Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
ksilla
- Viestit: 43
- Liittynyt: To Kesä 20, 2013 8:25 am
- Pyörä: Transalp, Yamaha TT600R
- Paikkakunta: Porvoo
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Mieli tekis, viimeks oli niin kivaa! Mutta työt kutsuu...
Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Tähtäilen aamusta apsille.uti kirjoitti:La 5.4 leppoisa kokopäivän surautus "Loviisa Tour" sama kun viime syksynä parilla lisä kiekuralla, joku 250km karkeesti, lähtö klo 10.00 Sipoo, Nikkilän apsi.
-
uti
- Viestit: 404
- Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
- Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
- Paikkakunta: Helsingin pitäjä
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Hitusen vajaa 250 km tuli pyörähdettyä, suurin osa isoista hiekkateistä kovia, kuin assulla ajais. Kunhan yöpakkaset hellittää saadaan pehmeempää ja lanattuja latujakin toivottavasti alle. Pienemmät metsätiet varjoisimmilla paikoilla siellä täällä jäätä ja missä ei jäätä maa sentinparin syvyydestä vielä jäässä, liukasta. Videolla pyörän makuulle laitto, luulin laittaneeni kameran jo aiemmin päälle, mutta kuva alkaa kyljelleen menosta.Huomaa kuvassa ensiapulaukku, jonka lukossa ollut sivulaukku pullahdettua auki sylkäisi heti valmiiksi. Vasemmalle kaato , niin ois tullu eväät esiin, syöhän vähä että jaksat (nostaa pyörän pystyyn). Menikö tasapaino kameraa päälle laittaessa vai muuten, joka tapauksessa ajauduin keski kannakselta vasemman pyöräuran reunaan ja takapyörä ei noussut ylös vaan sutien poikittain ja lepo vaan, onhan toi takanen kyllä melko loppu. Video: https://vimeo.com/91107143
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Sivulaukkujärjestelmä ansaitsisi kyllä patentin, kun boksi haistaa että nyt mentiin kupeelleen niin laukku sylkäisee ensiaputarvikkeet kuskin ulottuville 
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Näihin ollaan tulossa heti kun mopo vaan nipussa,
-
uti
- Viestit: 404
- Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
- Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
- Paikkakunta: Helsingin pitäjä
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
La 12.4 surautus klo 10.00 jostain- johonkin (vantaa) n. 200- 250km paluu viim. 19.00, tarkennetaan huomenissa kuhan selviää.
K 60 Scoutti tai karkeempaa alla 1+7 ilm. tähän ketjuun jos...
K 60 Scoutti tai karkeempaa alla 1+7 ilm. tähän ketjuun jos...
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Hep, kerrankin näyttää että viikonloppuna kotona ja piikkikumitkin sai jo alta pois!
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
-
ceevu
- Viestit: 1982
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
- Paikkakunta: jokela
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
jees,tullaan
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Jawohl, tulhaan tulhaan.
- KarMa
- Viestit: 606
- Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
- Paikkakunta: Veikkola
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Yritän tulla letkan jatkoksi.
- KarMa
- KarMa
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Aloittelija ilmoittautuu mukaan, jos 8 gessulla pärjää reitillä.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Mikä jotteiuti kirjoitti:La 12.4 surautus klo 10.00
-
uti
- Viestit: 404
- Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
- Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
- Paikkakunta: Helsingin pitäjä
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
8 gessulla pärjää, "aloittelijana" ei, mutta jos edellisten surautusten (video) kaltaisia teitä ennenkin ajanut, niin mukaan vaan.JuRe kirjoitti:Aloittelija ilmoittautuu mukaan, jos 8 gessulla pärjää reitillä.
Vedän kyllä "aloittelijoille" joilla ei hiekkatiellä ajosta kokemusta joku kerta helpompaa parin tunnin harjoittelulenkkiä.
Huominen leppoisa surautus lähtö Vantaa, Ilola abc klo 10.00
jos onnistuu, niin ottakaa juomista kyytiin, puolimatkassa rillaten, paluu Vantaa, Korso abc
http://www.abcasemat.fi/asemat/abc-vantaa-ilola
http://www.abcasemat.fi/asemat/deli-vantaa-korso
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Huomaa kuvassa ensiapulaukku, jonka lukossa ollut sivulaukku pullahdettua auki sylkäisi heti valmiiksi. Vasemmalle kaato , niin ois tullu eväät esiin, syöhän vähä että jaksat (nostaa pyörän pystyyn). Menikö tasapaino kameraa päälle laittaessa vai muuten, joka tapauksessa ajauduin keski kannakselta vasemman pyöräuran reunaan ja takapyörä ei noussut ylös vaan sutien poikittain ja lepo vaan, onhan toi takanen kyllä melko loppu.
Tuo kirvoitti naurut tuo sivulaukkujuttu,kun muuten päivä mennyt päin v....a aivan kokonaan.
Tuo kirvoitti naurut tuo sivulaukkujuttu,kun muuten päivä mennyt päin v....a aivan kokonaan.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
8 gessulla pärjää, "aloittelijana" ei, mutta jos edellisten surautusten (video) kaltaisia teitä ennenkin ajanut, niin mukaan vaan.
Vedän kyllä "aloittelijoille" joilla ei hiekkatiellä ajosta kokemusta joku kerta helpompaa parin tunnin harjoittelulenkkiä.
Edellinen missä olin mukana oli piimee surautus viimesyssynä ja siinä hitaammassa porukassa.
Miten vertaisit siihen?
Vedän kyllä "aloittelijoille" joilla ei hiekkatiellä ajosta kokemusta joku kerta helpompaa parin tunnin harjoittelulenkkiä.
Edellinen missä olin mukana oli piimee surautus viimesyssynä ja siinä hitaammassa porukassa.
Miten vertaisit siihen?