Maastoajokurssi P-kankaalla 07.-09.8.2015
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Rampe
- Pyörä: Tervatien kulkijoita
Re: Maastoajokurssi P-kankaalla 07.-09.8.2015
Kankaanpään keskustassa on lauantaina melkoisen iso moottoriurheilutapahtuma elikkä katuajot (luvalliset).
Keskustan alue on jonkin verran suljettuna liikenteeltä klo 10-15, joten ruoka- ja tankkausaikaan täytyy tietää mistä liikkuu.
Huolto-asemat ja ruokakaupat eivät kuulu suljettuun alueeseen, mutta lähes kaikki ruokailupaikat kuuluvat.
Tässä on linkki tapahtuman kotisivuille ja pikalinkkinä tapahtuma-alueen kartta.
Tässä vielä isompi kartta alueesta. Punainen alue on suljettu alue ja isommasta vihreällä merkitystä alueesta löytyy huoltoasemat ja ruokakaupat https://picasaweb.google.com/lh/photo/E ... directlink
Keskustan alue on jonkin verran suljettuna liikenteeltä klo 10-15, joten ruoka- ja tankkausaikaan täytyy tietää mistä liikkuu.
Huolto-asemat ja ruokakaupat eivät kuulu suljettuun alueeseen, mutta lähes kaikki ruokailupaikat kuuluvat.
Tässä on linkki tapahtuman kotisivuille ja pikalinkkinä tapahtuma-alueen kartta.
Tässä vielä isompi kartta alueesta. Punainen alue on suljettu alue ja isommasta vihreällä merkitystä alueesta löytyy huoltoasemat ja ruokakaupat https://picasaweb.google.com/lh/photo/E ... directlink
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89

- timo.vainionpaa
- Pyörä: KTM 790 adv R
Onko Seinäjoen suunnalta muita lähtijöitä??? Meitä kaksi ensikertalaista Peräseinäjoelta ja menossa perjantaina paikalle tällä tietoa ajamalla. 
Timppa
-
Sukke
- Pyörä: KTM 500 EXC-F Sixdays
Hakke, Turusssa on kaupassa vielä monta reppua punaisena, voin tuoda, jos haluat.
-
Sukke
Hakke = Jakke:/
-
kylaenmies
- Pyörä: Beta RR 400
joh, täälläkin mentiin repun perässä kauppaan ja ulos tultiin tuplasti kalliimman pyörärepun kanssa, jossa ei ole edes leiliä vakiona.. pitäkää ens kerralla omana tietonanne tommoset tarjoukset
oli muka pakko saada pikkutasku etupuolelle vyötärölenkkiin...
-
Sukke
Mulla jäi reppu ostamatta, kun sovitin sitä selkään. Letkun suukappaleelle ei ollut mitään kunnon paikkaa. Enkä oikein vakuuttunut siitä pumppu mekanismista. Lisäksi pumpun suoja peitti rintaremmin. Pikkujuttuja, mutta saivat mut jatkamaan vanhan repun käyttöä, vaikka se välillä tuntuukin turhan järeältä. Lohdutukseksi ostin otsalampun, kun oli viimeset fenixit -50 korissa.
-
gff-3
- Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays
Moneltakos portit tänä vuonna aukeaa? Osais tuota lähtöaikaa paremmin suunnitella...
-
Rampe
Portit ovat auki klo 17.00 alkaen ja puolen tunnin portain, eli tasalta ja puolelta portti hetken auki. Ellei sitten joku ensiksi saapunut halua jäädä porttivahdiksi "sisäänheittäjäksi".

Kiitos, mutta enköhän minäkin tuolla vanhalla vielä pärjää. Kyllähän se totta on, että pitäisi päästä hiukan käpistelemään ennen ostopäätöstä.Sukke kirjoitti:Hakke=Jakke, Turusssa on kaupassa vielä monta reppua punaisena, voin tuoda, jos haluat.
- JUHHisi
- Pyörä: XR650R vm.-00 & XR400R vm.-97
Tulipa tuossa tavaroita pakkaillessa semmonen huomio mieleen (mitä en ole missään huomannut lukevan), että kun on koko vkl luvattu kuivaa ja aurinkoista niin pölyä on varmasti riittävästi ilmassa.
Joten varatkaa muutama ilmanputsari pyörään tai välineet jolla saatte putsarin pestyä ja öljyttyä.
Itse oon vaihtanut lauantaina putsarin iltapäivällä ja vielä sunnuntai aamuna uuteen. Eli 3kpl putsareita tuppaa menemään viikonloppuna ellei aja kokoajan porukan ensimmäisenä.
Joten varatkaa muutama ilmanputsari pyörään tai välineet jolla saatte putsarin pestyä ja öljyttyä.
Itse oon vaihtanut lauantaina putsarin iltapäivällä ja vielä sunnuntai aamuna uuteen. Eli 3kpl putsareita tuppaa menemään viikonloppuna ellei aja kokoajan porukan ensimmäisenä.
Jokos tätä kysyttiin; moneltako kannattaa olla la. aamulla portilla, että pääsee sisään ja kerkiää ryhmän jatkoksi?
Vastaus tulikin toista kautta. Siis 7.30
- Rässi66
- Pyörä: Honda CR250R
Kiitos kaikille mahtavasta tapahtumasta. Kyllä oli hienoa päästellä menemään.
PS. Rampe, otatko sen crossipukin talteen siitä tankkauspaikalta. Unohtu.
PS. Rampe, otatko sen crossipukin talteen siitä tankkauspaikalta. Unohtu.
-
Rampe
No niin, nyt onkin vuoden 2015 leiri päätöksessään viimeisten vielä pakkaillessa kamoja.
Tänä vuonna olen kiitollisena saanut huokaista, sillä ambulanssia ei tarvittu eikä kaluston evakuointia edes metsästä leiriin (käsittääkseni) saatika jälkitoimituksena, vaikka leiri oli osallistujamäärältään suurin tähän astisista, itse asiassa maksimissaan täyttöasteeltaan niin majoituksen kuin ryhmäkokojenkin puolesta.
Tänä vuonna olen kiitollisena saanut huokaista, sillä ambulanssia ei tarvittu eikä kaluston evakuointia edes metsästä leiriin (käsittääkseni) saatika jälkitoimituksena, vaikka leiri oli osallistujamäärältään suurin tähän astisista, itse asiassa maksimissaan täyttöasteeltaan niin majoituksen kuin ryhmäkokojenkin puolesta.

Kuvia lauantailta olkaatten hyvät.
Koitin napsia tasapuolisesti kaikista kameran eteen osuneista, muttakoska vieras porukka, vieras paikka jne., en ihan pysynyt kärryillä siitä kenestä on jo ja kenestä ei. Aktiivisimmat pörräilijät ainakin tarttuivat kortille. Olin paikalla ruokkiksen jälkeen Maran (?) porukan mukana ja sitten hiekkiksellä toista porukkaa katsomassa.
Omaksi ja osallistujien iloksi nämä on napsittu.
Huomaattehan, että kuvia ei saa muokata tai rajata mitenkään ilman lupaa.
http://sannar.kuvat.fi/kuvat/Moottoripy ... +8.8.2015/
Omaksi ja osallistujien iloksi nämä on napsittu.
Huomaattehan, että kuvia ei saa muokata tai rajata mitenkään ilman lupaa.
http://sannar.kuvat.fi/kuvat/Moottoripy ... +8.8.2015/