Muhoksella etsintätehtävä

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

2old
Pyörä: KTM 990 Adv

Viesti Kirjoittaja 2old »

....niin ja täällä on porukkaa kattaen koko maan..... vaikuttavaa....
- ....but, Alive and Kicking-
T€€MU
Pyörä: XT660Z Tenere -09

Viesti Kirjoittaja T€€MU »

Asiasta kiinnostuneille suosittelen ottamaan yhteyttä alueenne vapepa-koordinaattoreihin, löytyvät tuolta vapepan sivuilta.

Itse olen mukana ryhmässä joka koostuu maastoautokerhon ja radioharrastekerhon porukoista, ja ollaan pidetty harjoituksia ja oltu tositoimissa mukana.

Toiminta on vielä kehittelyasteella, mutta pääsääntöisesti maasturit ja mönkkärit sekä enskat ovat kuin luotuja isonkin alueen metsätiestön
tutkimiseen, hommassa on tärkeää vain ajella hissukseen että pystyy luotettavasti myös havainnoimaan penkkoja ja maastoa yleensä.
Tapana on ollut että enskat ja mönkkärit liikkuu aina pareina ja autoissakin väh. kaksi henkilöä.

Harjoituksissa tuli huomattua miten ajettiin kahteen kertaan kahdella enskalla
polulle tarkoituksella jätettyjen kintaiden yli ! tosin polku oli aika polku..
joten enskan kanssa menee huonossa maastossa toisinaan liikaa havainnointikykyä itse ajamiseen verrattuna esim. mönkkäriin.

Oulun seudulla asuville suosittelisin lisätietoa valmiista toimintamallista:
www.offroadoulu.com
Ja pohjanmaalla asiasta kiinnostuneet kurkkii lisää täältä:
www.pohojanmaanoffroad.fi
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

FinMoto

Viesti Kirjoittaja FinMoto »

Lahella oltiin. Hyva etta loytyi.
ATC
Pyörä: HP2E

Viesti Kirjoittaja ATC »

T€€MU kirjoitti:Asiasta kiinnostuneille suosittelen ottamaan yhteyttä alueenne vapepa-koordinaattoreihin, löytyvät tuolta vapepan sivuilta.

Itse olen mukana ryhmässä joka koostuu maastoautokerhon ja radioharrastekerhon porukoista, ja ollaan pidetty harjoituksia ja oltu tositoimissa mukana.

Toiminta on vielä kehittelyasteella, mutta pääsääntöisesti maasturit ja mönkkärit sekä enskat ovat kuin luotuja isonkin alueen metsätiestön
tutkimiseen, hommassa on tärkeää vain ajella hissukseen että pystyy luotettavasti myös havainnoimaan penkkoja ja maastoa yleensä.
Tapana on ollut että enskat ja mönkkärit liikkuu aina pareina ja autoissakin väh. kaksi henkilöä.

Harjoituksissa tuli huomattua miten ajettiin kahteen kertaan kahdella enskalla
polulle tarkoituksella jätettyjen kintaiden yli ! tosin polku oli aika polku..
joten enskan kanssa menee huonossa maastossa toisinaan liikaa havainnointikykyä itse ajamiseen verrattuna esim. mönkkäriin.

Oulun seudulla asuville suosittelisin lisätietoa valmiista toimintamallista:
www.offroadoulu.com
Ja pohjanmaalla asiasta kiinnostuneet kurkkii lisää täältä:
www.pohojanmaanoffroad.fi
Nyt on perusteilla kurapyöräilijöille oma ryhmä, muista päivämäärä ja laita ilmoitus osallistumisestasi hyvissä ajoin, sillä ryhmä voidaan perustaa vain jos saadaan kymmenen osallistujaa kasaan.
viewtopic.php?t=8699&highlight=vapepa
Weteraani kurapyöräilijä
Vastaa Viestiin