Pääsiäisenä jonnekin???(matkaseuraa vailla)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Pääsiäisenä jonnekin???(matkaseuraa vailla)
Hei muuten! onko kellään asiaa vantaalle ja sieltä p_karjalaan tai edes tännepäin. Ostin sieltä Belos:in, sarvitraktorin ja pitäs saaha tänne.
Hyvää matkaa
Ryanair paikkaa Malevin lentoreittejä ja aloittaa lennot Tampereelta Budapestiin maaliskuun lopussa. Ensi tiistaihin saakka joitakin lentoja myydään 12 eurolla, kannattaa tsekata.mikkot7 kirjoitti:No vot joo. piti lentää unkariin mut taitaa jäädä lentämättä, Malev yhtiö meni pakkasen puolelle ja lennot peruttu. Ajamaan ite ei kerkee ku vaan se 1viikko vapaata.
Saas nähdä pitääkö bemariin laittaa lumiketjut, jotta Pääsiäisenä pääsee reissuun. Budapestiin juttelin tuttavien kanssa alkuviikosta. Parikymmentä pakkasta sielläkin, lunta ja Tonava jäässä.
Ei ihan pääsiäisenä, mutta heti sen jälkeen 10.4 laivalla Puolaan. Tarkkoja suunitelmia ei ainakaan vielä ole, Auschwitz on ainoa päätetty kohde. Saa ehdotella käymisen arvosia paikkoja tolla suunnalla. Noin 10 päivää on aikaa ja Tallinnasta on tarkotus tulla Suomeen.
Happi
Happi
-
jussimh
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Viesti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/WolfsschanzeHappi kirjoitti:Ei ihan pääsiäisenä, mutta heti sen jälkeen 10.4 laivalla Puolaan. Tarkkoja suunitelmia ei ainakaan vielä ole, Auschwitz on ainoa päätetty kohde. Saa ehdotella käymisen arvosia paikkoja tolla suunnalla. Noin 10 päivää on aikaa ja Tallinnasta on tarkotus tulla Suomeen.
Happi
Tuolla käytiin SRBG:n kanssa 2009. Mielestäni ihan käymisen arvoinen paikka. Ja mukavien mutkateiden ympäröimä.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Puola on melkoisen tasamaata Krakovaan saakka, siitä etelään alkaa Tatra vuoristo ja mielenkiintoisemmat maisemat. Suosittelen jatkamaan Slovakian puolelle, esimerkiksi High Tatran seutu Zakopane-Tatranska Lomnica alueella on mukavia mutkateitä. Korkein vuori, Gerlachovski on 2600 m korkea, eli korkeuserojakin on.
Toki nähtävää löytyy Puolastakin.Esimerkiksi Krakovan vanha kaupunki on yksi minun suosikeistani.
Minulla lähtö on ensi torstaina. Laivalla Rostockiin, Saksan ja Sveitsin läpi Välimeren rannalle Ranskaan. Sieltä muutaman päivän rantaloman jälkeen itään ja Unkarin, Puolan ja Baltian läpi takaisin. Paluu on suunnitelmissa 12.-14.4. eli tuolla Puolassa taidamme olla samaan aikaan.
Ari
Toki nähtävää löytyy Puolastakin.Esimerkiksi Krakovan vanha kaupunki on yksi minun suosikeistani.
Minulla lähtö on ensi torstaina. Laivalla Rostockiin, Saksan ja Sveitsin läpi Välimeren rannalle Ranskaan. Sieltä muutaman päivän rantaloman jälkeen itään ja Unkarin, Puolan ja Baltian läpi takaisin. Paluu on suunnitelmissa 12.-14.4. eli tuolla Puolassa taidamme olla samaan aikaan.
Ari
Moro vaan. Mä olen sit Budabestissä 31.3-4.4 välillä. Kylläkin lentäen. Josko joskus mp:llä? siellä taitaa olla jo kevät +20c =)
Hyvää matkaa
Wieliczkan suolakaivos Krakovan nurkilla.Happi kirjoitti: Saa ehdotella käymisen arvosia paikkoja tolla suunnalla.
