Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.
Valvojat: Jukka , Moderaattorit
PilcQ
Viestit: 364 Liittynyt: Su Heinä 24, 2005 11:36 am
Pyörä: Honda XRV 750 -96
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PilcQ » To Maalis 08, 2007 8:39 pm
Mika TA-91 kirjoitti: ...pistää vaan yli majoitustilojen menevät nukkumaan omiin telttoihin.
Telttamajoituksen otan itselleni mukaan kuten viimeksikin KKKK:lla ja siis mukana tuonne tulossa telttaan nukkumaan. No, tietenkin vähän kaukana vielä tuo aika, joten kaikkea voi tapahtua ja sattua etten pääsekkään. Mutta muuten tulossa...
-Jukka & AT-
-
Jukka Talja & XRV750
timo58
Viestit: 77 Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 2:29 pm
Viesti
Kirjoittaja timo58 » La Maalis 10, 2007 1:24 am
iLMOITTAUDUN MUKAAN
)
-TIMO
"Soraa sen soisi olla"
nevis
Viestit: 292 Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 9:55 pm
Pyörä: KTM lc4 640 Adventure
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja nevis » Ma Maalis 12, 2007 8:32 pm
http://www.joensuu.fi/mekri/sotahistoria/
Siin on hyvä luettelo sotamuistomerkeistä.
Muutama tuli viime kesänä bongattua venäjänraja reissulla...
---enskan se olla pitää ---
Honda monkey Z50j >Suzuki PV50 >Suzuki DR 800 >KTM 640 adventure
jonkko
Viestit: 3551 Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas
Viesti
Kirjoittaja jonkko » Ti Maalis 13, 2007 4:03 pm
Jo,eli halukkaan epävirallisena imoitaudun myös
Viel pitää vaa kattoo mites sen aikataulun kans sopis.
Ja mulle käy vallan mainiosti telttamajoitus.
Pistän niin nopeesti ku mahollist tän ilmoittautumiseni viralliseks.
ps,kelputetaanko Kaarina siihen kkkk juttuun
NiKu
Viestit: 405 Liittynyt: Ti Joulu 19, 2006 11:43 am
Pyörä: EiOo vielä..
Paikkakunta: Parainen
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja NiKu » Ti Maalis 13, 2007 4:29 pm
Voisin epävirallisesti ilmottautua ajelulle, oisha toi iha hyvä "kesäloma-matka"
Tod. näköisesti telttailu kysees..
Ei mopoilla tänäkää vuonna..
PilcQ
Viestit: 364 Liittynyt: Su Heinä 24, 2005 11:36 am
Pyörä: Honda XRV 750 -96
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PilcQ » Ke Maalis 14, 2007 12:24 am
...juu ja tosissaan vaikka omaan telttaan sanoin tulevani, niin jos paikalla alle tarpeellisen määrän sisämajoittujia, niin sisällekin sitten saatan tulla muiden unia häiritsemään...
...ja joka tapauksessa kustannuksiin tulen mukaan... ...mutta sehän oli selvä juttu. Nykyisillä kalenterinäkymillä mukana siis kuitenkin, yes!
-Jukka-
-
Jukka Talja & XRV750
TTA
Viestit: 1563 Liittynyt: Ma Syys 26, 2005 8:53 pm
Viesti
Kirjoittaja TTA » Ti Maalis 20, 2007 10:49 am
Ilmoittaudun epävirallisesti mukaan - jos mahtuu. On tullut fillaroitua muutamia kertoja tuolla Ruunaan seuduilla ja joka kerta miettinyt miten hieno moottori"pyörätieverkosto" siellä on. Lomat yms. vapaat ja muut menot on vielä suunnittelematta mutta toistaiseksi näyttäisi vihreältä.
Milloin pitää ilmoittautua varmaksi?
AM
Viestit: 936 Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 5:45 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Kurikka
Viesti
Kirjoittaja AM » Ke Maalis 21, 2007 12:19 am
Varmaankin perille päästyään.
Telttapaikkoja ainakin riittää. Luulisin.
TTA
Viestit: 1563 Liittynyt: Ma Syys 26, 2005 8:53 pm
Viesti
Kirjoittaja TTA » Ke Maalis 21, 2007 8:54 am
No sitten ei ole huolta. Kyllähän teltassakin nukkuu jos vain herrat isotherrat, jotka nukkuvat talossa, suostuvat antamaan hieman pesuvettä
Jaakko_88
Viestit: 30 Liittynyt: To Touko 04, 2006 9:58 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jaakko_88 » Ke Maalis 21, 2007 5:37 pm
Onko reitti suunniteltu siten että pikkutankkisella pääsee tankilta tankille ilman varavara astiaa? (noin 160km)
Ilmoittauduttu on!
Metsä raikaa kaikaa ja hongat humajoi!
(Opettaja liukkaan kelin harjoittelussa)
Veijo
Viestit: 1232 Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Veijo » Ke Maalis 21, 2007 6:58 pm
Jaakko_88 kirjoitti: Onko reitti suunniteltu siten että pikkutankkisella pääsee tankilta tankille ilman varavara astiaa? (noin 160km)
Ilmoittauduttu on!
Eiköhän, ja jos ei ole, niin sitten tehdään oma reitti
Minullakin on vain 10 litran tankki, ja kulutus huitelee siellä 5-6 ltr/100 km välillä.
Mika70
Viestit: 124 Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:54 pm
Pyörä: AT DCT 2023
Paikkakunta: Lieksa
Viesti
Kirjoittaja Mika70 » Ke Maalis 21, 2007 9:24 pm
Lähin tankkaus paikka 30 km majoitukselta Lieksa tai Nurmes.Lienenkö oikeessa?
nevis
Viestit: 292 Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 9:55 pm
Pyörä: KTM lc4 640 Adventure
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja nevis » Pe Maalis 23, 2007 6:34 am
TomiKoo kirjoitti: Lähin tankkaus löytyy Nurmeksen laidalta Teboililta
Tehän käväsette ihan tos naapuris =) Tietäs oman aikataulun kesäksi niin voisi ilmottautua mukaan...
-Nevis-
---enskan se olla pitää ---
Honda monkey Z50j >Suzuki PV50 >Suzuki DR 800 >KTM 640 adventure
Mika TA-91
Viestit: 1465 Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Mika TA-91 » Ti Touko 15, 2007 12:17 pm
Moi,
Nyt näyttäisi siltä että ehdin mukaan.
Eli tulen tuonne telttan kanssa perjantaina (tai lauantai aamuna).
Terveisin
Mika TA-91
neku
Viestit: 17 Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
Pyörä: KTM 690,990 adventure
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti
Kirjoittaja neku » Ti Touko 15, 2007 10:51 pm
Morjens!
Tulen vierailemaan myös Lieksasta joten en tarvitse majoitusta tai sitten nukun kuusenjuurella.
T:Neku