Jyväskylän sorarännit 2007
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
erha
- Pyörä: sherco 250 4t ajp 250 pr5
JYVÄSKYLÄN SORATIET
LÄHTIS JOS KÄRSIS, KÄSI VIELLÄ HUONOSSA HAPESSA(LEIKATTU 1KK SITTEN)RUPEE MEINAAN V.......N TÄÄ KATOON RÄKIMINEN JA PÄITSIVIDEOIDEN KATSELU .PITÄIS PÄÄSTÄ JO.
JAMMUMAN.
JAMMUMAN.
jippo kirjoitti:"
Hieno homma..... Ollaan yhteyksissä lähempänä kyseistä viikonloppua ja täytyy suunnitella minä päivänä tulossa ollaan ja kuinka pitkään seurataan kisoja... Majoitus asiat ovat vielä "hakusessa", mut olisi hienoa jos löytyisi edes teltta paikka niin helpottaisi elämää...
Kyllä Keski-Suomeen on vielä ainakin tähän asti kaikki halukkaat mahtuneet. Jos kriteerinä ei ole hotellimajoitus, niin vaihtoehtoja on monia. Itse olen useana vuonna vuokrannut keskutakämpän sekä mökin (ek:n varrella) ja majoittunut anopin hoiviin. Tänä vuonna vaimo kielsi ko. toimet, mutta jos ei muuta, niin eiköhän tuolta mökin pihasta liikene telttapaikka... Aika paljon paikallinen porukka on valmis vuokraamaan kämppänsä rallien ajaksi, joten se on ihan suositeltava vaihtoehto.
- paspit
- Pyörä: BMW R1100GS Scrambler, ex- DR 650R
Voisi jopa yrittää vihdoinkin päästä matkaan, jos vain saan mummon hoitamaan pienimmäistä siksi aikaa. Mulle käy periaatteessa kaikki muut ajat paitsi ke-aamupäivä. Muina päivinä vaikka heti aamustakin. Lyödäänkö joku aika lukkoon, niin tietää suunnitella menoja? (sen verran tippunut kuvioista, että mikä tuo ympyrätien ensimmäinen risteys on?)
-Pasi
-Pasi
-
freewind
- Pyörä: ktm 250 exc-f
eipä se mun loma ala vasta kun 30 päivä tätä kuuta....
mites muuten juha ... mä tuon seuraavaan päristelyyn noin 65e kiven jonka heitit bemarilla suoraan kotarin ajovalon umpiosta sisään
...heh. onneksi toi mopotin ei kule sen kovempaa niitä kiviä ois voinnut olla jopa ajolasien sisäpuolellakin sillä se hevosen paska riiti ihan tarpeeksi siina lasien ulkopuolellakin.
torstaina emännällä on ilta vuoro ,eli ei pääse.
mites muuten juha ... mä tuon seuraavaan päristelyyn noin 65e kiven jonka heitit bemarilla suoraan kotarin ajovalon umpiosta sisään
torstaina emännällä on ilta vuoro ,eli ei pääse.
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Ei mulle tullu mitään kiviä kun ajoin sun perässä, en tosin ihan perässä, kun oli vieraita mukana. Mä laitoin sellasen metalliverkon just ton takia siihen lampun eteen (ei taitais 65€:lla selvitä bemarin umpiosta). No seuraavan kerran kun tuut perässä, niin laitan karkeemmat kummit, niin jää sitten vähän rakoakin kivien lentää, pakkoko se on koko ajan hillostaa niskassa? Missä se muuten tuli?freewind kirjoitti: mä tuon seuraavaan päristelyyn noin 65e kiven jonka heitit bemarilla suoraan kotarin ajovalon umpiosta sisään
Eipä oo vielä tullu kehuttua, että oli sopivasti potta märkänä sisältä sen reissun jälkeen ja aikas hyvät polutkin meillä oli.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Janne.k:n kanssa käytiin tiistain ilta-ajelulla Sahloisilla kääntymässä. Saatiin satakunta mukavaa ja mielenkiintoista kilometriä kasaan. Pätkiä joille ei enää mennä ja pätkiä joita varmana tahkotaan niin kauan että kyllästytään. Jos joku on vielä torstaina lähdössä, voitais käydä heittämässä herkut noista, kun nyt tuli neuvoteltua se ankkajuttukin vapaaksi. Katotaan sitten lisää pätkiä tai paistetaan makkaraa jos ei muuten aika kulu.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Hiljaista oli Roililla klo 1800 ja vielä vähän ylikin...
OK, osin oma vika. En uskaltanut ilmoittaa etukäteen. Mopo tuli kuitenkin valmiiksi jo hiukan yli 1700.
Ihmettelin aikani (15min) ja vetäisin kostoksi 100km suurimmaksi osaksi sateessa.
Seuraavalla kerralla sitten koitan ilmoittaa ajoissa
OK, osin oma vika. En uskaltanut ilmoittaa etukäteen. Mopo tuli kuitenkin valmiiksi jo hiukan yli 1700.
Ihmettelin aikani (15min) ja vetäisin kostoksi 100km suurimmaksi osaksi sateessa.
Seuraavalla kerralla sitten koitan ilmoittaa ajoissa
Kari
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda