E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

TeroK
Pyörä: Honda XL1000VA Varadero

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja TeroK »

Ja mun olis viä pitäny ostaa tuollaanen? :shock: :lol: Ajelin kans eilen yksikseni pienen lenkin täs lähimaastos. Olis tullu niin kiiruslähtö porukka ajelulle. Mihinäpäin te käyttä? :roll:
HannuP
Pyörä: exc 200

Viesti Kirjoittaja HannuP »

No saahan tuohon isompaa tankkia ja penkkiin pehmikettä :P ei vais.... :lol:

No pääasias jos mä ajelen ni ajelen yksin noita mettäteitä ku melkeen kaikki ajokaverit on sitten tuola ratahommis polvenkyläs silloon ku tuloo siä ajettua, mut välillä o ihan kivan käydä jotain polkujaki muruuttamas.

Täs mä oon veivannu kauhajoen keskustasta aina vähä nummijärven suuntaan, karijoelle, lauhaan tai muuta vastaavaa..... tuo kurikan alue on vähä enemmän hakuses.... polvenkylään ny löytää hietateitä pitkin :lol: . Toki valmis oon lähtemähän kattomaan uusiaki maisemia jos vain nuo yamahan vaatimukset täyttyy :lol: 8)
Tuuba
Pyörä: Transalp Super Four version R -97

Viesti Kirjoittaja Tuuba »

No joo!

Tervetuloa vaan Hannulle sakkiin!

Kurikan Exessolta ajettiin pitkämön/autionmaan läpi tokerotielle, siitä lamminmaan takaa sahankyläntielle haasioluoman sivuutte, siitä sitte vesilinjan varsia/ muutaman pistokkaan jälkeen jollekki kelkkauralle, mitä pitki päästiinki Nummikankaantielle. Nummijärvem leirintäalueella juotiin kaffeet, sitte järven väärää puolta Karijoelle päin jotaki kelkkauraa/mettätietä pitki. Siitä sitte ponkaasinki jo Päntsyn kautta kotia, Teuvalaaset jatkoo polkujansa kotiapäin.

Kilsoja tuli semmoset vajaa 100km huoltiksien välillä, että kyllä sillä Wide RAtiollaki pääsöö! Mulla vaan tihkaasi, ku Ransvestiitis oli pehmooselle hiekalle erityisen hyvin sopiva Tourance edes :lol:
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille :D
HannuP

Kiitoksia vain!

Tua autionmaas oon kerran käyny,mut toi sahankylä/nummikangas onki sitte jo paljo tutumpaa maastoa ja varsinki ne kelkkaurat, samoin päntäneellä on tullu koluttua jonku verran.... son vain yksin ajelles tullu jätettyä vähä pienempiä ja epävarmempia reittejä välihin just tuon toimintasäteen takia. Ja onhan näitä leluja suostaki mukavampi joskus nyppiä porukalla :lol:

Jotta mielelläni lähren kyllä ajelulle jos kerran noinki hyvin ootta pysyny pienillä poluulla ja bensanhajuaki vähä löytyy...
ellei tota mopoa ny vierä ihan käsistä ku kerran myynniski on :lol: :lol:
HannuP

No juu mulla on ny pyörä nopankyläs säilös ja luultavasti tänään ois tarkootus ajella se kauhajoelle et pääsee huomenna taas pakettiautokyydillä rossirataa kiertään. Aattelin tos joskus ehtoopäivällä/alkuillasta ajella kjoen suuntahan jotta jos olis saatille :lol: lähtijöitä ni tervetuloa vain :P ...

Reittisuunnitelmaa ei oo viel kummempaa, jos yksin meen ni varmahan polvenkylän kautta mut muutkin reitit käy hyvin jos sattuu joku muuki joukkohon tulevan.
pp
Pyörä: 690

Viesti Kirjoittaja pp »

Onkos kaikki menossa viikonloppuna Seinäjoelle, vai pidetäänkö kenties omat vauhtiajot? :twisted:
Tuuba

pp kirjoitti:Onkos kaikki menossa viikonloppuna Seinäjoelle, vai pidetäänkö kenties omat vauhtiajot? :twisted:
Ei sinänsä paskempi idea, mulla vaan sunnuntai ainut mahdollinen päivä.

