Onkos tällä foorumilla kokemuksia Laatokan ympäriajelusta ?

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Miikka

Re: Onkos tällä foorumilla kokemuksia Laatokan ympäriajelust

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Tuuri taitaa riippua tuulensuunnasta ja aluskerraston kosteusasteesta? :lol:

Edellisenä vuonna aika monta poronkusemaa pohjoisempana (Murmanskin korkeudella)
päästiin aina eteenpäin papereita näyttämällä ja kartasta rajanylityspaikkaa osoittamalla.

Laatokan ympäriajelusta kuitenkin vielä sen verran, että itse tilasin netin välityksellä
Beoscan nimisen firman tankkauskortin noin testimielessä tuota reissua varten.
Voi siis säästellä ruplia muuhun kuin tankkaamiseen tai käyttää korttia jonkinlaisena
backuppina, jos ruplat lähtee käsistä.

Huonoja puolia:
- osuttiin vain yhdelle Beoscanin sopimusasemalle koko kiekauksella,
vaikka oli "tiedossa" aseman sijainnit.. (Käynti silmälääkärillä voisi auttaa?)
Hyviä puolia:
- ekasta tankkauksesta sai jonkun rabatin, eli kahden mopon tankkauksen hinta oli
muutaman euron. (En tiedä onko vielä voimassa)
- Ei mitään vuosimaksuja.

Tarpeellinen? No ei toki.

-m
hönö
Pyörä: äkstee / drz

Re: Onkos tällä foorumilla kokemuksia Laatokan ympäriajelust

Viesti Kirjoittaja hönö »

mä oon huomannu että toi beoscan kortti on tosi kätevä. yhdellä hemmolla meidän ajeluporukasta on ko kortti.

kun on aika alkaa tasailla kortilla osteltuja bensakuluja niin poikkeuksetta vastaus on ollu "ei niistä mitään tarvii maksaa nehän on jo maksettu muovilla".......no sveton lukoililla ainakin toimii.

ihme homma toi bordiskoe (sairala) juttu. toki siitä risteyksestä mennään vyöhykkeelle mutta niin mennään päätietäkin pitkin. ollaan useinkin oltu poliisin kanssa jonkutason jutuilla siinä kaupalla (kaupan lempinimi on seitsemän pakoputken kauppa) ilman mitään ongelmia. lempinimen alkuperän voi käydä tsekkaamassa myymälänn nurkasta.'
Vastaa Viestiin