LAHTI
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
sahtiveikko
- Pyörä: BMW 800 GS Yamaha WR 250R
- Viesti:
Re: LAHTI
En yhtään ihmettele että peeärrällä hieman polttelee, kun joutuu uutta kalustoa kiilottelemaan tallin puolella vielä monta viikkoa
Mutta mukana ollaaan, ellei työt haittaa osallisatumista. Hienoja reissuja olleet ennenkin.
Ormajoki- Extreme hard adventure team
- teneraattori
- Pyörä: ON
Jos en ihan väärin muista, niin eka päitsin kierto oli 10 v. sitten kahden pyörän voimin ja nyt taas pitäisi kai lähteä kierrokselle. Yritän ainakin pitää tulevan ko. ajankohdan mielessä.
Entiset: DR 600 -> NX 650 -> TA 650 -> XT 600 -> DR 800, yz250
Nykyiset: XT 600Z , XRV 750, DR650SE
Sanottua: Jokainen metsästyspäivä lisää elinaikaa samanverran, elän siis vanhaksi.
Nykyiset: XT 600Z , XRV 750, DR650SE
Sanottua: Jokainen metsästyspäivä lisää elinaikaa samanverran, elän siis vanhaksi.
Tervehdys Lahtelaisille ja ympäristökuntalaisille...
Pasi laittoi tosi hyvissä ajoin kutsun "Päijänteen ympäriajoon". Minä olen se rakki, joka on aina pyytänyt Pasia
aikaistamaan ilmoituspolitiikkaa. Jokainen reissu on ollut tosi mukava. Matkaa kertyy, mutta järvikään
ei ole lätäkkö. Mitäs meinaatte. Pidettäisiinkö tämän kierroksen lisäoptiona vaikka loppupäivän
makkaranpaistot. Lisää kyllä vyötärövahvuutta, mutta ehdittäisin ajatuksenvaihtoakin hoitaa tupakkataukoja
pitempään.
Mukana ollaan. Kalenterivaraus tehty.
T Esa
Pasi laittoi tosi hyvissä ajoin kutsun "Päijänteen ympäriajoon". Minä olen se rakki, joka on aina pyytänyt Pasia
aikaistamaan ilmoituspolitiikkaa. Jokainen reissu on ollut tosi mukava. Matkaa kertyy, mutta järvikään
ei ole lätäkkö. Mitäs meinaatte. Pidettäisiinkö tämän kierroksen lisäoptiona vaikka loppupäivän
makkaranpaistot. Lisää kyllä vyötärövahvuutta, mutta ehdittäisin ajatuksenvaihtoakin hoitaa tupakkataukoja
pitempään.
Mukana ollaan. Kalenterivaraus tehty.
T Esa
Hyvät herrat, rouvat ja neidit(pojat) sekä kurapyöräiijät
Ilmatieteenlaitoksen alustavan sääennusteen mukaan suunniteltuna ajopäivä sataa kuin e....takalistosta.
Harkitsemme siis tuon varapäivän käyttöönottamista (23.4 sunnuntai) joka näyttää tämän hetken sääennusteessa paljon paremmalta.
Mutta tarkennetaan vielä. Mutta viimeistän torstain tulee päätös.
Optio otetaan Esan ehdotuken mukaan käyttöön välittömästi. Mutta makkarat kannattaa ostaa vasta Jämsästä ellei halua Evolla valuttaa niitä ulos paketista
Saman ehdotuksen mukaan joka kuukauden ensaimmänen ja kolmas keskiviikko porukka kokoontuu saman aiheen ympärillä minne milloinkin. Se kutsuu joka kerkiää.
PR
Ilmatieteenlaitoksen alustavan sääennusteen mukaan suunniteltuna ajopäivä sataa kuin e....takalistosta.
Harkitsemme siis tuon varapäivän käyttöönottamista (23.4 sunnuntai) joka näyttää tämän hetken sääennusteessa paljon paremmalta.
Mutta tarkennetaan vielä. Mutta viimeistän torstain tulee päätös.
Optio otetaan Esan ehdotuken mukaan käyttöön välittömästi. Mutta makkarat kannattaa ostaa vasta Jämsästä ellei halua Evolla valuttaa niitä ulos paketista
PR
Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi
Matkan päälle lähtemähän, muuhun maahan kulkemahan
Kahdella pyörällä etenemähän
Kiitos sääennustajat
Voimme palata alkuperäiseen suunnitelmaan
Lähtö Kalkkisten kaupalta lauantaina klo 900
Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi
-
Larsanjus
- Pyörä: 950 Adv -04
Ja ei niin paikallisille tiedoksi, kauppa sijaitsee tuolla:peeär kirjoitti:Kiitos sääennustajat
https://www.google.fi/maps/@61.2970999, ... a=!3m1!1e3