Itse olin mönkkärillä ja taisin olla ainut nelirattaisella.
Mutta olin katselevani jotta olitta lähtörivissä 6, kun itse olin rivissä 8 tai 9.
En ajanut muhokselle. En syönyt ajoseuran ajoretkellä, nuotiossa kärähtynyttä makkaraa.
Enkä valita tänne että Oulun mönkkärit porukat eivät osallistu ajoihin, enään
Voisin laittaa lisää "en" lisäyksiä, mutta tänne foorumillehan net ei kuulukkaan laittaa
Olipas taas hienoja kuvia. Pitää vissiin lähteä pyöräkauppaan kun Tase ja Versys ei löytynyt kurapyörien vaan asfalttimopojen seasta. Vaan ei Versys kurapyörä olekaan, se on kulkupeli leppoisaan maaseutuajeluun.
Vaan ei ole täällä Haukipudas/Ii seuduilla vielä metsätiet sulana. Aaltokankaan hiekkateilläkin oli varjopaikat vielä jäässä.
tokor kirjoitti:Se pitää pojilla lähteä etelän suuntaan välillä ajeleen
Tase kirjoitti:Niin mie lähenkin, huomenna heti aamusta Janakkalaan saakka.
ATC kirjoitti:Minä lähden Tasen imuun ja jatkan vielä Kirkkonummen suuntaan
No pakkoko se heti alkaa liioittelemaan
Sitä paitsi uskallan epäillä jotta piki painoitteinen reitti
Ajoin minä Versyksellä 3 km soratietä pitkin, oikaisin Hämeenlinnassa Vanajanlinnan kautta.
Sunnuntaiaamu oli kylmä ja sateinen, jopa tienpenkat oli valkoisena Pyhäsalmen seutuvilla. ATC pääsi vähän helpommalla, kun se sai ajella tuulilasin takaa Super Adventurella. Takapuoltakin siinä voi kuulemma erikseen lämmittää.
Vaan niin siinä kävi että kun Versyksen ja raharepun kanssa etelään lähti, niin sinne jäivät molemmat. Reppu tosin tuli takaisin mutta tyhjänä. Onneksi paluumatkaa virkisti, kun pääsi taas Ison kotkan sarviin. Mukaan tarttui 990 Adventure -2010, sellainen ABS-malli. Olen kuullut kauhujuttuja ABS:stä ja sorateistä, joten pitää ihan itse kokeilla saako sillä elämyksiä aikaan.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Tase kirjoitti:Vaan niin siinä kävi että kun Versyksen ja raharepun kanssa etelään lähti, niin sinne jäivät molemmat. Reppu tosin tuli takaisin mutta tyhjänä. Onneksi paluumatkaa virkisti, kun pääsi taas Ison kotkan sarviin. Mukaan tarttui 990 Adventure -2010, sellainen ABS-malli. Olen kuullut kauhujuttuja ABS:stä ja sorateistä, joten pitää ihan itse kokeilla saako sillä elämyksiä aikaan.
Moro!
Olis tarkoitus viikonloppuna aloittaa telttailukausi
Tarkoituksena oli mennä Rokuan kansallispuistoon. Mahtaako siinä Rokuan lähettyvillä olla leirintäalueita ja mahtaakohan ne olla vielä auki?
Yritin netistä löytää tietoa mutta en paljoa viisastunu...
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Mun käsittääkseni Rokualla ei ole varsinaista leirintäaluetta, mutta leirisköjä on Montta Muhoksella sekä Kultahiekat ja Oulujärven leirintäalue Manamansalossa. Leirintäalueiden lisäksi voi telttailla Rokuan kansallispuistossa Pitkäjärven rannalla.
Rokuan ympäristössä on useampia laavuja ja muutama kotakin löytyy, jos sellainen kelpaa?
Ja laavut löytyy tuolta http://www.laavu.org/kartta.php ja navigaattoriin ne saa gpx-pisteinä. Jos tarvit ne Ozi-reittipisteinä, niin laita yv:tä.
Liitteet
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89