Talvisuraus 2012 16-18.3
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Talvisuraus 2012
Mukana, Kärtsy
Re: Talvisuraus 2012
Morot;
Talvisurauksella taisi olla tilaus kun tuli vajaaseen kahteen vuorokauteen täyteen
Olette kaikki tervetulleita,kun vaaan kuluis aika.
Päivittelen tonne ekaan viestiin tietoja aina kun jotain kerrottavaa.
Kohta sinne tulee tapahtuman hinta
Ahti ja A...eiku Exc
Talvisurauksella taisi olla tilaus kun tuli vajaaseen kahteen vuorokauteen täyteen
Olette kaikki tervetulleita,kun vaaan kuluis aika.
Päivittelen tonne ekaan viestiin tietoja aina kun jotain kerrottavaa.
Kohta sinne tulee tapahtuman hinta
Ahti ja A...eiku Exc
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: Talvisuraus 2012
Meikäläinen puusilmä just vasta hokas jot 2012 mennään jo...jonottamaan ilmoittaudun sisäpaikoille jos vaikka joku peruuntuu, pitänee ilveillä joku konsti sitten jos ei mökkiin mahdu 
- PELTILELU
- Viestit: 78
- Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 1:42 pm
- Pyörä: R1200GSa, g650Xcountry
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Talvisuraus 2012
Ilmoittaudun jonon jatkoksi varalle kun kerran Juvander ja Kärtsykin ovat jo siellä:) Menopelinä on 12GS.
Re: Talvisuraus 2012
No onhan se toikin syy osallistua...PELTILELU kirjoitti:Ilmoittaudun jonon jatkoksi varalle kun kerran Juvander ja Kärtsykin ovat jo siellä:) Menopelinä on 12GS.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Re: Talvisuraus 2012
Morot;
Pohjois-Karjalaankin on tullut talvi.Suraus reitit on sunnittelussa ja jokaiselle on tarjolla ainakin lumispooria,jäärata on vielä vähän vaiheessa
Peruutuksen johdosta Sale pääsi tupaan.
Suraus odotuksin Ahti ja Exc.
Pohjois-Karjalaankin on tullut talvi.Suraus reitit on sunnittelussa ja jokaiselle on tarjolla ainakin lumispooria,jäärata on vielä vähän vaiheessa
Peruutuksen johdosta Sale pääsi tupaan.
Suraus odotuksin Ahti ja Exc.
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: Talvisuraus 2012
Hyvä homma, eipähän tarvinnukkaan kieppiin kaivautuaAhti kirjoitti:Morot;
Pohjois-Karjalaankin on tullut talvi.Suraus reitit on sunnittelussa ja jokaiselle on tarjolla ainakin lumispooria,jäärata on vielä vähän vaiheessa![]()
Peruutuksen johdosta Sale pääsi tupaan.
Suraus odotuksin Ahti ja Exc.
- Phav
- Viestit: 580
- Liittynyt: Su Touko 30, 2010 6:21 pm
- Pyörä: R1200GS -09
- Paikkakunta: Joensuu,Hammaslahti
Re: Talvisuraus 2012
Mie tulen käymään vaikka päiväselti, jos ei mökkipaikkaa vapaudu. Eka talvi piikit alla ja reilu 100km takana, kivaa on juu.
Loud pipes save lives
-Pasi-
-Pasi-
Re: Talvisuraus 2012
Talvisuraus 2012 lähestyy.
PELTILELU sai creativen paikan mökissä.creative tulee päivä mopoilijaksi.
JanneH on luvannut suunnitella ISOILLE mopoille reitin ja toimia veturina ryhmälle.Me muut pienillä pyörillä mennään minun ja lturusen osoittaman käden suuntaan niin pitkälle kuin toisin käsketään.
Otetaan sitten huomioon että jokainen valitsee vapaasti ryhmänsä ja moponsa värin
Ahti ja Exc
PELTILELU sai creativen paikan mökissä.creative tulee päivä mopoilijaksi.
JanneH on luvannut suunnitella ISOILLE mopoille reitin ja toimia veturina ryhmälle.Me muut pienillä pyörillä mennään minun ja lturusen osoittaman käden suuntaan niin pitkälle kuin toisin käsketään.
Otetaan sitten huomioon että jokainen valitsee vapaasti ryhmänsä ja moponsa värin
Ahti ja Exc
Re: Talvisuraus 2012
Moi
Joudun perumaan en pääse silloin tulemaan Suomeen vaikka kuinka meili tekisi
.
terv. -jn-
Joudun perumaan en pääse silloin tulemaan Suomeen vaikka kuinka meili tekisi
terv. -jn-
Re: Talvisuraus 2012
-jn- kirjoitti:Moi
Joudun perumaan en pääse silloin tulemaan Suomeen vaikka kuinka meili tekisi.
terv. -jn-
Ok,näin se meitä koettelee.
Phav saa paikan,tervetuloa.
Ahtija Exc.
- PELTILELU
- Viestit: 78
- Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 1:42 pm
- Pyörä: R1200GSa, g650Xcountry
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Talvisuraus 2012
Peltilelun paikan voi luovuttaa seuraavalle jonottajalle.
Minulle tuli työesteitä joten pysty osallistuaan näihin surautteluihin, harmi!
Minulle tuli työesteitä joten pysty osallistuaan näihin surautteluihin, harmi!
Re: Talvisuraus 2012
Erinomaista. Vasta pari tonnia kilometrejä GSA:lla takana tälle talvelle eli harjoittelija vielä... Mutta eiköhän se tästä näillä isoillakin vehkeillä homma etene jos ei ihan spooriksi reitti muutu! Yksi Arctic Butt tuli tuossa juuri harjoiteltua...Ahti kirjoitti: JanneH on luvannut suunnitella ISOILLE mopoille reitin ja toimia veturina ryhmälle.Me muut pienillä pyörillä mennään minun ja lturusen osoittaman käden suuntaan niin pitkälle kuin toisin käsketään.
Otetaan sitten huomioon että jokainen valitsee vapaasti ryhmänsä ja moponsa värin![]()
Ahti ja Exc
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Re: Talvisuraus 2012
Homma ok.PELTILELU kirjoitti:Peltilelun paikan voi luovuttaa seuraavalle jonottajalle.
Minulle tuli työesteitä joten pysty osallistuaan näihin surautteluihin, harmi!
Tapahtumassa yks vapaa peti paikka.
Ilmoittautumiset yv;nä kiitos ja tervetuloa.
Ahti ja Exc.
Re: Talvisuraus 2012
Morot,
Oltiin eilen Laren kanssa tiedustelu reissulla,uutta uraa löytyi kilometri kaupalla,aurattu viimeksi talvella parivuotta sitten
Kyseessä siis pikkumopojen reitti,joihin SE luetaan
Tapahtumassa vielä yksi majoitus paikka vapaana pe-su väliselle ajalle ja la-su taitaa olla kaksi.
Ahti ja Exc
Oltiin eilen Laren kanssa tiedustelu reissulla,uutta uraa löytyi kilometri kaupalla,aurattu viimeksi talvella parivuotta sitten
Kyseessä siis pikkumopojen reitti,joihin SE luetaan
Tapahtumassa vielä yksi majoitus paikka vapaana pe-su väliselle ajalle ja la-su taitaa olla kaksi.
Ahti ja Exc