URAA 2012?.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: URAA 2012?.
Tai ainakin erillisenä (pienempänä) se vuosiluku ?
Kari
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
Jälleen mukana
Toi tarraidea on hyvä. Jos niitä sais vielä eri väreissä, esim. mun mustasta pyörästä erottuisi hyvin keltaisena.
Toi KKO:n idea on myös hyvä. Silloin niitä vuosilukuja voisi lisäillä siihen tekstin perään useampiakin
Toi tarraidea on hyvä. Jos niitä sais vielä eri väreissä, esim. mun mustasta pyörästä erottuisi hyvin keltaisena.
Toi KKO:n idea on myös hyvä. Silloin niitä vuosilukuja voisi lisäillä siihen tekstin perään useampiakin
Voin tehdä tarroista ehdotelmia mitä töiltäni ehdin, pistän vaikka siten eri topikkiin äänestyksen tarroista.
Tarroja saa ihan melkein millä värillä vain haluaa, esim mustaan on paras kromi , ei keltainen
Yksi idea voisi olla pelkkä URAA!!! teksti, johon voisi sitten liimata alle vinottain ns. vuosilukutarran, milloin on ollut mukana.
Tällöin voisin tehdä tarroja halvemmalla ja voisi sisällyttää sen vuosilukutarran osallistumismaksuun (1,5 eur)
Joku noin 15cm uraa tarra on siellä 8eur kieppeillä.
Ideoidaan lisää.
Tietenkin jos haluaa pyöräänsä mitä tarroja tahansa, niin tietysti voin niitäkin järjestää... privalla saa yhteyttä tahi spostilla.
Tarroja saa ihan melkein millä värillä vain haluaa, esim mustaan on paras kromi , ei keltainen
Yksi idea voisi olla pelkkä URAA!!! teksti, johon voisi sitten liimata alle vinottain ns. vuosilukutarran, milloin on ollut mukana.
Tällöin voisin tehdä tarroja halvemmalla ja voisi sisällyttää sen vuosilukutarran osallistumismaksuun (1,5 eur)
Joku noin 15cm uraa tarra on siellä 8eur kieppeillä.
Ideoidaan lisää.
Tietenkin jos haluaa pyöräänsä mitä tarroja tahansa, niin tietysti voin niitäkin järjestää... privalla saa yhteyttä tahi spostilla.
URAA 2012?.
Tarroja joissa lukee URAA!!!! on myynnissä myös järjestävän seuran toimesta ja niihin liittyy ei-ihan-virallista tekijänoikeutta. Mielestäni kilpailevien tuotteiden myynnistä olisi hyvä sopia Jukan kanssa.
Kenraali kohottaa maljan naisen älylle ja kauneudelle. Niitä ilman maailma on pelkkä pimeyteen viritetty piikkilanka. (Jari Tervo)
En halua kenenkään varpaille astua.
En itse ole Uraa-tarroja missään nähnyt, niin tein itselleni sellaiset pyörään.
Tyhmänä tarjosin niitä muillekin, anteeksi.
En itse ole Uraa-tarroja missään nähnyt, niin tein itselleni sellaiset pyörään.
Tyhmänä tarjosin niitä muillekin, anteeksi.
Ihan rakentavassa hengessä halusin lisätä oman mielipiteeni tähän keskusteluun...Pasi kirjoitti:Tarroja joissa lukee URAA!!!! on myynnissä myös järjestävän seuran toimesta ja niihin liittyy ei-ihan-virallista tekijänoikeutta. Mielestäni kilpailevien tuotteiden myynnistä olisi hyvä sopia Jukan kanssa.
Ja koska tarroja on siis edelleen saatavilla mm. paikanpäällä Raajärvellä, ilmeisesti sekä vanhoja, että uusia, poistin purnaukseni täältä.
Viimeksi muokannut Jakke N, Ma Maalis 19, 2012 6:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niitä alkuperäisiä tarroja on vielä jäljellä mutta viime kesänä taisi käydä niin, että en muistanut ottaa niitä Raajärvelle mukaan tms.
Ei tämä tarrahomma tietenkään mikään suuri kysymys ole ja nuo Trompin luonnostelemat tarrat on tosi hienon näköisiä. Ei mitään syytä ripotella tuhkaa päälleen
Ei tämä tarrahomma tietenkään mikään suuri kysymys ole ja nuo Trompin luonnostelemat tarrat on tosi hienon näköisiä. Ei mitään syytä ripotella tuhkaa päälleen
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Oispa tuossa makee kesäloma alotus reissu, heinäkuussa kun alkais loma
samalla näkis honda maailmaa. Yritin tuossa selata onko tuonne mitä osallistumis maksu ?
Yksinäinen Susi
antti
ja maksu siis koostuu Mainarin palveluista ja sisältää yösijan, aamiaisen ja päivällisen sekä saunan
retkieväät, bensa ja virvokkeet pitää hommata erikseen
itse ohjelman järjestää jokainen partio itse mutta siitähän ei tule mitään kustannusta
retkieväät, bensa ja virvokkeet pitää hommata erikseen
itse ohjelman järjestää jokainen partio itse mutta siitähän ei tule mitään kustannusta
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Tarrahommia kehitellään Trompin kanssa, jospa saataisiin tuosta hyvä myyntituote foorumin tueksi ja foorumilaisten iloksi!
Ja tähän semmoinen 'TYKKÄÄ' nappiJukka kirjoitti:Tarrahommia kehitellään Trompin kanssa, jospa saataisiin tuosta hyvä myyntituote foorumin tueksi ja foorumilaisten iloksi!
- daddy0
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Viesti:
URAA 2012?.
Olisin kovin kiinnostunut myös Trompin tyylin mukaisista Pohjola kurapyöräilijät tarroista, joten toivottavasti kehittely ylettyy myös Uraan ulkopuolelle.Jukka kirjoitti:Tarrahommia kehitellään Trompin kanssa, jospa saataisiin tuosta hyvä myyntituote foorumin tueksi ja foorumilaisten iloksi!
Sekin kissa nostettiin pöydälledaddy0 kirjoitti:Olisin kovin kiinnostunut myös Trompin tyylin mukaisista Pohjola kurapyöräilijät tarroista, joten toivottavasti kehittely ylettyy myös Uraan ulkopuolelle.Jukka kirjoitti:Tarrahommia kehitellään Trompin kanssa, jospa saataisiin tuosta hyvä myyntituote foorumin tueksi ja foorumilaisten iloksi!
Mikä on tilanne ilmoittautumisten suhteen, osutaanko tänäkin vuonna 60 - 70 osallistujan tienoolle.
Homma alaa olla jo ilmeiseti sellaista rutiinia, ettei kukaan jaksa hekumoida etukäteen, mennään vain paikanpäälle ja päristellään
. Kalusto on ilmeiseti keventynyt vuosi vuodelta ja kuten joku viime vuonna totesi, niin ylivoimaisesti suosituin merkki paikanpäällä oli muuli 
Homma alaa olla jo ilmeiseti sellaista rutiinia, ettei kukaan jaksa hekumoida etukäteen, mennään vain paikanpäälle ja päristellään