Kenttärataa vaihteeksi, ja vähän muutakin....

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

mchuurre
Viestit: 2083
Liittynyt: Su Marras 08, 2009 7:30 pm
Pyörä: R1100GS/XL600V
Paikkakunta: iTikkakoski

Kenttärataa vaihteeksi, ja vähän muutakin....

Viesti Kirjoittaja mchuurre »

Täältä jos sikseen....
"Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
SYNNISSÄ ELÄVÄ PAKENEE JA KARTTAA JUMALAA, JA VÄLTTÄÄ HANAKASTI JEESUKSESTA TODISTAVIA!