Talviperse 2010
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- MarkusH
- Viestit: 531
- Liittynyt: To Helmi 19, 2009 8:42 pm
- Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
- Paikkakunta: Eura
Re: Talviperse 2010
Jos vielä tätä keskustelua luette, niin onnea täältäkin ja pitäkää varpaat lämpiminä ja päät kylminä. Lauantaina ois itsekkin tarkoitus olla Lahdessa.... 
Uraa uurtava motoristi
- jonkko
- Viestit: 3551
- Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
- Pyörä: KTM 640 Adventure
- Paikkakunta: Pargas
Re: Talviperse 2010
Kiitokset meiltä kaikilta teille kaikille kannustuksesta
Palaverioluet juotu ja nytt pikkuhiljaa koisimaan et saa noustua aamupalalle 07.00.
Eiköhän se tästä
Palaverioluet juotu ja nytt pikkuhiljaa koisimaan et saa noustua aamupalalle 07.00.
Eiköhän se tästä
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: Talviperse 2010
Se on sitten menoks sanoi Annie Lenoxs.
Ilma Lahdessa on hiokan kostea, mutta eiköhän tuo jäähdy pohjoista kohti.
Kiitokset koko teemin puoleseta kiinnostuksesta ja kannustuksesta.
Nähdään lauantaina messualueella.
Ilma Lahdessa on hiokan kostea, mutta eiköhän tuo jäähdy pohjoista kohti.
Kiitokset koko teemin puoleseta kiinnostuksesta ja kannustuksesta.
Nähdään lauantaina messualueella.
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: Talviperse 2010
Se on sitten menoks sanoi Annie Lenoxs.
Ilma Lahdessa on hiokan kostea, mutta eiköhän tuo jäähdy pohjoista kohti.
Kiitokset koko teemin puoleseta kiinnostuksesta ja kannustuksesta.
Nähdään lauantaina messualueella.
Ilma Lahdessa on hiokan kostea, mutta eiköhän tuo jäähdy pohjoista kohti.
Kiitokset koko teemin puoleseta kiinnostuksesta ja kannustuksesta.
Nähdään lauantaina messualueella.
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
- Juhana
- Viestit: 2245
- Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
- Paikkakunta: Eura,Loei
Re: Talviperse 2010
Onko joku jo bongannut matkalaisia?
Sää suosii varmaan muuten,mutta suolaavat kumminkin kun lauhtui,kele!
Re: Talviperse 2010
Nähty! Tulivat lapinlahdella vastaan neljän maissa. Yritin morjestella a*tostaJuhana kirjoitti:Onko joku jo bongannut matkalaisia?Sää suosii varmaan muuten,mutta suolaavat kumminkin kun lauhtui,kele!
-
Tee__Vee
- Viestit: 445
- Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
- Pyörä: Honda CRF 1100D
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Talviperse 2010
Vuorelan ramppi, Siilinjärvi 5.2.10 klo 15:35. -3,5 astetta.
-
Perhokalastaja
- Viestit: 140
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 9:03 pm
- Pyörä: F800GS
- Paikkakunta: Omenakylä
Re: Talviperse 2010
Toivottavasti ehtivät. Tiukalle aikataulu taitaa mennä, jos esimerkiski klo 17.15 pitäs olla Kajaanissa ja Sukevalla olivat 16.53.
- jarikettu
- Viestit: 66
- Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
- Pyörä: susuki 650 rse
- Paikkakunta: kuopio
Re: Talviperse 2010
Hyvinhän ne kuvat onnistui, teevee!
Toivotaan kovasti kuskeille tsemppiä ja onnistumista yritykseen, kyllä sen verran kovaan hommaan on lähteneet.
Kummallisen oudosti se sinivalkea pakettiauto parkissa motarin yli johtavalla sillalla vaan näytti autoilijoihin vaikuttavan. Miksiköhän?
Ja vielä teevee tähtäilemässä kameran putkella alas moottoritielle
Toivotaan kovasti kuskeille tsemppiä ja onnistumista yritykseen, kyllä sen verran kovaan hommaan on lähteneet.
