Trans Euro Trail

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

STN
Viestit: 482
Liittynyt: Pe Huhti 07, 2006 6:28 pm
Pyörä: T7. Tunturi Start

Re: Trans Euro Trail

Viesti Kirjoittaja STN »

STN kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 11:05 pm
smoke99 kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 8:08 pm Kesäkuussa olisi tarkoitus ajella Balkanin suunnalla. Onko kukaan ajanut kesäkuussa Zelengoraa? Onko se ajettavissa vai onko sulamisvesiä ja mutaa kaikki paikat täynnä?
Olen huomenna siirtymässä serbiasta bosniaan, niin tämä tuli todella tarjottimelle! KIITOS!
Eilen tuli ajettua Drumul Strategic idästä länteen. Jos seminappulat alla ja pari tuntia löysää, niin suosittelen. 40km. Ja 2.20 meni aikaa, 1-2vaihteella ja tapeilta koko matka. Rankka, mutta hakkaa alpinan ja transfagarasanin.

Tähän aikaan enempi nuo sateet vaikuttaa kulkemiseen.

STN
Kävin ajamassa tuon ja kovapohjaista soratietä koko matkan. Paikalliset siellä ajaa henkilöautoilla.
Reilu tunti meni läpi ajaessa. Maisemat on tuollakin uskomattomia. Kannatti mennä.

STN
STN
Viestit: 482
Liittynyt: Pe Huhti 07, 2006 6:28 pm
Pyörä: T7. Tunturi Start

Re: Trans Euro Trail

Viesti Kirjoittaja STN »

STN kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:55 pm
STN kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 11:05 pm
smoke99 kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 8:08 pm Kesäkuussa olisi tarkoitus ajella Balkanin suunnalla. Onko kukaan ajanut kesäkuussa Zelengoraa? Onko se ajettavissa vai onko sulamisvesiä ja mutaa kaikki paikat täynnä?
Olen huomenna siirtymässä serbiasta bosniaan, niin tämä tuli todella tarjottimelle! KIITOS!
Eilen tuli ajettua Drumul Strategic idästä länteen. Jos seminappulat alla ja pari tuntia löysää, niin suosittelen. 40km. Ja 2.20 meni aikaa, 1-2vaihteella ja tapeilta koko matka. Rankka, mutta hakkaa alpinan ja transfagarasanin.

Tähän aikaan enempi nuo sateet vaikuttaa kulkemiseen.

STN
Kävin ajamassa tuon ja kovapohjaista soratietä koko matkan. Paikalliset siellä ajaa henkilöautoilla.
Reilu tunti meni läpi ajaessa. Maisemat on tuollakin uskomattomia. Kannatti mennä.

STN
Jatkanpa tähän vaikkei TETiin kkuulu, niin Sloveniasta Itävaltaan Solcavasta pohjoiseen lähtevä tie on pääasiassa soraa ja on mutkaa, on hienoa maisemaa. Vähän liikennettä.

STN
Patryn
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2024 5:07 pm
Pyörä: Bandit 600

Re: Trans Euro Trail

Viesti Kirjoittaja Patryn »

Stefa74 kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 11:24 am Sallan jälkeen polttoainetta sää harvakseltaan - Tuntsan pubi myy säiliöstä ja samoin myös Tulppion lomakylä. Sit seuraava paikka on Vuotsossa, 18km pohjoisen suuntaan siitä missä TET reitti tulee Sodankylä-Ivalo tielle. Ajaminen kestää taas just niin pitkään kuinka nopeasti & pitkää päivää ajaa
Ok kitos. 320 km on range ja saan nyt ainakin 2.5 l mukaan jolla pääsee 50 km.

350 km tulisi päiväkohtaiseksi etenemiseksi TET reitillä. Jos 50km/h on tuolla reitillä mahdolllinen keskivauhti, saan 3 päivässä ajettua
Vastaa Viestiin