SyysKivetty 17.-19.9.

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Aatekura
Viestit: 187
Liittynyt: Su Heinä 27, 2014 2:00 pm
Pyörä: EMTB
Paikkakunta: Kuopio

Re: SyysKivetty 17.-19.9.

Viesti Kirjoittaja Aatekura »

Onko kukaan tulossa pakulla tai kärryllä Kuopiosta päin ja haluaisi ottaa pyörän kyytiin?
Avatar
Dassault
Viestit: 597
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Pyörä: CRF250L
Paikkakunta: Viitasaari

Re: SyysKivetty 17.-19.9.

Viesti Kirjoittaja Dassault »

Tää ny näyttää et tuun kotilolla käymään paikoilla.
Ei oo tennaria enää... Täytyy vaan pitää vaihtoehdot auki jos ny kuitenkin löytäs jonkun kulkineen. Pidetään ny optimistisesti punkka vielä varattuna.
Kyllä se siitä...
Kruunukorkki
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Joulu 23, 2015 8:33 pm
Pyörä: XX660R
Paikkakunta: Rusko

Viesti Kirjoittaja Kruunukorkki »

Päiväkävijöinä ilmoittautuvat:
-PeN Oulu
-Pekka Kemi
-Petri Vaasa
-Simppa Turku
-Kruunukorkki Rusko
-Tumppi Africa
Avatar
Kippari
Viestit: 37
Liittynyt: La Huhti 28, 2018 8:38 pm
Pyörä: Ténéré 700 Rally GSTR
Paikkakunta: Äänekoski

Re: SyysKivetty 17.-19.9.

Viesti Kirjoittaja Kippari »

Mukana teltalla, jonoon sisälle.

Kippari, HQV701 TigerAquaUltimate - ex BMW700GS Metsäskootteri

Jos aamulla herää hengissä, pääsee itse vessaan ja pyörän päälle - On elämästä voitettu 97%. Miksi me itketään niin paljon sen 3% päälle?
Aatekura
Viestit: 187
Liittynyt: Su Heinä 27, 2014 2:00 pm
Pyörä: EMTB
Paikkakunta: Kuopio

Re: SyysKivetty 17.-19.9.

Viesti Kirjoittaja Aatekura »

Perutaan punkkapaikka.
Avatar
Dassault
Viestit: 597
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Pyörä: CRF250L
Paikkakunta: Viitasaari

Re: SyysKivetty 17.-19.9.

Viesti Kirjoittaja Dassault »

Punkka vapautuu seuraavalle.
Kyllä se siitä...
Enska-Eepi
Viestit: 46
Liittynyt: Pe Touko 10, 2013 9:53 pm
Pyörä: Yamaha Tenere 660
Paikkakunta: Luumäki

Re: SyysKivetty 17.-19.9.

Viesti Kirjoittaja Enska-Eepi »

Voisin vaihtaa sen lattiapaikan punkkaan, jos niitä vapautui.
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: SyysKivetty 17.-19.9.

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Nostellaan ilmottautumisjärjestyksessä tuosta lattialistalta punkkaan kun niitä vapautuu. Jos nyt ei joku varta vasten siitä listalta ilmoita että haluaa pysyä lattialla.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
Dassault
Viestit: 597
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Pyörä: CRF250L
Paikkakunta: Viitasaari

Re: SyysKivetty 17.-19.9.

Viesti Kirjoittaja Dassault »

Reittiehdotelmaa Vain jäsenille osiossa!
Kyllä se siitä...
Justeeri
Viestit: 365
Liittynyt: Ke Kesä 03, 2015 11:21 am
Pyörä: KTM 690 enduro r 2020
Paikkakunta: Mänttä

Re: SyysKivetty 17.-19.9.

Viesti Kirjoittaja Justeeri »

Makselin oman ja kaverin maksun.
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: SyysKivetty 17.-19.9.

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Reilu viikko enää! Vieläkö löytyis halukkaita tulijoita?
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Kati
Viestit: 2
Liittynyt: La Elo 14, 2021 10:32 pm
Pyörä: Yamaha Xt 660R

Re: SyysKivetty 17.-19.9.

Viesti Kirjoittaja Kati »

Mukana päiväkävijänä!
R-K
Viestit: 23
Liittynyt: La Touko 30, 2015 11:15 am
Pyörä: ktm rally

Re: SyysKivetty 17.-19.9.

Viesti Kirjoittaja R-K »

Jos mukaan mahtuu niin päiväkäviänä taas mukana :D
JMS
Viestit: 79
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 10:23 am
Pyörä: Yamaha Tenere 700 World Raid
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: SyysKivetty 17.-19.9.

Viesti Kirjoittaja JMS »

Saattaa olla että Sjoen suunnalta voisi vielä hyökätä mukaan. Vielä epävarmaa.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Avatar
T Koponen
Viestit: 309
Liittynyt: La Joulu 15, 2012 11:24 pm
Pyörä: BMW R 1150 GS
Paikkakunta: pohjois-savo

Re: SyysKivetty 17.-19.9.

Viesti Kirjoittaja T Koponen »

Mun pitää perua oma osallistuminen. Eli lattia paikka vapautuu.

Lähetetty minun ANE-LX1 laitteesta Tapatalkilla

Mihin tie päättyy, siitä ilo alkaa

EX: AT 90, AT 92, XT660 Z TENERE, KTM 950, KTM 690, AT 95
Vastaa Viestiin