KTM Adventure Rally

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Skogis
Viestit: 333
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 1:54 pm
Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
Paikkakunta: Vasa

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja Skogis »

juvander kirjoitti:Olikos tuolla ajossa mitään muita kuin gessuja? Kuvissa ei oikein näy mitään muuta kalustoa ;)
:?: :?: :?: Löytyyko muuta?
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Kiitoksia kaikille osallistuneille ja yhteistyökumppaneille :!:

Katseet on jo suunnattu ensivuoteen ja Rallin suunnittelu aloitettu.

Oli hienoa huomata kuinka navigointi tapa Roadbookilla ja rallin luonne aukesivat osallistujille.
Tapa kuinka tehdään parasta tulosta alkoi myös selvitä ja viimeisenä päivänä virheet olivat jo melkein kadonneet.
Moni alkoi myös haaveilla kevyemmästä pyörästä, joka tietysti helpottaa ajamista, eikä ole niin raskasta. Roadbook-laitteiden laatuerot tulivat myös esille ja kunnollisen trippimittarin tärkeys korostuu kun erot alkavat olla minuutin sisällä vuorokauden kokonaisajoajan jälkeen.

Nyt on vuorossa Dusty Wobbls Summer Camp 2012 leiri jossa järjestely ryhmän kanssa saadaan viivoja kuinka ja missä ensivuoden Ralli ajetaan.

Lokakuussa on tarkoitus järjestää Ralli tapaaminen viikonloppuna, johon kaikki ovat tervetulleita.

Kuva

Kuva

Kuva
Järjestäjä työssään matkalla kohti seuraavaa CP - pointtia

Kuvia ja videoita löytyy tuolta Dusty Wobbls sivujen kautta Photo 1 alta n. 1500 kpl
Viimeksi muokannut CapoSakke, Ti Elo 21, 2012 9:20 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
gff-3
Viestit: 662
Liittynyt: Ke Loka 26, 2011 4:59 pm
Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays
Paikkakunta: Keskeinen Uusimaa

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja gff-3 »

Skogis kirjoitti:
juvander kirjoitti:Olikos tuolla ajossa mitään muita kuin gessuja? Kuvissa ei oikein näy mitään muuta kalustoa ;)
:?: :?: :?: Löytyyko muuta?
Mä en nää ku kotareita? :shock:
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Gessu on helpompi saadan kuvaan, kun se on yleensä paikallaan :lol:

Kuva
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: KTM Adventure Rally 2013

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

KTM ADVENTURE RALLY 2013 ILMOITTAUTUMINEN AVATTU

Kuva

Kuva

Uusia Rallia pyöriä on myös työn alla ja valmistumassa talven aikana....
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
jussa79
Viestit: 124
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 1:47 am
Pyörä: KTM 690

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja jussa79 »

Ilmoittautuminen suoritettu!

Katsotaas josko sitä talven aikana saataisiin pikkasen muutoksia kalustoonkin, ettei tarvitsisi pitää matkalla ylimääräisiä tankkaustaukoja!
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Törppäsin tuonne Sammys-ATV sivulle ilmoituksen 2013 rallista niin voi kömpijäkuskit alkaa ropaamaan ajoissa vehkeitään suunnistuskuntoon 8)
Kylätason kurapyöräilijä.
jussa79
Viestit: 124
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 1:47 am
Pyörä: KTM 690

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja jussa79 »

Koheltaja kirjoitti:Törppäsin tuonne Sammys-ATV sivulle ilmoituksen 2013 rallista niin voi kömpijäkuskit alkaa ropaamaan ajoissa vehkeitään suunnistuskuntoon 8)
Toivotaan että porukkaan tulis muutama muukin mönkkäri kun me Arin (ja Janin) kanssa.

Onko "reittimestarilla" jo jonkinlaista suunnitelmaa ensi kesän reitiksi ja onko tarkoitus pitää reitti vastaavana kuin tänä vuonna, vai tuleeko mukaan hieman haastavampiakin pätkiä (joista osalla porukasta onkin vissiin jo kokemusta tältä vuodelta tuon pienen suolenkin verran... :P )??
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Seuraavaan ralliin yritetään lisätä navigoinnin merkitystä ja suunistuksellisia haasteita ja viedä reittiä vähän pienemmille teille.
Myöskin ajotaidon merkitys yhdistettynä nopeaan päättelykykyyn ja hyvään navigointiin reitillä tulee toivottavasti korostumaan.
Katsotaan mitä kaikkea saadaan aikaiseksi nyt syksyn aikana ja jatketaan hommaa keväällä.
Tarkoitus olisi saada pari päivää valmiiksi jo tämän vuoden puolella ja testata reittien toimivuutta, ja kuinka ollaan hommassa onnistuttu. :roll:

Mutta suunnistusvirheet tulevat edelleenkin viemään syvälle "suolle" :lol:

Tämän olemme varmistaneet Pasin ilmoituksella liittyä järjestely porukkaan .... :lol: :lol: :lol:

Kuva

Kuva
Pasi tutkimassa uusia reittejä
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Avatar
mico
Viestit: 1344
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Paikkakunta: Pori

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja mico »

Taitaa Pasi olla hoikka poika ensi suvena... :lol:
jussa79
Viestit: 124
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 1:47 am
Pyörä: KTM 690

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja jussa79 »

Pikkanen viteonpätkä mönkkärin kyydistä päivältä 1.
Tämä oli ensimmäisen päivän yksi mukavimmista pätkistä ajaa, niinku minun mielestäni.

https://vimeo.com/48381782
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

jussa79 kirjoitti:Pikkanen viteonpätkä mönkkärin kyydistä päivältä 1.
Tämä oli ensimmäisen päivän yksi mukavimmista pätkistä ajaa, niinku minun mielestäni.

https://vimeo.com/48381782
Hieno pätkä :P

Laitakaa niitä ilmoittautumisia tulemaan, niin sadaan majoitukset ja reitit kohdaleen..... :shock:
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Kuva

KTM Adventure Rally 2013
Ensivuoden ralli suunnitelmat ovat jo pitkällä. Reittejä koeajetaan ja ensimmäiset roadbook testi saadaan varmaan tehtyä jo tänä syksynä.
Lisää tietoa Rallista tulee sitä mukaa, kun saan asiat järjestykseen.

ILMOITTAUTUMINEN
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Avatar
Yamato
Viestit: 610
Liittynyt: La Marras 24, 2007 7:59 pm
Pyörä: Hakusessa
Paikkakunta: P-Savo

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja Yamato »

Mukava kuulla, että järjestelyt etenevät.

Kysymyskin olisi. Näkeekö jostain onko ilmoittautuminen tullut perille?
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Jos sait ilmoittautumisen yhteydessä lähettämisen jälkeen viestin, niin on perillä.
Laitan sähköpostiviestiä, heti kun saan majoitusvahvistukset, silloin tulee ainakin varmistus.
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Vastaa Viestiin