Pääkaupunkiseudun sorapätkät 2007
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
2.6 käy hyvin mullekki. 
MunaPussiRacingTeam!
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
LifeOfHösö
Lauantaina 2.6. on Alastarolla V8/GTi-magazinen kiihdytyspäivät, jonne täytyy päästä kokeilemaan (tunaroimaan julkisesti...
).
Tomi[/quote]
Voisin tulla jonon jatkoksi
....Ei ole tullut käytyä noissa kekkereissä aikoihin... Olisko tuossa reittiä a´la pikkutie?
Tomi[/quote]
Voisin tulla jonon jatkoksi
- Liitteet
-
- Alastaroon.jpg
- (360.49 KiB) Tiedosto ladattu 126 kertaa
- ....but, Alive and Kicking-
Mä en pääse silloin 2.6.2007, koska olen MP69 Rata-ajopäivillä Kemorassa.
http://www.mp69.fi/rata0607.html
Mukavaa kiihdytysreissua teille
Pekka

http://www.mp69.fi/rata0607.html
Mukavaa kiihdytysreissua teille
Pekka
Ok...otan videokameran mukaan...niin saadaan elävääkuvaa....TomiKoo kirjoitti:Vaihtelu virkistää! Mulle on hyvinkin perinteistä juosta mopotapahtumien lisäksi autotapahtumissa, jenkkisellaisissa eritoten!2old kirjoitti:Ei ole tullut käytyä noissa kekkereissä aikoihin... Olisko tuossa reittiä a´la pikkutie?
Tuo reitti voisi olla hyvä pohja ajatuksille, mutta otetaan sinne mukaan myös pienempää polkua, jos vaan keksitään. Tutkiskelen karttaa iltasella ja palaan asiaan...
Saatte sitten telläytyä radan varteen kameroiden kera, jos oikein kiihtymään pääsen! Täytyy ottaa jollain parkkiksella hieman lähtöharjoituksia joku ilta...
Tomi
Risto
Samalle välille ehdotus pikkutiepitoisemasta, GT kartta väittää tuoksi matkaksi 165 km ja matka-ajaksi 3:352old kirjoitti:Ok...otan videokameran mukaan...niin saadaan elävääkuvaa....TomiKoo kirjoitti:Vaihtelu virkistää! Mulle on hyvinkin perinteistä juosta mopotapahtumien lisäksi autotapahtumissa, jenkkisellaisissa eritoten!2old kirjoitti:Ei ole tullut käytyä noissa kekkereissä aikoihin... Olisko tuossa reittiä a´la pikkutie?
Tuo reitti voisi olla hyvä pohja ajatuksille, mutta otetaan sinne mukaan myös pienempää polkua, jos vaan keksitään. Tutkiskelen karttaa iltasella ja palaan asiaan...
Saatte sitten telläytyä radan varteen kameroiden kera, jos oikein kiihtymään pääsen! Täytyy ottaa jollain parkkiksella hieman lähtöharjoituksia joku ilta...
Tomi
Risto
http://personal.inet.fi/clan/joro/reitti.pdf
http://personal.inet.fi/clan/joro/reitti.xls
kaikki on kuitenkin vielä teitä.
--
Ari J.
Ari J.
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Moi,
En itse ehdi mukaan, mutta mulla on yksi varsin mielenkiintoinen reitti melkein tuolle välille, jota tulimme itse takaisin viime Pystymettästä, eli väli Oripää - Helsinki noin 200km, pikku teitä, mutta väliltä löytyy tankkauspaikkoja myös pikkutankeille.
Reitti on osittain sama kuin tuo Ari J. esittelemä.
Haluttaessa voin sen reitin vetäjälle jossain sopivassa muodossa lähettää. Tuohon reittiin on sitten hyvä varata noin 4 tuntia.
Terveisin
En itse ehdi mukaan, mutta mulla on yksi varsin mielenkiintoinen reitti melkein tuolle välille, jota tulimme itse takaisin viime Pystymettästä, eli väli Oripää - Helsinki noin 200km, pikku teitä, mutta väliltä löytyy tankkauspaikkoja myös pikkutankeille.
Reitti on osittain sama kuin tuo Ari J. esittelemä.
Haluttaessa voin sen reitin vetäjälle jossain sopivassa muodossa lähettää. Tuohon reittiin on sitten hyvä varata noin 4 tuntia.
Terveisin
Mika TA-91
Joop, sillon ollaan Lapissa ajamassa oikiaa enskaa...
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö
...Pari viikkoa menee vielä tätä peukaloa parannellessa....kopsahti sen verran kahvasuojaan silloin sunnuntaina....sitten kyllä...olin viime yön venekerholla väijyssä ja huomasin, että sitä on päivällä pituutta jo mukavasti, niin voi vaikka ajella vähän myöhäsempäänkin.....joko Tomilla flunssa helpotti?TomiKoo kirjoitti:Kiitokset Arille reitistä ja Mikalle laitoinkin YV:n vaikken Gepsillinen vetäjä olisikaan...
Jotain tuollaista reittiä voisi miettiä. Ehkä menomatkan voisi mennä loppupäästä hieman oikoen, alle 3 tunnissa perille, niin jaksaa kiihdytellä ja ehtii ennen suurta ruuhkaa. Tulomatkalle voisi sitten keksiä sellaisen takin tyhjentävän reitin pitkin pikkuteitä...![]()
Mites toi 17.-20.5. viikonloppu sitten? Hösö, oletko maisemissa tuona aikana? Vai oliko tuo se viikonloppu, kun lähdette lappiin? Tuolle viikonlopulle sopiva juttu olisi kesän eka reissu Lavangolle. Timo peesiin ja kaikki vuorollaan kuvaamaan. Voisi käydä maistelemassa, miten ajo sujuu ja vieläkö innostuu ratatouhuista.
Varasuunnitelmana Lavangolle tai kokonaan toisen päivän ajeluksi tuolle viikonlopulle katselin tuossa kartalla kolmion Nummi-Pusula - Kiikala - Suomusjärvi aluetta, jossa vaikuttaisi olevan hyviä teitä tarjolla. Sellainen muutaman tunnin pyrähdys jollekin päivälle ennen iltasaunaa olis poikaa. Lähtiskö 2old jokin ilta seuraksi, ellei muut innostu?
Tomi
- anttiv
- Pyörä: Gary Fisher Cake 1
- Viesti:
Ajelua?
Terve mieheen,
Oma "pientälaittoa" DR 650 -projekti saatiin päätökseen 2 h sitten, tosin ei jaksanut lähteä sateeseen niin piti tyytyä ajelemaan tallissa ympyrää.
Pyörä on Espoossa, hyvistä pätkistä ei mitään havaintoo, joten tämä nyt tällaisena ennakkoilmoituksena halukkuudesta lähteä seuraavaan ajoon mukaan.
T: Antti, DR 650 SP44B '92
Post Scriptum: liitteenä vielä kuva tosta paukuttimesta
Oma "pientälaittoa" DR 650 -projekti saatiin päätökseen 2 h sitten, tosin ei jaksanut lähteä sateeseen niin piti tyytyä ajelemaan tallissa ympyrää.
Pyörä on Espoossa, hyvistä pätkistä ei mitään havaintoo, joten tämä nyt tällaisena ennakkoilmoituksena halukkuudesta lähteä seuraavaan ajoon mukaan.
T: Antti, DR 650 SP44B '92
Post Scriptum: liitteenä vielä kuva tosta paukuttimesta
- Liitteet
-
- dr650.jpg
- (72.56 KiB) Tiedosto ladattu 162 kertaa
T: Antti
--
Rankkulan puistoenskaklupi - toistaiseksi mennään kauramoottorilla
--
Rankkulan puistoenskaklupi - toistaiseksi mennään kauramoottorilla
Huh!
Sunnuntaina taidan ilmestyä tallille....
Sunnuntaina taidan ilmestyä tallille....
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö
Meen kärryllä ja autolla...
Ja la meen Lavankoon katteleen, eikö siellä oo jotain juttui?
Ja la meen Lavankoon katteleen, eikö siellä oo jotain juttui?
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö
- HarMi
- Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Voidaan me siellä Lavangollakin mennä viivalle muun ajon lomassa. Opetat mulle ensin vähän lähtötekniikkaa ja sit aletaan laskea LC4 vs DRZ holeshotteja ensimmäiseen mutkaan. Tokimoto on auki klo 10 lähtien. Nähdään vaikka siellä hiukan ennen klo 12.TomiKoo kirjoitti:Elikkä Alastaron reissu peruttu osaltani tältä erää, laukkaan ratsullani Lavangolle lauantaina. Tokimotoko niitä kertalippuja myy? Lienee auki la 12 aikaan?
Mitäs teillä on perjantai-iltana suunnitelmissa? Cruising ilta tiedossa, helsinki täynnä kauniita autoja ja mageita pyöriä. Loppuillasta voisi olla jäähallillakin ohjelmaa! Lähdettäskö porukalla "wanna-be-bomberoimaan" Stadin kaduille...?
Itselläkin käynyt monesti mielessä b-ilta ja helsinki by night -ajelu. Mut just nyt perjantaina ei sovi.
routaisten peltojen pehtoori