kesä 2007 kkkk-tapaaminen
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Mika: Jor:n kans losotettiin sitä sinun piirtämää reittiä Viekistä Kuhmoon. Makiaa oli tie ja varmaan ajolinjojakin merkkailtiin:) Siinä jossain välissä oli tosiaan suorallillakin pätkillä muutamia pikku vaaranpaikkoja isohkoilla vauhdeilla kun oli pakkaantunut niitä savisia länttejä kunnon urille. Tulleet varmaan sadevesien myötä ja sitten kovettuneet patille ja urille.
Syötiin siinä piirua vaille klo. 12 Kuhmon Nesteellä ja kateltiin kun hälyytysajoneuvoa lähti keskustasta ja paloautossa oli mönkijä kärryllä. Tuumailtiin siinä että varmaan maastoon ovat menossa.
Liekö jo sinua menivät noutamaan?
Syötiin siinä piirua vaille klo. 12 Kuhmon Nesteellä ja kateltiin kun hälyytysajoneuvoa lähti keskustasta ja paloautossa oli mönkijä kärryllä. Tuumailtiin siinä että varmaan maastoon ovat menossa.
Liekö jo sinua menivät noutamaan?
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
Mikalle paranemisia täältäkin, tossa ois voinut käydä tosi huonosti.
Muutama kuva tuolla: http://kuvablogi.com/blog/6943/6/
Muutama kuva tuolla: http://kuvablogi.com/blog/6943/6/
Morjens kaikille ja kiitosta järestelyväelle, elikkäs Tomille ja Mikalle ja koko ajoporukalle. Hieno tapahtuma ja loistotiet. Laitahan Mika käsi kuntoon!
Tumppi
PS. Anders puhuttiin jossainvaiheessa, että ollaan porukasta ne "hitaat".
Olisko niin, että me vaan säädettiin tilannenopeus maltilliseksi?
Tumppi
PS. Anders puhuttiin jossainvaiheessa, että ollaan porukasta ne "hitaat".
Olisko niin, että me vaan säädettiin tilannenopeus maltilliseksi?
1960 km mittarissa ja onnellisesti kotona Espoossa. Tomikoolle kiitokset jämäkästä organisoinnista ja kaimalle hyvistä reiteistä. Toivottavasti käsi on pian ajokunnossa taas.
Meikäläinen tutustui viikonlopun aikana pariinkin otteeseen kotimaahan - kumpikin kerta mutaspoorissa lähes kävelyvauhdissa. Ei mitään käynyt mutta harjoitusta selvästi kaivataan. Seuraavalle KKKK:lle lillikkoa kiitos !
Meikäläinen tutustui viikonlopun aikana pariinkin otteeseen kotimaahan - kumpikin kerta mutaspoorissa lähes kävelyvauhdissa. Ei mitään käynyt mutta harjoitusta selvästi kaivataan. Seuraavalle KKKK:lle lillikkoa kiitos !
Reissu heitetty ja onnellisesti kotona
.
Mittariin tuli noin 1900km ja istumalihakset ilmoittavat että huomenna taitaa olla välipäivä mopoilun suhteen.
Iso kiitos Tomille järjestelyistä ja koko porukalle jälleen kerran mukavasti onnistuneesta KKKK:sta. Mikalle kiitoksia mahtavista reiteistä sekä pikaista paranemista.
Kiitoksia myös Jarkolle lauantain ryhmänvedosta ja sunnuntain paluumatkan surautuksesta "hiekkalaatikolle", olipa kyllä maistuvaa tiestöä Jarkon takapihalla.
Mittariin tuli noin 1900km ja istumalihakset ilmoittavat että huomenna taitaa olla välipäivä mopoilun suhteen.
Iso kiitos Tomille järjestelyistä ja koko porukalle jälleen kerran mukavasti onnistuneesta KKKK:sta. Mikalle kiitoksia mahtavista reiteistä sekä pikaista paranemista.
Kiitoksia myös Jarkolle lauantain ryhmänvedosta ja sunnuntain paluumatkan surautuksesta "hiekkalaatikolle", olipa kyllä maistuvaa tiestöä Jarkon takapihalla.
-pasi
- PilcQ
- Viestit: 364
- Liittynyt: Su Heinä 24, 2005 11:36 am
- Pyörä: Honda XRV 750 -96
- Paikkakunta: Riihimäki
- Viesti:
Olittekin Jarkon kanssa juuri Ahvenisentiellä kaffella vähän Enosta pohjoiseen kun matkalla Kontiolahdelle ajelin ohi...paskli kirjoitti:Kiitoksia myös Jarkolle lauantain ryhmänvedosta ja sunnuntain paluumatkan surautuksesta "hiekkalaatikolle", olipa kyllä maistuvaa tiestöä Jarkon takapihalla.
...ja todellakin kiitos kaikille järjestelyihin osallistuneille! Taas opin hieman enemmän hiekasta ja sillä ajamisesta...
TomiKoo, kokoontumiset on ihan hyvä aloittaa niiden järjestämisestä, saa ainakin sitä mitä haluaa, onnistui hyvin. Toivottavasti kyläläisetkin ovat samaa mieltä, eivätkä häiriintyneet liiaksi.
