Jos mukaan vielä mahtuu niin täältä ilmottautuisi yksi Uuraisilta, jos autolle ja teltale olisi tilaa niin riittää minulle. Toki jos vielä mökkeihin mahtuu niin semmoseen sitten.
TT-600Re Yamaha alla karkealla takasella, kokemusta ei ole mehtäteiden ulkopuolelta mutta kiinnostus olisi kova.
Niin ja pari tarroja kepaaa.
KKO kirjoitti:Jutale: Akilleus siihen arveluttavien mökkiin ?
Vai onko perunu ?
Soli vitsi. Pientä vinoilua Tapsalle.
Juu ei tunnu missään viime kertaisen Allenin wittuilun rinnalla ku mun Kotari ei startannu Kivetys .
Noooh, hyvin ei mene nyttenkään; auto reeraamos....mopo jo kolmatta viikkoa reeraamos.....tuun prkl vaikka liftaten jos ei oo menopelit iskussa
terv. Tapsa
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
Joo meitsi tulee kanssa (lupa myönnetty)!! Mopo on tosin vielä pitkin tallia... -Epe- :kin puhui lähtemisestä, mutta vahvistakoon nyt vielä itse. Niin ja mulle kans tarra.
Osallistujalistaa täydennetty ja jotain mökkijakoa sumplittu. Mökkihommissa jotain muuttujia vielä ku ei tiiä että ketä tulee, mistä ja ehkä ja entiset porukat hajoilee ku toiset tietää tulostaan ennen ku ne edellisvuoden kaverit. Nyt on sit se edellisvuotinen kaveri jo laitettu johonki mökkiin ja siihen samaan pitäs päästä... Siellä on tällä kertaa täys sesonki päällä kun en valitettavasti voinu kori(oranssin)pallon takia ennemmin järjestää, eli asiakkaita on muitakin kun me (te, eihän mulloo vittu pyörääkään) kurapyöräilijät. Mökeille on siis muitakin käyttäjiä, varsinkin kun on valmistujaisvkl, ei voida levittäytyä koko alueen mökkeihin vaatimalla liikaa tilaa. Mutta kaikki halukkaat mahtuu, kaikkien toiveisiin en pysty vastaamaan. Jokainen saa sellasen vapaan mökin kun vapaana on, soittamalla kyseiseen puulaakiin, sopimalla Sirpan kanssa ja maksamalla sen haluamansa mökin. Jos haluaa edullisemmin päästä ni joutuu nukkumaan jonku vieraan kanssa samassa mökissä. Yhtään huutomerkillä tehostettua ( minäjatämäsamaanjatuotuonne) mökkivarausta en ota enää vastaan Olen puhunut, Jag har talat !!! ...sano Uunoki aikoinaan ku oli elokuvat mustavalkosia ja asiat muutenki paremmin...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Dassault kirjoitti:Onkos kukaan katsellut reittiä? Käytetäänkö vanhoja, vai olisiko toiveita uudesta seudusta?
Ainakin tää 400cc "kevariryhmä" erkanee jossain välissä omille poluilleen. Mukaan saa tulla. Vanhan reitin alkupätkät (polut ja rännit) siinä Viitasaaren länsipuolella ainakin olisi kiva käydä ajamassa. Ja tietty The Mäki.
Dassault kirjoitti:Onkos kukaan katsellut reittiä? Käytetäänkö vanhoja, vai olisiko toiveita uudesta seudusta?
Onko sulla muka päivän ajomatkan päässä viitasaarelta uusia seutuja?
Mä oon jotain reittiä rustannu ja tarkoitus on vääntää siihen roadbookki, ei mulla muuta.
Kävin sen kyllä jo ajamassakin ja on siinä jonkin verran mulle uuttakin pätkää.
Ei mitään rypemistä, mutta ei paljon asvalttiakaan muuta kun pakolliset.
Voi se vielä muuttua jos pari puomia aukee kun tiet kuivuu.
Vähän se on kinkkinen juttu voiko samaa reittiä ajaa gps:llä ja roadbookilla.
Voitas kävästä tuolla itäpuolella katsomassa polkuja. Assu siirtymistä tulis jonkun verran, mut varmaan Keiteleellä tankkaus. Täytyy ottaa kartat esille ja vähän katsastella saisiko järkevän pätkän rustattua.