Kyllä siellä pääsee. Ajelin tänään Suokylästä Rokuan ohi Oulujärvelle, muutama läntti lunta jossain mutta muuten kuivaa ja hauskaa. Lähtisin kyllä mielelläni mukaan mutta kun pitää olla töissä.Raimo kirjoitti:Enpäs osaa sanoa Tase mitään tuohon. Näkee huomenna miten käy, etenkin jos pääsen paikalle...Ja en valmistele mitään reittiä paluumatkalle, koska en ole tälle keväälle käynyt edes ajelemassa tuolla päin...Tai siis kävin nastarenkailla pari kuukautta sitten
Vappuajo Oulussa 2007
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
DR Markku
- Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Mitä jos kokkoonnuttais siellä Citymarketin kohdilla ja ajellaan siitä sitten sulassa sovussa peräkanaa Muhokselle, niin eiköhän sitä samalle parkkikselle päästä. Mulla taitaa suuremmat rypemiset jäädä nyt väliin, mutta Sanginjoen tie nyt kuitenkin pitää surauttaa paluu matkalla...Tase kirjoitti:Nostetaanpas vähän aihetta ylöspäin.Raimo kirjoitti:Jos minä olen mukana Vappuajelulla, niin mun perässä voi lähteä ihmettelemään maisemia. Ihan suoraanhan ei takaisin kehtaa tulla, eihän ??
Mites Raimo se kokoontuminen paluumatkalle siellä Muhoksen päässä? Liikenteenohjaus saattaa ohjata meidät siellä mille tahansa parkkipaikalle, joten samassa läjässä tuskin Muhoksella ollaan.
Kura lentää...
Foorumilaisia "vappu marssilla"
- Liitteet
-
- IMG_3255_12_1.JPG
- (102.97 KiB) Tiedosto ladattu 287 kertaa
-
- IMG_3261_18_1.JPG
- (603.33 KiB) Tiedosto ladattu 297 kertaa
-
- IMG_3262_19_1.JPG
- (602.88 KiB) Tiedosto ladattu 310 kertaa
-
- Vappuajajia_1_1.jpg
- (408.47 KiB) Tiedosto ladattu 306 kertaa
-
kymppivalve
- Pyörä: fillari
- timpuktu
- Pyörä: Elefant 750
Hyviä kuvia... Huolimatta siitä että meikäläinenkinhän tuolla näkyy. 
Jollain konstilla vielä hommaan tuon Pason äänet Elefanttiin. Pekka ajeli siinä takavasemmalla menomatkan ja Termignonien kumu kuului omasta lähtevien imuäänien ja kytkimen helinänkin läpi melkein koko ajan. Ei häiritsevästi kylläkään. Pakko sanoa että tuossa Pasossa on The Ääni.
Jollain konstilla vielä hommaan tuon Pason äänet Elefanttiin. Pekka ajeli siinä takavasemmalla menomatkan ja Termignonien kumu kuului omasta lähtevien imuäänien ja kytkimen helinänkin läpi melkein koko ajan. Ei häiritsevästi kylläkään. Pakko sanoa että tuossa Pasossa on The Ääni.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''
Isäntä ainakin palasi kotiin kura-ajelulta levee hymy naamalla, oli siis ollut kivaa...ja kuulemma märkääkin.
Olispa mun pitänyt lähtee mukaan, ni pahin painajaiseni olisi toteutunut, liejua ja käsissä huippunäppärä STenere. Olisin varmaan siellä vieläkin
Tunnustaudun Oulu MCläiseksi, kun joku sitä kyseli. Maksettu tallipaikkaa koko talvi ja pyörä seissyt omassa tallissa...onneksi nimenomaan seissyt.
PS. Tuossa parisen viikkoa sitten ajelin koirapoikasteni kanssa Haukiputaan montulle (Isoniementien varressa), vastaan tupsahti montulta kaksi kottararaista (525-625?)+ joku muu pyörä, jolle vasta älysin heilauttaa kättä. Kottaraiset taisivat saada pitkät "pöljän" tuijotukset. Ketähän tuolla oli ? Olitte kyll möyrineet siel jokapuolella, ihastellen kattelin ajojälkii.
Olispa mun pitänyt lähtee mukaan, ni pahin painajaiseni olisi toteutunut, liejua ja käsissä huippunäppärä STenere. Olisin varmaan siellä vieläkin
Tunnustaudun Oulu MCläiseksi, kun joku sitä kyseli. Maksettu tallipaikkaa koko talvi ja pyörä seissyt omassa tallissa...onneksi nimenomaan seissyt.
PS. Tuossa parisen viikkoa sitten ajelin koirapoikasteni kanssa Haukiputaan montulle (Isoniementien varressa), vastaan tupsahti montulta kaksi kottararaista (525-625?)+ joku muu pyörä, jolle vasta älysin heilauttaa kättä. Kottaraiset taisivat saada pitkät "pöljän" tuijotukset. Ketähän tuolla oli ? Olitte kyll möyrineet siel jokapuolella, ihastellen kattelin ajojälkii.
Ainaski perässä pysytään