18 astetta lämmintä 19:00, tiet kuivia... Makiaa mutkaa... rrrrrr
raahelaiset surauttelijat
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
Eilisiltana Kirpun kanssa laskeskeltiinkin, että 1,5 kk päästä pitäis metsäautotiet olla hyvässä kunnossa. Eiköhän sitä Raahen suunnalla taas ensi kesänä pyörähdellä!Pekkavee kirjoitti:No täällä Raahessa oli -5 astetta pakkasta, päätiet sulana, mutta ajaessani tänään Pattijoelta Siikajoen suuntaan tie muuttui niin jäiseksi, että piti kääntyä takaisin ja käydä Revonlahden Nesteellä munkkikahveilla.
Kyllä se kevät tulee vielä tännekin.![]()
![]()
![]()
Pekka
![]()
![]()
No nyt on kevään eka pidempi reissu tehty.
Kävin viikonloppuna Tampereella MP69 hallituksen kokouksessa.
Matkaa tuli 1070 km ja yritin hakea paluumatkalla mahdollisimman paljon hiekkateitä. Siellä oli hauskaa kurvailla, kun aina tien alussa oli "Kelirikko 7.5 km" tai vastaava merkki.
Joko ensi keskiviikkona 26.4.2006 aloitetaan keskiviikkoajelut Ouluntien Nesteeltä, klo 18.00 ?
Onko kukaan muu lähdössä Kemoraan 6.5.2006 JMU:n ajoleirille.
Mä olen ilmoittautunut lauantai-päiväksi
Lisätiedot www.jmu.fi
Pekka

Kävin viikonloppuna Tampereella MP69 hallituksen kokouksessa.
Matkaa tuli 1070 km ja yritin hakea paluumatkalla mahdollisimman paljon hiekkateitä. Siellä oli hauskaa kurvailla, kun aina tien alussa oli "Kelirikko 7.5 km" tai vastaava merkki.
Joko ensi keskiviikkona 26.4.2006 aloitetaan keskiviikkoajelut Ouluntien Nesteeltä, klo 18.00 ?
Onko kukaan muu lähdössä Kemoraan 6.5.2006 JMU:n ajoleirille.
Mä olen ilmoittautunut lauantai-päiväksi
Lisätiedot www.jmu.fi
Pekka
En nyt kerinnyt ajeleen, mutta ensi sunnuntaina voisi lähteä Ouluun.
viewtopic.php?p=21661#21661
Lähtö Raahesta Ouluntien Nesteeltä klo 8.30.
Pekka

viewtopic.php?p=21661#21661
Lähtö Raahesta Ouluntien Nesteeltä klo 8.30.
Pekka
No vappuna kävin Helsingissä reissun uusilla Tourance renkailla, joilla olen menossa sinne Kemoraan lauantaina 6.5.2006 kokeilemaan asfalttiajoa.
Lisätietoja siitä ajopäivästä
www.jmu.fi
Tulkaa muutkin mukaan kurapyöräilijät. Lähtö Raahen Moottorikerhon kerhotalolta lauantaina 6.5.2006 klo 7.15 sinne Veteliin.
Talon osoite Varvintie 167, RAAHE.
Onks tonne Ouluun kukaan muu lähdössä
Pekka

Lisätietoja siitä ajopäivästä
www.jmu.fi
Tulkaa muutkin mukaan kurapyöräilijät. Lähtö Raahen Moottorikerhon kerhotalolta lauantaina 6.5.2006 klo 7.15 sinne Veteliin.
Talon osoite Varvintie 167, RAAHE.
Onks tonne Ouluun kukaan muu lähdössä
Pekka