kesä 2007 kkkk-tapaaminen

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
PilcQ
Viestit: 364
Liittynyt: Su Heinä 24, 2005 11:36 am
Pyörä: Honda XRV 750 -96
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PilcQ »

Mika TA-91 kirjoitti:...pistää vaan yli majoitustilojen menevät nukkumaan omiin telttoihin.
Telttamajoituksen otan itselleni mukaan kuten viimeksikin KKKK:lla ja siis mukana tuonne tulossa telttaan nukkumaan. No, tietenkin vähän kaukana vielä tuo aika, joten kaikkea voi tapahtua ja sattua etten pääsekkään. Mutta muuten tulossa...

-Jukka & AT-
-
Jukka Talja & XRV750
Avatar
timo58
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 2:29 pm

Viesti Kirjoittaja timo58 »

iLMOITTAUDUN MUKAAN :))
-TIMO
"Soraa sen soisi olla"
Avatar
nevis
Viestit: 292
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 9:55 pm
Pyörä: KTM lc4 640 Adventure
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nevis »

http://www.joensuu.fi/mekri/sotahistoria/

Siin on hyvä luettelo sotamuistomerkeistä.
Muutama tuli viime kesänä bongattua venäjänraja reissulla...
---enskan se olla pitää---

Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Jo,eli halukkaan epävirallisena imoitaudun myös :D
Viel pitää vaa kattoo mites sen aikataulun kans sopis.
Ja mulle käy vallan mainiosti telttamajoitus.
Pistän niin nopeesti ku mahollist tän ilmoittautumiseni viralliseks.

ps,kelputetaanko Kaarina siihen kkkk juttuun :roll: :D
Avatar
NiKu
Viestit: 405
Liittynyt: Ti Joulu 19, 2006 11:43 am
Pyörä: EiOo vielä..
Paikkakunta: Parainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiKu »

Voisin epävirallisesti ilmottautua ajelulle, oisha toi iha hyvä "kesäloma-matka" 8)

Tod. näköisesti telttailu kysees..
Ei mopoilla tänäkää vuonna..
Avatar
PilcQ
Viestit: 364
Liittynyt: Su Heinä 24, 2005 11:36 am
Pyörä: Honda XRV 750 -96
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PilcQ »

...juu ja tosissaan vaikka omaan telttaan sanoin tulevani, niin jos paikalla alle tarpeellisen määrän sisämajoittujia, niin sisällekin sitten saatan tulla muiden unia häiritsemään... :? ...ja joka tapauksessa kustannuksiin tulen mukaan... ...mutta sehän oli selvä juttu. Nykyisillä kalenterinäkymillä mukana siis kuitenkin, yes!

-Jukka-
-
Jukka Talja & XRV750
TTA
Viestit: 1563
Liittynyt: Ma Syys 26, 2005 8:53 pm

Viesti Kirjoittaja TTA »

Ilmoittaudun epävirallisesti mukaan - jos mahtuu. On tullut fillaroitua muutamia kertoja tuolla Ruunaan seuduilla ja joka kerta miettinyt miten hieno moottori"pyörätieverkosto" siellä on. Lomat yms. vapaat ja muut menot on vielä suunnittelematta mutta toistaiseksi näyttäisi vihreältä.

Milloin pitää ilmoittautua varmaksi?
Avatar
AM
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 5:45 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja AM »

Varmaankin perille päästyään. :lol:
Telttapaikkoja ainakin riittää. Luulisin.
TTA
Viestit: 1563
Liittynyt: Ma Syys 26, 2005 8:53 pm

Viesti Kirjoittaja TTA »

No sitten ei ole huolta. Kyllähän teltassakin nukkuu jos vain herrat isotherrat, jotka nukkuvat talossa, suostuvat antamaan hieman pesuvettä :D
Avatar
Jaakko_88
Viestit: 30
Liittynyt: To Touko 04, 2006 9:58 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakko_88 »

Onko reitti suunniteltu siten että pikkutankkisella pääsee tankilta tankille ilman varavara astiaa? (noin 160km)

Ilmoittauduttu on! :D
Metsä raikaa kaikaa ja hongat humajoi!
(Opettaja liukkaan kelin harjoittelussa)
Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Jaakko_88 kirjoitti:Onko reitti suunniteltu siten että pikkutankkisella pääsee tankilta tankille ilman varavara astiaa? (noin 160km)

Ilmoittauduttu on! :D
Eiköhän, ja jos ei ole, niin sitten tehdään oma reitti :D Minullakin on vain 10 litran tankki, ja kulutus huitelee siellä 5-6 ltr/100 km välillä.
Avatar
Mika70
Viestit: 124
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:54 pm
Pyörä: AT DCT 2023
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Mika70 »

Lähin tankkaus paikka 30 km majoitukselta Lieksa tai Nurmes.Lienenkö oikeessa?
Avatar
nevis
Viestit: 292
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 9:55 pm
Pyörä: KTM lc4 640 Adventure
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nevis »

TomiKoo kirjoitti:Lähin tankkaus löytyy Nurmeksen laidalta Teboililta
Tehän käväsette ihan tos naapuris =) Tietäs oman aikataulun kesäksi niin voisi ilmottautua mukaan...

-Nevis-
---enskan se olla pitää---

Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure
Avatar
Mika TA-91
Viestit: 1465
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Mika TA-91 »

Moi,

Nyt näyttäisi siltä että ehdin mukaan.

Eli tulen tuonne telttan kanssa perjantaina (tai lauantai aamuna).

Terveisin
Mika TA-91
neku
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
Pyörä: KTM 690,990 adventure
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja neku »

Morjens!
Tulen vierailemaan myös Lieksasta joten en tarvitse majoitusta tai sitten nukun kuusenjuurella.
T:Neku
Vastaa Viestiin