Talvisuraus 2012 16-18.3

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Kärtsy
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Loka 19, 2011 9:03 am
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja Kärtsy »

Mukana, Kärtsy
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Morot;

Talvisurauksella taisi olla tilaus kun tuli vajaaseen kahteen vuorokauteen täyteen 8)

Olette kaikki tervetulleita,kun vaaan kuluis aika.

Päivittelen tonne ekaan viestiin tietoja aina kun jotain kerrottavaa.

Kohta sinne tulee tapahtuman hinta :twisted:

Ahti ja A...eiku Exc
Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Meikäläinen puusilmä just vasta hokas jot 2012 mennään jo...jonottamaan ilmoittaudun sisäpaikoille jos vaikka joku peruuntuu, pitänee ilveillä joku konsti sitten jos ei mökkiin mahdu :twisted:
Avatar
PELTILELU
Viestit: 78
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 1:42 pm
Pyörä: R1200GSa, g650Xcountry
Paikkakunta: Vantaa

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja PELTILELU »

Ilmoittaudun jonon jatkoksi varalle kun kerran Juvander ja Kärtsykin ovat jo siellä:) Menopelinä on 12GS.
Avatar
juvander
Viestit: 1783
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja juvander »

PELTILELU kirjoitti:Ilmoittaudun jonon jatkoksi varalle kun kerran Juvander ja Kärtsykin ovat jo siellä:) Menopelinä on 12GS.
No onhan se toikin syy osallistua...
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Morot;

Pohjois-Karjalaankin on tullut talvi.Suraus reitit on sunnittelussa ja jokaiselle on tarjolla ainakin lumispooria,jäärata on vielä vähän vaiheessa :mrgreen:

Peruutuksen johdosta Sale pääsi tupaan.

Suraus odotuksin Ahti ja Exc.
Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Ahti kirjoitti:Morot;

Pohjois-Karjalaankin on tullut talvi.Suraus reitit on sunnittelussa ja jokaiselle on tarjolla ainakin lumispooria,jäärata on vielä vähän vaiheessa :mrgreen:

Peruutuksen johdosta Sale pääsi tupaan.

Suraus odotuksin Ahti ja Exc.
Hyvä homma, eipähän tarvinnukkaan kieppiin kaivautua :mrgreen:
Avatar
Phav
Viestit: 580
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 6:21 pm
Pyörä: R1200GS -09
Paikkakunta: Joensuu,Hammaslahti

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja Phav »

Mie tulen käymään vaikka päiväselti, jos ei mökkipaikkaa vapaudu. Eka talvi piikit alla ja reilu 100km takana, kivaa on juu.
Loud pipes save lives
-Pasi-
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Talvisuraus 2012 lähestyy.

PELTILELU sai creativen paikan mökissä.creative tulee päivä mopoilijaksi.

JanneH on luvannut suunnitella ISOILLE mopoille reitin ja toimia veturina ryhmälle.Me muut pienillä pyörillä mennään minun ja lturusen osoittaman käden suuntaan niin pitkälle kuin toisin käsketään.

Otetaan sitten huomioon että jokainen valitsee vapaasti ryhmänsä ja moponsa värin :mrgreen:

Ahti ja Exc
Avatar
-jn-
Viestit: 546
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 10:30 am
Pyörä: SE/EXC350/GS
Paikkakunta: Vihti

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja -jn- »

Moi

Joudun perumaan en pääse silloin tulemaan Suomeen vaikka kuinka meili tekisi :cry: .


terv. -jn-
Tärkeintä ei ole päämäärä vaan liike ....

mopokuvia http://www.hobby.pic.fi/
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja Ahti »

-jn- kirjoitti:Moi

Joudun perumaan en pääse silloin tulemaan Suomeen vaikka kuinka meili tekisi :cry: .


terv. -jn-

Ok,näin se meitä koettelee.

Phav saa paikan,tervetuloa.

Ahtija Exc.
Avatar
PELTILELU
Viestit: 78
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 1:42 pm
Pyörä: R1200GSa, g650Xcountry
Paikkakunta: Vantaa

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja PELTILELU »

Peltilelun paikan voi luovuttaa seuraavalle jonottajalle.
Minulle tuli työesteitä joten pysty osallistuaan näihin surautteluihin, harmi!
Avatar
juvander
Viestit: 1783
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja juvander »

Ahti kirjoitti: JanneH on luvannut suunnitella ISOILLE mopoille reitin ja toimia veturina ryhmälle.Me muut pienillä pyörillä mennään minun ja lturusen osoittaman käden suuntaan niin pitkälle kuin toisin käsketään.

Otetaan sitten huomioon että jokainen valitsee vapaasti ryhmänsä ja moponsa värin :mrgreen:

Ahti ja Exc
Erinomaista. Vasta pari tonnia kilometrejä GSA:lla takana tälle talvelle eli harjoittelija vielä... Mutta eiköhän se tästä näillä isoillakin vehkeillä homma etene jos ei ihan spooriksi reitti muutu! Yksi Arctic Butt tuli tuossa juuri harjoiteltua...
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja Ahti »

PELTILELU kirjoitti:Peltilelun paikan voi luovuttaa seuraavalle jonottajalle.
Minulle tuli työesteitä joten pysty osallistuaan näihin surautteluihin, harmi!
Homma ok.

Tapahtumassa yks vapaa peti paikka.

Ilmoittautumiset yv;nä kiitos ja tervetuloa.


Ahti ja Exc.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Morot,

Oltiin eilen Laren kanssa tiedustelu reissulla,uutta uraa löytyi kilometri kaupalla,aurattu viimeksi talvella parivuotta sitten :mrgreen:


Kyseessä siis pikkumopojen reitti,joihin SE luetaan :lol:

Tapahtumassa vielä yksi majoitus paikka vapaana pe-su väliselle ajalle ja la-su taitaa olla kaksi.

Ahti ja Exc
Vastaa Viestiin