa :D
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Hannu^

joo eli mulla näyttää asiat nyt huonolta eli en pääse kyllä sittenkään mukaan reissuun jos joku ei minulle toimivaa ajokkia löydä koska tuolla ei kauheasti uskalla ajella tällä hetkellä ettei mene viime talven työt hukkaan :?

Joten ensikertaan tai sitten jonkun toisen pyörällä :wink:
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
AnttiL

Pahus, no ensi kerralla sitten :cry:
antti
Hehmo

Viesti Kirjoittaja Hehmo »

mitens natsasi reissut?
Viimeksi muokannut Hehmo, Ma Touko 28, 2007 3:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AnttiL

Osallistujia oli kaksi, minä ja "Miki", reissuu onnistui hyvin ja säät suosivat eikä hajonnjutkaan mitään :shock: Asfaltilla oltiin n 15% (=n.30km), muuten kohtuu hyvillä/nopeilla hiekkateillä

Kesäkuun eka sunnuntai sopisi hyvin mikäli pyörä kasassa silloin, pitää tehdä vähän perusteellisempaa huoltoa + eihän noista vanhoista koskaan tiedä, eli alustavasti olisin mukana. Kovin pahoihin suopätkiin en ole kyllä kovin innokas mutta jos ilman jatkuvaa pyörän kantamista selviää niin... :wink: Koitetaan saada porukkaa kasaan!

Kuinkas lkantolan ounasjokivarren reissuu edistyy...- :arrow: nyt olisi jo kaksi "osallistujaa" (kts.muutama viesti ylös)
antti
miki.
Pyörä: KTM 525 exc

Viesti Kirjoittaja miki. »

Mulla menee kaks seuraavaa viikonloppua perseelleen...sukulointia ja työmatkoja :cry:
Viimeksi muokannut miki., Ma Touko 28, 2007 4:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hehmo

Viesti Kirjoittaja Hehmo »

:shock:
Viimeksi muokannut Hehmo, Ma Touko 28, 2007 3:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AnttiL

Näkyy tulevan sateinen (hela)torstai eli ei ole hyvä tehdä rakennushommia pihalla :arrow: :D :D aikaa lähteä ajelemaan. Mikäli porukkaa on lähdössä lyhyehkölle lenkille niin kiinnostusta olisi!!!
Viimeksi muokannut AnttiL, Ma Touko 28, 2007 4:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
antti
Vastaa Viestiin