Kyllä sielläkin suunnalla oltiin 4xKotari ja 2xSuzuki.Kurapuntti kirjoitti:Ajelitteko kenties Perttelin suunnalla? Meni tästä Hiiden kylältä komean näköinen enska paraati iltapäivällä , oli kotaria ja honraa ainaki. Kesän jatkoja .....
Turun seutu
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Akilleus
- Pyörä: KTM 1290 SAR
Lähtö SUNNUNTAINA 08.07-07 klo 09:30 Orikedon Shell'iltä. Suunta Raasin kautta Yläneelle, josta klo 11 jatkamme Kaitsun vetämänä Pyhäjärven Itä- ja Pohjoispuolen hiekkateitä ja polkuja. Tulossa pitkä päivä, joten evästä varmuudeksi mukaan!! Mukaan kannattaa lähteä ajamaan vaikka lyhyempi päivä, jos oma aikataulu ei "kestä" pitkää päivää
terv. Tapsa ja Kotka 950
terv. Tapsa ja Kotka 950
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Mukaan vaan, ajelet sen mitä viitsit ja sitten kotiin...Lep-1 kirjoitti:Pitäiskö kerrankin uskaltaa lähteä teidän mukaan...
200 pääsuutin pitäis laittaa paikalleen ja hiukan kattoo säätöjä.
Nii mulla on vanha kotari 620 '96 Smoto kumeilla, takaiskaristakin
tuli just öljyt pihalle...Polttimot tärissy rikki yms..
Ei noita surautteluja ole pakko ajaa kokonaan vaikka mukaan lähtisikin...
Taitaa jäädä multa väliin.
Tulee takaiskari remppa... On meinaan ihan pomppulinna
Pitää kattoo pystyykö sille iskarille(WP) ite jotain tekemään...
Laitoin nyt sen 200 pääsuuttimen paikoilleen ja tyhjäkäyni
on 50. Neulaa vähän laihemmalle, ni johan alko toimimaan...
Olen epälulossa laittanu rikkaammalle vaan kokoajan...
Noh nyt on sitten vähän viisaampi kaasarin säädöissä
Tulee takaiskari remppa... On meinaan ihan pomppulinna
Pitää kattoo pystyykö sille iskarille(WP) ite jotain tekemään...
Laitoin nyt sen 200 pääsuuttimen paikoilleen ja tyhjäkäyni
on 50. Neulaa vähän laihemmalle, ni johan alko toimimaan...
Olen epälulossa laittanu rikkaammalle vaan kokoajan...
Noh nyt on sitten vähän viisaampi kaasarin säädöissä
turun
Lep-1, mene Hytösen Karin juttusille, niin hän laittaa sulle sen iskarin.
Asuu piuhantiellä, puolisen kilometriä kustavintieltä. Ensimmäinen talo vasemmalla. Vastapäätä tvhn aurauskalustoa. Hän on varsinainen
ktm ja wp virtuoosi.
canam
Asuu piuhantiellä, puolisen kilometriä kustavintieltä. Ensimmäinen talo vasemmalla. Vastapäätä tvhn aurauskalustoa. Hän on varsinainen
ktm ja wp virtuoosi.
canam
- Akilleus
- Pyörä: KTM 1290 SAR
Kiitos, eiku ISO KIITOS, Kaitsulle hjuvin järjestetystä erilaisesta surauttelusta; päästiin ajamaan kelkka-/mönkijäreittiä n.30 km ja mukana oli 3 kpl Kauttuan mönkkäriporukan "isäntää" vetämässä ja auttamassa mm. suonylityksessä ja allekirjoitetun mopon pystyyn nostamisessa
Oli todellakin tarpeeksi haastavaa polkua nuo 30 km. Nyt kotona mies ja pyörä kummatkin kevyesti pestynä, saas nähdä miten kipeet paikat on huomenna...siis hartiat ja kädet
terv. Tapsa ja Kotka950
terv. Tapsa ja Kotka950
Re: turun
Juu isäukkon kaveri suositteli samma hemmoa.canam kirjoitti:Lep-1, mene Hytösen Karin juttusille, niin hän laittaa sulle sen iskarin.
ktm ja wp virtuoosi.
canam
Pitää huomenna soittaa, kun sain numeron.
kiits.
Laitoin tänne vaikkei suorananisesti kokoontumiseen liity.
Olen tilaamassa yhtä rengasta mynetmotosta. Ja kuten siellä asioineet tietää saa 3-rengasta samoilla postikuluilla. Olisiko jollain tarvetta 2-renkaalle turun seudulla? Jakaantuisi postikulut mukavammin = tulisi rengas halvemmaksi.
Minä voin kyllä tilauksen mynettiin tehdä ja hoitaa sinne päin maksun.
Postiin kun en viitsi renkaita enää uudestaan laittaa. Lähiseudulta kävisi nouto/treffaus kätevästi.
Laittakaa s-postiin tai privaan jos jotakin kiinnostaa.
Olen tilaamassa yhtä rengasta mynetmotosta. Ja kuten siellä asioineet tietää saa 3-rengasta samoilla postikuluilla. Olisiko jollain tarvetta 2-renkaalle turun seudulla? Jakaantuisi postikulut mukavammin = tulisi rengas halvemmaksi.
Minä voin kyllä tilauksen mynettiin tehdä ja hoitaa sinne päin maksun.
Postiin kun en viitsi renkaita enää uudestaan laittaa. Lähiseudulta kävisi nouto/treffaus kätevästi.
Laittakaa s-postiin tai privaan jos jotakin kiinnostaa.
- tonnikeiju
- Pyörä: TA
- tonnikeiju
- Pyörä: TA