Kerrassaan mahtavan reitin oli Hannu suunnitellut. Kaikki hauskat pätkät oli saatu jouheasti niputettua peräkkäin. Gileran mittarin 54 tkm:stä varmaan vähintään yksi kymppitonni on sahattu tuon lenkin alueella, mutta itsekseni ajellessa olen pysytellyt poissa poluilta ja asfalttisiirtymiä pelipaikoilta toisille tulee aina enemmän.
Hannu kirjoitti:Ehkä jatkossa pitäis koittaa vähän lyhyemmiksi näitä rajoittaa...
Tässähän on loistava peruslenkki valmiina ja kun ne muutamat umpiperäkäynnit jää pois ja hiukan kiristää marssivauhtia kruisailuosuuksilla niin kierros menee varmaan liki kuuteen tuntiin

. Toisaalta, jos starttaa jo aamupäivästä ja pitää kunnon ruokapaussin, niin tuommoinen täyden työpäivän pituinen lenkki on ihan kiva. Pimeällä haittaa vaan surkeat lähivalot ja pitkillä ei riitä laturissa teho... Harvoin on kuitenkaan "maatielenkillä" tullut käsiin rakkoja

. Tarvis vaihtaa Gileraankin kunnon crossitupit.
Eikä ole italiaanot ajatelleet, että joku pohjolassa lähtisi tuommoisella tulisieluisella kaunottarella ottaan metsäkoneuralle pohjakosketuksia

. Sen sijaan niillä pölyävillä hiekkatiesuorilla Paraisiin ja Takas -special edition luuli jo päässeensä Saharan aavikoille ja hirnusi kaikilla 31,5 hevosvoimalla kohti auringonlaskua.
Mahtava reissu.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19