Oulun seudun päristelyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Oulun seudun päristelyt
Viiden pyörän voimin tuli 300km ja reilu 6 tuntia pöristeltyä sora"moottoriteitä", pikiteitä ja vähän pienempiäkin teitä. Makkaratkin saatiin paistettua, oikean nuotiopaikan puutteessa, tienristeyksessä.
Kiitokset vielä mukana olleille!
Kiitokset vielä mukana olleille!
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."
- pkilpo
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
Kiitos vaan oli mukavaa seuraa ja taas tuli opittua uutta reittiä hienoissa maisemissa!
Harmittaa vaan kun ei ajettukkaan Susikaartoa edestakaisin viittä tuntia

EDIT: 6.6 Se oli sitten viimeinen kerta kun näitte Ransua mun ajamana, se nimittäinen meni äsken Rovaniemen suuntaan.
Harmittaa vaan kun ei ajettukkaan Susikaartoa edestakaisin viittä tuntia
EDIT: 6.6 Se oli sitten viimeinen kerta kun näitte Ransua mun ajamana, se nimittäinen meni äsken Rovaniemen suuntaan.
Kuraköröttelijä
-
tkarjala
- Pyörä: R1200GS Adv
Joo hauskaa oli, nappularengaskuume senkuin vain kasvaa... Kiitos kaikille ajoseurasta!!!
Kurapyöräilijä, tuo oman elämänsä reittimestari!
Varmasti oli hauskaa, itse koko viikonlopun ulkona ajohommistatkarjala kirjoitti:Joo hauskaa oli, nappularengaskuume senkuin vain kasvaa... Kiitos kaikille ajoseurasta!!!
Ensi lauantain anomus läpi
Petäjäkosken kodalla. Paluu saattaa mennä sunnuntain puolelle
-Tero
Kiitos kaikille minunkin puolestani, lysti reissu.
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Mentäisiinkö kovalla pohjalla? Vai lentohiekalla tai mudassa? Muta nyt ei sinänsä - tehän sitten minut vedätte poisTeppi kirjoitti:Varmasti oli hauskaa, itse koko viikonlopun ulkona ajohommistatkarjala kirjoitti:Joo hauskaa oli, nappularengaskuume senkuin vain kasvaa... Kiitos kaikille ajoseurasta!!!.
Ensi lauantain anomus läpi, eli laittakaas kalenteriin ilta-ajelu 11.6. Reitti n. 350km, makkarat
Petäjäkosken kodalla. Paluu saattaa mennä sunnuntain puolelle![]()
-Tero
Näillä näkymin näyttää siltä, että voisi olla mahdollisuus osallistua!
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Kiitoksia vetäjälle soratietourinkista. Aamu on itketty pieniä kiviä joten taisi sitä pölyäkin jo olla.

[quote="rainerb"
Mentäisiinkö kovalla pohjalla? Vai lentohiekalla tai mudassa? Muta nyt ei sinänsä - tehän sitten minut vedätte pois
, mutta lentohiekka. 
Tarkoitus ajella kovapohjaisia teitä naatiskellen ilman kiirusta. Uusia teitä minulle jonninverran mutta ei mitään katkoviivapolkuja. Ilman nappuloita pärjää ja Syötteellä kääntöpaikka. Ainakin tullessa Pudasjärven ABC:lla tankilla, ehkä mennessäkin ja matkalta helppo oikasta kotio jos siltä tuntuu.
Startti Kiimingin ABC klo 17.00
Mentäisiinkö kovalla pohjalla? Vai lentohiekalla tai mudassa? Muta nyt ei sinänsä - tehän sitten minut vedätte pois
Tarkoitus ajella kovapohjaisia teitä naatiskellen ilman kiirusta. Uusia teitä minulle jonninverran mutta ei mitään katkoviivapolkuja. Ilman nappuloita pärjää ja Syötteellä kääntöpaikka. Ainakin tullessa Pudasjärven ABC:lla tankilla, ehkä mennessäkin ja matkalta helppo oikasta kotio jos siltä tuntuu.
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Mukana, "In šāʾ Allāh" eli toivotaan parasta... Minä olen jo viime kesänä haaveillut päiväkeikasta Syötteelle.Teppi kirjoitti:[quote="rainerb"
Mentäisiinkö kovalla pohjalla? Vai lentohiekalla tai mudassa? Muta nyt ei sinänsä - tehän sitten minut vedätte pois, mutta lentohiekka.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
-
Harri Hemmilä
- Pyörä: R1200GS
Onko Oululaisia menosa tuonne Sparewheelin tapahtumaan?
Itellä tarkoitus käydä perjantaina n. klo 15-16 sielä kahvilla ja vien samalla voittokupongin siihen pyörä arvontaan
Sitten hellettä karkuun Hailuotoon...
Ps. missä osotteessa mahtaa olla se uus pyöräliike Moto24 vaimikäseoli...
Itellä tarkoitus käydä perjantaina n. klo 15-16 sielä kahvilla ja vien samalla voittokupongin siihen pyörä arvontaan
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
- Maarala
- Pyörä: Polle Haukansilmä...
Kas tuollahan ois voinu nyt käydä kypäriä tinkaamassa, mutta kun menin jo tilaamaan netistä sekä itselle että vänkärille.Harri Hemmilä kirjoitti:Onko Oululaisia menosa tuonne Sparewheelin tapahtumaan?
Itellä tarkoitus käydä perjantaina n. klo 15-16 sielä kahvilla ja vien samalla voittokupongin siihen pyörä arvontaan![]()
Ja tuollahan se moto24 on.
-
ekes
- Pyörä: Desert Express
Katohan vaan, en tuollaista tapahtumaa ole huomannutkaan. Kaipa se pitää töihin mennessä käydä paikalla irvistelemässä....
Vois kait tuolla yrittää pyörähtää jos ehtiipi. Näytti olevan Pirellin naisetkin paikalla... 
Let us be a part of the cure, never part of the plague.
We'll only be remembered for what we create. (Mille Petrozza)
We'll only be remembered for what we create. (Mille Petrozza)
Muistutetaan vielä surautuksesta. Vai onko kaikki terasseilla illatTeppi kirjoitti:Startti Kiimingin ABC klo 17.00
-Tero
Huolitaanko surautukselle ensikertalaisia mukaan?
Mielelläni lähtisin!