jite kirjoitti:Kyllä se taisi olla toisinpäin...nimittäin pienemmät ne vasta meneekin. Vai luetaanko 800 pieneksi?
No ei oo kasigessu pieni. Ykspyttyset ehkä jo on.
Varovaista ajatusta osallistumiseen vois olla, muttei osaa luvata vielä. Silloin ihan ekassa GS-meetingissä olin, ja se Rikun tekemä pikkupyörien tai siis se enempi maastopitoinen reitti oli oikeata asiaa. Sellaista luvassa lisää?
jite kirjoitti:Kyllä se taisi olla toisinpäin...nimittäin pienemmät ne vasta meneekin. Vai luetaanko 800 pieneksi?
No ei oo kasigessu pieni. Ykspyttyset ehkä jo on.
Varovaista ajatusta osallistumiseen vois olla, muttei osaa luvata vielä. Silloin ihan ekassa GS-meetingissä olin, ja se Rikun tekemä pikkupyörien tai siis se enempi maastopitoinen reitti oli oikeata asiaa. Sellaista luvassa lisää?
Talviharjoittelu menossa, josko sitä kesällä sitten pysyisi jo paremmin perässä... Ei vaan, kaikille empiville tiedoksi, että kannattaa ehdottomasti lähteä mukaan. Hitaimman mukaan noissa aina mennään ja kaatuminen ei ole häpeä. Sellaista sattuu ja kokeneempiakin kuskeja jänskättää välillä. Se kuuluu asiaan. Onneksi itsellä nuo kaatumiset on sattunut pääasiassa hitaassa ajossa ja ainoastaan ylpeys on saanut kolauksen. Tenerellä harrastin sitä enemmänkin, mutta kyllä Dakarin kaatumatilastokin on jo korkattu . Tuollaisessa ajossa on hyvää se, että on tosiaan niitä nostajia ja auttajia, jos sattuu muksahtamaan.
Pitääkin itsekin ilmoittautua mukaan, vaikka GR:n toimesta tuo kesän tapahtumakalenteri alkaa täyttymään kohtalaisesti Posiota myöten...
Oisko GS meetingissä kukaan itä-suomesta? Tarkotus ois ennen tapahtumaa reissata viikon verran hämeen suunnalla ja tulla sieltä perjantaina gs miitinkiin. Sunnuntaina Summassaari-Joensuu välille matkaseura ei ois pahitteeksi.
Eiköhän tuolta idempääkin (Varkauden itäpuolelta) ole osallistujia tulossa mutta Saarijärveltä Varkauden seudulle asti olen itse sunnuntaina palailemassa, eli puolimatkaan olisi sama matka.
GS-Meeting - kolmas kerta toden sanonee
Sora/lumipyöräilijä
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
gixxerman kirjoitti:Kävimme juuri eka ajon reitillä,Gessumeetingin siis,hyvältä näyttää,hyvin vaihteleva ja mielenkiintoinen.Pientä viilausta vielä,niin hyvä tulee.
Mainiota.
Reittimestarit tekevät hyvää työtä.
Ilmoittautuneita on jo 120 henkeä. Kaukaisimmat Moskovasta ja Englannista.