Africa Twin Ralli 2016!!!

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja PAH »

10. AT-ralli ajetaan 27-29.5, samassa paikassa missä 2007 aloitettiin eli Nurmeksen Peurajärvellä.
Majoitus Villi-Pohjolan Iso-Hirvas savottakämpässä.
Kämpässä on 22 petipaikkaa ja iso tasainen tontti jossa voi telttailla. Kämpän saliin voi myös majoittua lattialle.
Jokainen tuo omat ruokansa ja juomansa. Järjestäjä hankkii kahvia, teetä, sokeria, papereita ym. tarpeellista yhteiseen käyttöön.
Reittikeskustelu:
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 13&t=36307

Osallistumismaksu:
10 EUR petipaikka
5 EUR teltta/lattia
0 EUR päiväkäynti / naapurimökit
Kerro miten aiot majoittua.

Maksut 30.4 mennessä tilille:
Heikki Pitkänen FI 34 3939 0011 4470 67
- viestiksi nimimerkki foorumilta
- laitan X-merkin nimesi eteen kun maksu näkyy tilillä

Ja muistathan että tähän kokoontumiseen tullaan moottoripyörällä.
Tapaamisiin Peurajärvellä!

Heikki 040-7498834

X 1. PAH - Joensuu - XRV 750
X 2. Jussi_S - Lappeenranta - XRV 750
X 3. TIR - Iitti - KTM 990
X 4. RolfV - Helsinki - XRV 750
X 5. AnttiT - Kitee - KTM 625
X 6. TK - Joensuu - KTM 690
X 7. tokor - Lumijoki - Husse 701
X 8. janne.k - Jyväskylä - XRV 750
X 9. neku - Kontiolahti - KTM 990
X 10. Tohtori_650 - Muurame - KTM 990
X 11. Kanttura - Muurame - GS 800
X 12. ippana4 - Ala-valli - XRV 750
X 13. Roiske - Ilomantsi - DRZ 400
X 14. MarkkuHoo - Haukipudas - Husse 701
X 15. jani - Oulu - KTM 640
X 16. Teppi - Oulu - XR 600
X 17. AaTu - Kempele - G 650 Xch
X 18. Holomolo - 800 GS
X 19. kalle j - Laukaa - R 1000 GS
X 20. TimoVaari - Eno - XL 600
X 21. Hectoe - Veikkola - CRF 1000 L
X 22. mopopoitsu - Isokyrö - XRV 750


Lattia:

X 23. epe - Jyväskylä - KTM 690
X 24. 942 - XRV 650
X 25. mistral - Lieksa - WR 450



Teltta:

X 1. SavoSusi - Kuopio - XRV 750
X 2. Å - Iisalmi - GS 800
X 3. JTapani - Jyväskylä - XRV 750
X 5. RD03Jarkko - Varkaus - XRV 650
X 6. SamiN - Kauhava - XRV 750
X 8. Happi - Pori - TR 650
X 9. PaPaTTaJa - Joensuu - XL 600 RM
X 10. MikaTA-91 - Kirkkonummi - 800 XC
X 11. laahari - Rovaniemi - XRV 750


Naapurimökit:

Jäkälä
1. vk - Ilmajoki - XRV 750
2. pp - Kurikka - KTM 950
3. sulakari - Vermuntila - KTM 990
4. an13 - Lappeenranta - G 650 Xch
5. Puppe - Koskenkorva - KTM 990
6. jomi - Ylistaro - XRV 750

Silmu
1. DRPete - Kuopio - KTM 990
2. PantseK - KTM 950
3. drpepper74 - Hollola - KTM 990
4. Akilleus - Lieto - KTM 990
5. petev - KTM 990
6. Jyri... - Järvenpää - Caponord 1000

Raate
2. 016054 - Laitila - XL 1000
3. pepe750 - Jyväskylä - XRV 750
4. FSA - Kuopio - G 650 Xch
5. Totti - Oulu - KTM 950
6. TomppaV - Kirkkonummi - GS 1200

Sara
1. PEN - Oulu - 800 GSA
2. Tumppix - Lohtaja - XRV 750
3. Ville81 - Mikkeli - KTM 690
4. John Doe - Oulunsalo - XRV 750


Naava
1. tekes - Oulu - XRV 750
2. 800cc - Porvoo - GS 800
3. JukkaM - Kurikka - NX 650
4. Josasu - Jyväskylä - KTM 990
5. tmstr - Jyväskylä - KTM 990

Luppo
1. Pake - Vantaa - CRF 1000 AT
2. Juuso - Rauma - CRF 1000 AT

Päiväkävijät:
1. Tärinäjyrä - Kainuu - KTM SE
Viimeksi muokannut PAH, Ma Kesä 13, 2016 10:03 am. Yhteensä muokattu 96 kertaa.
HiekkaHeikki
Avatar
Jussi_S
Viestit: 776
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

Ehdottomasti mukana!
Samoin Teijo (TIR) 990 Advellaan.
Petipaikat molemmille.
Viimeksi muokannut Jussi_S, Pe Tammi 01, 2016 7:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AT -95
TK
Viestit: 46
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 7:20 pm
Pyörä: 690R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja TK »

Mukana! Varaan yhden petipaikan.
Avatar
tokor
Viestit: 739
Liittynyt: Ti Touko 29, 2012 9:21 am
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Lumijoki

Re: Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja tokor »

Ehdottomasti mukana
tokor, Lumijoki, Husqvarna 701

edit. Petipaikka
Viimeksi muokannut tokor, Pe Tammi 01, 2016 8:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
janne.k
Viestit: 1244
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
Pyörä: XR400, XRV750
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja janne.k »

Mukana ja petipaikkalle.
neku
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
Pyörä: KTM 690,990 adventure
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja neku »

Mukaan on päästävä!Sisämajoitus.
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Avatar
Tohtori_650
Viestit: 941
Liittynyt: Ma Joulu 20, 2004 9:46 pm
Pyörä: Ktm Adventure 950
Paikkakunta: Muurame

Re: Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja Tohtori_650 »

Mukana x 2. Mielellään sisälle :D
Tuomas

Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Avatar
ATC
Viestit: 2290
Liittynyt: To Huhti 20, 2006 12:53 am
Pyörä: HP2E
Paikkakunta: Oulunseutu

Re: Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja ATC »

Pitänee lähteä katsomaan tuon Tokorin perään, ettei poika vaan loukkaa ittiään, sisämajoitus ja petipaikka 2h huoneessa, eikä haittaa vaikka kaveri olisi kova kuorsaamaan :lol: .
Weteraani kurapyöräilijä
Avatar
Totti
Viestit: 1123
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
Pyörä: Tenere 700
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja Totti »

Mukana. Tässä vaiheessa sisämajoitus.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori

Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv

https://www.kuraukot.fi/
ippana4
Viestit: 27
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2010 9:44 pm
Pyörä: Honda XRV 750 Africa Twin
Paikkakunta: Ala-Valli

Re: Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja ippana4 »

Mukana taas ja myös voitto vähäaho jyväskylästä petipaikat
Viimeksi muokannut ippana4, Pe Tammi 01, 2016 8:16 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
DRPete
Viestit: 199
Liittynyt: Su Kesä 03, 2012 9:44 pm
Pyörä: Adv R/500 exc SD
Paikkakunta: Kuopio

Re: Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja DRPete »

Mukana ja sisälle mielellään.
MarkkuHoo
Viestit: 1134
Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
Paikkakunta: Häme
Viesti:

Re: Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja MarkkuHoo »

Mukana, ja sisäpaisti!
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
Avatar
jani
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 3:34 pm
Pyörä: Ktm 640 adventure
Paikkakunta: Oulu

Re: Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja jani »

Mukana ja sisälle mieluusti.
Sinne missä kuralentää!!!
Avatar
Teppi
Viestit: 586
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 9:18 pm
Pyörä: AT XRV 650 -88
Paikkakunta: Oulu

Re: Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja Teppi »

Hep mukana ja sisämajoitukseen kiitos.

-Tero
kyllähän jokainen suoralla tiellä, mutta mennään metsään...

https://www.kuraukot.fi/
AaTu
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2015 6:10 pm
Pyörä: Husse 701 Enduro
Paikkakunta: Kempele

Re: Africa Twin Ralli 2016!!!

Viesti Kirjoittaja AaTu »

mukana ja petipaikalla kiitos :D
Vastaa Viestiin