Mika, parane!
...ja taas jarrupalojen vaihtoon, nyt takaa kuluneet loppuun, kumman äkkiä menevät, hiekka varmaan osaltaan vaikuttaa asiaan...
-
Jukka Talja & XRV750
Jukka Talja & XRV750
Ja vielä kiitokset järjestäjille, jäi reissui kesken kehnojen varusteiden takia mutta ajelen tuon vielä myöhemmin.
Mikalle paranemisia, jätin yksinajelut metsäpoluilla Ilomantsi Kuhmo välillä kun tein keväällä samantyyppisen lennon, ei omia vahinkoja eikä kännykän kenttää! Kannattaa kertoilla jollekin reiteistään ja aikatauluista jos tuolla korvessa ajelee.
Mikalle paranemisia, jätin yksinajelut metsäpoluilla Ilomantsi Kuhmo välillä kun tein keväällä samantyyppisen lennon, ei omia vahinkoja eikä kännykän kenttää! Kannattaa kertoilla jollekin reiteistään ja aikatauluista jos tuolla korvessa ajelee.
- Mika TA-91
- Viestit: 1465
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Moi,kirppu kirjoitti: Syötiin siinä piirua vaille klo. 12 Kuhmon Nesteellä ja kateltiin kun hälyytysajoneuvoa lähti keskustasta ja paloautossa oli mönkijä kärryllä. Tuumailtiin siinä että varmaan maastoon ovat menossa.
Liekö jo sinua menivät noutamaan?
Tuskin niillä Kuhmossa samaan aikaan montaa keikkaa pukkaa ja tuohon aikaan ne minua hakemaan ovat lähteneet. Pyörä on kunnossa, oli yksi palomiehistä sen ajanut sieltä pois (kysyi minulta luvan). Tällähetkellä olkapää on kohtuu kunnossa ja koko kylki jolle olen tullut alas on varsin kipeä (sama kylki jossa on se yksi murtunut kylkiluu), voin vain kuvitella mitä olisi käynyt, jos ei olisi ollut kunnon suojia.
Kenttä oli tuollakin huono, mutta 112 toimi hyvin, jotenkinhan ne kai sille enemmän lähetystehoa työntää puhelimessa ja se mielestäni myös käyttää mitä tahansa mastoa, oli se sitten kilpailevan operaattorin tai oma?
Pistän kuvia, kunhan pääsen kotia.
Rauhallisia ajoja vaan kaikille, kyllä tässä vielä syksyn mittaan pyörän päällä ollaan ja todennäköisesti ainakin etelän pystymettässä käydään.
Terveisin
Mika TA-91
Oli kai tuo keikkaMika TA-91 kirjoitti: Tuskin niillä Kuhmossa samaan aikaan montaa keikkaa pukkaa ja tuohon aikaan ne minua hakemaan ovat lähteneet.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
On sitten pojilla ollu oikein kurapyöräreissu ilmojenkin puolesta....Hieno reissu kaikin puolin näköjään....Itsellä tarkoitus suunnata Outokummun kautta tuonne Naarvan vaaroille elokuun lopussa "harjoittelemaan".
Mikalle pikaiset paranemiset.... voin kuvitella kivun (sen oman toukokuun peukalon murtuman jäljiltä) ja vielä olit yksin ....huh -huh...
Mutta....when the going gets tough, the tough get going....vai miten se nyt meni! Tsemppiä!
Mikalle pikaiset paranemiset.... voin kuvitella kivun (sen oman toukokuun peukalon murtuman jäljiltä) ja vielä olit yksin ....huh -huh...
Mutta....when the going gets tough, the tough get going....vai miten se nyt meni! Tsemppiä!
- ....but, Alive and Kicking-
- Mika TA-91
- Viestit: 1465
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Tuollapa juuri tuli kontattua.Jarkko kirjoitti:Oli kai tuo keikka
KORJAUS, eipä olutkaan tuo paikka, tosin aika sopii yksiin, eli ilmeisesti ilmoitettu alustava arvio, ennenkuin saivat tarkan paikan GPS:tä, koska tuskin juuri samaan aikaan toista keikkaa oli ?!?
Tässä tarkka paikka: Konttauspaikka
Terveisin[/url]
Mika TA-91
- Mika TA-91
- Viestit: 1465
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
- Paikkakunta: Kirkkonummi
- nevis
- Viestit: 292
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 9:55 pm
- Pyörä: KTM lc4 640 Adventure
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Ylä-Karjalaisesta bongasin.
Valtimo- Nurmes- Juuka - Lieksa:n paikallislehti.
Lehdestä sai sen kuvan että sinut olis tuotu tänne nurmeksen terkkarille.
Pitää pistää tänne mitä ne on kirjoitellu, kunhan saan taas lehden käsiini..
Ei ole itsellä varaa maksella moisia lehtiä

Valtimo- Nurmes- Juuka - Lieksa:n paikallislehti.
Lehdestä sai sen kuvan että sinut olis tuotu tänne nurmeksen terkkarille.
Pitää pistää tänne mitä ne on kirjoitellu, kunhan saan taas lehden käsiini..
Ei ole itsellä varaa maksella moisia lehtiä
---enskan se olla pitää---
Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure
Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure