Jyväskylän sorarännit 2007

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

erha
Pyörä: sherco 250 4t ajp 250 pr5

JYVÄSKYLÄN SORATIET

Viesti Kirjoittaja erha »

LÄHTIS JOS KÄRSIS, KÄSI VIELLÄ HUONOSSA HAPESSA(LEIKATTU 1KK SITTEN)RUPEE MEINAAN V.......N TÄÄ KATOON RÄKIMINEN JA PÄITSIVIDEOIDEN KATSELU .PITÄIS PÄÄSTÄ JO.
JAMMUMAN.
KKO
Pyörä: -----

Viesti Kirjoittaja KKO »

To klo 17 pitäisi käydä hyvin.

Keskiviikkona todennäköisesti ei.
Kari

"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
ilduce
Pyörä: 690 ENDURO R

Viesti Kirjoittaja ilduce »

jippo kirjoitti:"
Hieno homma..... Ollaan yhteyksissä lähempänä kyseistä viikonloppua ja täytyy suunnitella minä päivänä tulossa ollaan ja kuinka pitkään seurataan kisoja... Majoitus asiat ovat vielä "hakusessa", mut olisi hienoa jos löytyisi edes teltta paikka niin helpottaisi elämää... :D

Kyllä Keski-Suomeen on vielä ainakin tähän asti kaikki halukkaat mahtuneet. Jos kriteerinä ei ole hotellimajoitus, niin vaihtoehtoja on monia. Itse olen useana vuonna vuokrannut keskutakämpän sekä mökin (ek:n varrella) ja majoittunut anopin hoiviin. Tänä vuonna vaimo kielsi ko. toimet, mutta jos ei muuta, niin eiköhän tuolta mökin pihasta liikene telttapaikka... Aika paljon paikallinen porukka on valmis vuokraamaan kämppänsä rallien ajaksi, joten se on ihan suositeltava vaihtoehto.
paspit
Pyörä: BMW R1100GS Scrambler, ex- DR 650R

Viesti Kirjoittaja paspit »

Voisi jopa yrittää vihdoinkin päästä matkaan, jos vain saan mummon hoitamaan pienimmäistä siksi aikaa. Mulle käy periaatteessa kaikki muut ajat paitsi ke-aamupäivä. Muina päivinä vaikka heti aamustakin. Lyödäänkö joku aika lukkoon, niin tietää suunnitella menoja? (sen verran tippunut kuvioista, että mikä tuo ympyrätien ensimmäinen risteys on?)

-Pasi
RTJ
Pyörä: none

Viesti Kirjoittaja RTJ »

Terve

Vaihdetaan sitten paikka vähän kauemmaksi eli Isolahden kaupalle.

Riku
paspit
Pyörä: BMW R1100GS Scrambler, ex- DR 650R

Viesti Kirjoittaja paspit »

Lyödäänkö siis to 17.00 Isolahden kaupalla lukkoon?

-Pasi
juhan
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009

Viesti Kirjoittaja juhan »

Jaha, että levykauppaan ja kukkakauppaan ja ...
Täytyy yrittää, to 17.00 näkyy jos onnistui.
Alkuviikon ajelen kyllä ihan työaikaan ja samoja kulmia.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
RTJ
Pyörä: none

Viesti Kirjoittaja RTJ »

Terve

No nyt kävi niin että tuli hommia torstaiksi eli itse en pääse! :(

Sopikaa parempi aika ja paikka keskenänne.

Riku
janne.k
Pyörä: XR400, XRV750

Viesti Kirjoittaja janne.k »

Pahus, olisi torstai käynyt minulle. Mutta jos joku lenkin vetää mukana ollaan. Aika ja paikka oli ok. Tänäänkin meinasin lenkin heittää kun niin hyvä keli on. Suunta varmaan sama. Roililta lähden klo 1800. Ei ole mitään suunnitelmia.
juhan

Laitan muutaman pisteen magellaniin, niin käydään kokeilemassa löydetäänkö. Roil 1800.
freewind
Pyörä: ktm 250 exc-f

Viesti Kirjoittaja freewind »

eipä se mun loma ala vasta kun 30 päivä tätä kuuta....
mites muuten juha ... mä tuon seuraavaan päristelyyn noin 65e kiven jonka heitit bemarilla suoraan kotarin ajovalon umpiosta sisään :evil: ...heh. onneksi toi mopotin ei kule sen kovempaa niitä kiviä ois voinnut olla jopa ajolasien sisäpuolellakin sillä se hevosen paska riiti ihan tarpeeksi siina lasien ulkopuolellakin.
torstaina emännällä on ilta vuoro ,eli ei pääse. :evil:
juhan

freewind kirjoitti: mä tuon seuraavaan päristelyyn noin 65e kiven jonka heitit bemarilla suoraan kotarin ajovalon umpiosta sisään
Ei mulle tullu mitään kiviä kun ajoin sun perässä, en tosin ihan perässä, kun oli vieraita mukana. Mä laitoin sellasen metalliverkon just ton takia siihen lampun eteen (ei taitais 65€:lla selvitä bemarin umpiosta). No seuraavan kerran kun tuut perässä, niin laitan karkeemmat kummit, niin jää sitten vähän rakoakin kivien lentää, pakkoko se on koko ajan hillostaa niskassa? Missä se muuten tuli?
Eipä oo vielä tullu kehuttua, että oli sopivasti potta märkänä sisältä sen reissun jälkeen ja aikas hyvät polutkin meillä oli.
freewind
Pyörä: ktm 250 exc-f

Viesti Kirjoittaja freewind »

enpä tiedä et missä se kivi tuli mutta köhniöllä sen vasta huomasin.. ja mitä väliä mukavaahan meillä oli :D
juhan

Janne.k:n kanssa käytiin tiistain ilta-ajelulla Sahloisilla kääntymässä. Saatiin satakunta mukavaa ja mielenkiintoista kilometriä kasaan. Pätkiä joille ei enää mennä ja pätkiä joita varmana tahkotaan niin kauan että kyllästytään. Jos joku on vielä torstaina lähdössä, voitais käydä heittämässä herkut noista, kun nyt tuli neuvoteltua se ankkajuttukin vapaaksi. Katotaan sitten lisää pätkiä tai paistetaan makkaraa jos ei muuten aika kulu.
KKO
Pyörä: -----

Viesti Kirjoittaja KKO »

Hiljaista oli Roililla klo 1800 ja vielä vähän ylikin...

OK, osin oma vika. En uskaltanut ilmoittaa etukäteen. Mopo tuli kuitenkin valmiiksi jo hiukan yli 1700.

Ihmettelin aikani (15min) ja vetäisin kostoksi 100km suurimmaksi osaksi sateessa.

Seuraavalla kerralla sitten koitan ilmoittaa ajoissa :roll:
Kari

"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
Vastaa Viestiin