Kävin tuos ajelemas ja keksaisin jollekki ristiretkelle aiheen: Jurvan Kivi/levalammelta KAskisiin menevä vesikanava. Sen kylkeä myötäilee mettäautotie, joka on välillä vähä sellaasta vähemmän autolla ajettavaa. Siinä olis mielenkiintoonen ajelukohde, pitääs vaan tutkia, kuinka se kiemurteloo. TAinuskylästä ainaki pääsöö KEntankylään asti, eli sällin taa tosi nätisti. Siitä eteenpäinki teuvaa kohti oli tosi ajettavan näkööstä uraa.
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille :D
saase
Pyörä: Kawasaki KE125

Viesti Kirjoittaja saase »

Olishan se kiva lähtiä omihin vauhtiajoohin jos vain kerkiää pitää olla kotona ehtoolla kuuren-seittemän välis jotta kerkiää kahareksaksi töihin.Mä voin kyllä lähtiä oikopolokuja pitkin poraaten kotia aijoos niin saatta jatkaa vauhtiajot loppuhun. :|
HannuP

Jos tuo viikonlopun kyykkypyäräreissu menee puihin tuon etelä-suomea uhkaavan kovan vesisateen johdosta ni mä ainaki voisin mielelläni lähtiä tommosia uusia pikkupolkuja koluamahan... Ja sunnuntai olis ainaki mulle passeli päivä kans!
TeroK
Pyörä: Honda XL1000VA Varadero

Viesti Kirjoittaja TeroK »

Joo sunnuntai vois olla paras jos säätierootus paikkansa pitää. Vain 30mm näyttää vettä lauantaille :mrgreen: Sitte kymysys... kuka tuli eileen kymmenen mais aamulla AT:lla vastahan niinistöntiellä? Mä olin sen niittokoneen puikoos. Ja nyt ku saaseki näkyy täälä vielä pyörivän, niin kävin jolloonki teidän mökillä/eräkämpällä vai mikä se nyt sitte on lehtivuoren suunnalla. Veskun kans oon joskus ehkä 10v sitte käyny sielä piti kattoa vieläkö sen löytääs.
HannuP

No juu etelän moporeissu peruuntuu jotta näillä näkymin mä voisin silloon sunnuntaina kans lähtiä teirän matkahan kattelemahan uria ja polkuja :P
Tuuba

HannuP kirjoitti:No juu etelän moporeissu peruuntuu jotta näillä näkymin mä voisin silloon sunnuntaina kans lähtiä teirän matkahan kattelemahan uria ja polkuja :P

HArvoon näköö hymiöötä, ku reissu peruuntuu! :lol:
HannuP

Kyykkypyörän seläs on paljo ikävämpi tulla kuraaseksi ja märjäksi mitä mettämopon seljäs :lol:
yrmyli
Pyörä: Triumph

Viesti Kirjoittaja yrmyli »

TeroK kirjoitti:Joo sunnuntai vois olla paras jos säätierootus paikkansa pitää. Vain 30mm näyttää vettä lauantaille :mrgreen: Sitte kymysys... kuka tuli eileen kymmenen mais aamulla AT:lla vastahan niinistöntiellä? Mä olin sen niittokoneen puikoos. Ja nyt ku saaseki näkyy täälä vielä pyörivän, niin kävin jolloonki teidän mökillä/eräkämpällä vai mikä se nyt sitte on lehtivuoren suunnalla. Veskun kans oon joskus ehkä 10v sitte käyny sielä piti kattoa vieläkö sen löytääs.
Voi olla että se olin minä, tien nimistä sielläpäin nyt en paljoa tiedä. Pudottelin keskiviikkona lenkin Kauhajoki - Ylihärmä - Oravainen - Laihia - Närvijoki - Kauhajoki. Kilometrejä tuli mukava määrä ja onnistuin välttämään myös asvalttia mukavasti. Olisko ollu joku 350 km lenkki, tuli muutama harhareissu vaikka oliki GPS mukana. Tietä ei ollutkaan, tai sitten tie oli niin huono että yksin olisi ollut uhkarohkeaa lähteä kokeilemaan.
yrmyli
Pyörä: Triumph

Viesti Kirjoittaja yrmyli »

No otetaanko lähtö sunnuntaina? Nyt olis hyvä keli varmaan lähteä kun tulee vettä, pölyongelma olisi poissa ja jonon viimeinenkin näkisi jotain. :lol:

Onks ideoita lähtöpaikan, ajan ja suunnan suhteen?
Vastaa Viestiin