"Siistiä ja huoletonta on BMW:llä ajo, ei koskaan mitään likaisia ketjuhommia eikä kustannuksia, sillä kartiopyöräveto on ikuinen" (BMW mainosteksti 1931)
Kiitoksia vinkeistä.
Tosta vuoristoo menosta on kyllä ollut puhetta, mutta vähän noi kelit arvelluttaa näin aikasin keväällä.
Happi
Tosta vuoristoo menosta on kyllä ollut puhetta, mutta vähän noi kelit arvelluttaa näin aikasin keväällä.
Happi
Eipä noi Tatran tiet niin korkealla mene, en usko, että lunta on enää kuin huipuilla, mutta voin vaikka laittaa ensi viikolla matkaraporttia paikan päältä. Katurenkailla itse olen matkassa, kivampi kanttailla serpentiineissä, kuin karkeilla.
Lähtö tosiaan on huomenna, pitää olla tarkkana satamassa mihin jonoon menee. Päitsin lähtö on samoihin aikoihin Vuosaaresta, saattavat ohjata näin sporttisen näköisen menopelin lähtöviivalle.
Lähtö tosiaan on huomenna, pitää olla tarkkana satamassa mihin jonoon menee. Päitsin lähtö on samoihin aikoihin Vuosaaresta, saattavat ohjata näin sporttisen näköisen menopelin lähtöviivalle.
Laita vaan raporttia matkalta. Mulla tulee alle TKC80:set.Ari kirjoitti:Eipä noi Tatran tiet niin korkealla mene, en usko, että lunta on enää kuin huipuilla, mutta voin vaikka laittaa ensi viikolla matkaraporttia paikan päältä. Katurenkailla itse olen matkassa, kivampi kanttailla serpentiineissä, kuin karkeilla.
Toivottavasti ei ole liukasta huomenna, jos yöllä lunta tulee. Taitaa se sulaa päivän aikana, vaikka lunta tuliskin.
Happi
Sitä suuremmalla mielenkiinnolla odotellaan raporttia, jos tulikin lähdettyä PäitsilleAri kirjoitti:...voin vaikka laittaa ensi viikolla matkaraporttia paikan päältä.
"Siistiä ja huoletonta on BMW:llä ajo, ei koskaan mitään likaisia ketjuhommia eikä kustannuksia, sillä kartiopyöräveto on ikuinen" (BMW mainosteksti 1931)
Olisi todennäköisesti tullut raporttia Jorvista tai Meilahdesta, jos päitsireitille olisin joutunut. Tosin ei kunto nytkään paras mahdollinen ole, laivamatkailu on raskasta.
Ensimmäinen tuhat kilometriä takana. Puuskaista tuulta, 2-6 asteen lämpötiloja ja sadetta koko matkan, vasta Etelä-Saksassa nousi lämpö yli kymmenen asteen. Mutta on tää hienoa hommaa.
No, plussan puolella sentään.
Täällä aamulla lumi maassa ja pakkasta.
Happi
Täällä aamulla lumi maassa ja pakkasta.
Happi
Joo, raikasta on Euroopassa nyt. Olen Amsterdamissa ja täällä oli viime yönä pakkasta aste pari. Päivällä tuulta ja +8. Mutta Malagassa oli +25 kun lähdin sieltä ajelemaan 9. maaliskuuta polkupyörällä kohti pohjoista. 2700 km fillarointia, huomenna lento kotiin. Sori, tuli vähän offtopic (pääsiäiseksi kotiin eikä matkaseuraa).Ari kirjoitti:Ensimmäinen tuhat kilometriä takana. Puuskaista tuulta, 2-6 asteen lämpötiloja ja sadetta koko matkan, vasta Etelä-Saksassa nousi lämpö yli kymmenen asteen. Mutta on tää hienoa hommaa.
www.putkikameli.blogspot.com