Kummallisen oudosti se sinivalkea pakettiauto parkissa motarin yli johtavalla sillalla vaan näytti autoilijoihin vaikuttavan. Miksiköhän?
Ja vielä teevee tähtäilemässä kameran putkella alas moottoritielle
-
Tee__Vee
- Viestit: 445
- Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
- Pyörä: Honda CRF 1100D
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Talviperse 2010
Toivottavasti ei vaikuttanut näihin mopoilijoihin... Jollakulla jarruvalo vilkkui sillan jälkeenkin!jarikettu kirjoitti:
Kummallisen oudosti se sinivalkea pakettiauto parkissa motarin yli johtavalla sillalla vaan näytti autoilijoihin vaikuttavan. Miksiköhän?![]()
Ja vielä teevee tähtäilemässä kameran putkella alas moottoritielle
Miten lie jengillä mennyt?
Re: Talviperse 2010
maaninkavaaran kelikamerassa klo 2123 on joku mopotin mutta taitaa olla paikallinen kulkija?
Re: Talviperse 2010
Messuilla, kun kävin IBA:n osastolla niin pojat sanoi mun mielestä, että Kajaanissa piti ola 17:50 ja olivat vartin verran edessä aikataulua siinä kohtaa.Perhokalastaja kirjoitti:Toivottavasti ehtivät. Tiukalle aikataulu taitaa mennä, jos esimerkiski klo 17.15 pitäs olla Kajaanissa ja Sukevalla olivat 16.53.
- Tuuba
- Viestit: 383
- Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 10:41 pm
- Pyörä: Transalp Super Four version R -97
- Paikkakunta: Kurikka
Re: Talviperse 2010
Pirkanmaalta oleva mopopolliisiveljeni tuossa puheli kanssa, että "joitain pohjolan kurapyöräilijöitäkö lähti tänään vähän ajelulle?"
Oli innoissaan tästä "hulluudesta", koska huomenna menee ostamaan XR hondaa virkasohvien vastapainoksi
Itsekin vasta havahduin, että jumalauta, "meidän porukkaa" on valtakunnan mediassa ja helvetin hienolla asialla!
Mahtavaa! Kaikki varpaat ja peukut on täällä pystyssä! Toivottavasti aikataulu pitää ja olette tällä hetkellä kääntöpaikalla!
PS. Kun pääsette messuille takaisin, käykääpä katsomassa Bombereiden osastolla olevaa näyttelypyörää. Kurikkalainen Petri Plosila on vääntänyt suorasta pellistä TL1000 suikin päälle uuden futuristisen ilmeen. Siinä on mies, jonka syntymän aikana on ollut englanninpyörä synnytyssalissa tai jotain. Pakkelia ei nääs ole tarvittu!
Oli innoissaan tästä "hulluudesta", koska huomenna menee ostamaan XR hondaa virkasohvien vastapainoksi
Itsekin vasta havahduin, että jumalauta, "meidän porukkaa" on valtakunnan mediassa ja helvetin hienolla asialla!
Mahtavaa! Kaikki varpaat ja peukut on täällä pystyssä! Toivottavasti aikataulu pitää ja olette tällä hetkellä kääntöpaikalla!
PS. Kun pääsette messuille takaisin, käykääpä katsomassa Bombereiden osastolla olevaa näyttelypyörää. Kurikkalainen Petri Plosila on vääntänyt suorasta pellistä TL1000 suikin päälle uuden futuristisen ilmeen. Siinä on mies, jonka syntymän aikana on ollut englanninpyörä synnytyssalissa tai jotain. Pakkelia ei nääs ole tarvittu!
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille 
- Rapakko
- Viestit: 969
- Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 11:36 pm
- Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Talviperse 2010
Joopajoo, saa nähdä tuleeko tästä talaviperseestä jokatalvinen traditio tästälähtien. Messuilta lähtö ja sinne paluu. Mikä ettei
.
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?