Laskelmien mukaan allekirjoittaneen lisäksi on tulossa ainakin 14 pyörää ja aloitus siis Nesteellä kympiltä.
Su on vuorossa seuraavan reitin tarkistusajo ja jos jotakuta vaikka kiinnostaa, voi tulla kyllä ajelemaan reittiä. YV:tä mulle niin annan ajan ja paikan lähdölle. Luvassa on risteyksissä pysähtymisiä ja reitin ihmettelyä navista
Pystyiskö joku ystävällinen sielu tulostamaan pari ylimääräistä aikakorttia. Aiemmin tulostamiani ei löydy mistään... roadbook onneksi sentään tallessa
Päivän onnistujapalkinnon kuittaa varmaan allekirjoittanut. Viime hetkellä päätin sittenkin lähteä eri housuilla kuin eilen olin liikkeellä. Ja Lompakkohan on sit siellä toisten housujen taskussa Turussa. Kyllä löytyy renkaanpaikkauskamat ja vermeet mut en sit tota tarkistanu -_-
jupet kirjoitti:Päivän onnistujapalkinnon kuittaa varmaan allekirjoittanut. Viime hetkellä päätin sittenkin lähteä eri housuilla kuin eilen olin liikkeellä. Ja Lompakkohan on sit siellä toisten housujen taskussa Turussa. Kyllä löytyy renkaanpaikkauskamat ja vermeet mut en sit tota tarkistanu -_-
Nimim. Rahaton Porissa
Jos oot vielä Porissa tarvit bensaa paluumatkaan, laita YV:tä.
Hieno ajopäivä siitä tuli. Lähdin ekana ja maalissa olin ekana, joten hyvin meni. Päivän saldoksi tuli 29 min aikasakkoa. Kaks ekaa väliä olin minuutin etuajassa, sitten lopuilla yhteensä 25 min myöhässä. Pari risteystä meni pitkäks, muuten pysyin reitillä.
Kiitoksia Micolle uudesta hienosta kokemuksesta ja myös koko porukalle päivän ajeluista.
Tämä laji vaatii ehdottomasti lisää harjoittelua!
Bilipaliteeman kotelo tarvitsee vielä hieman parantelua ennen seuraavaa vesirallia .
Kiitos Mikalle ja mukana olleille. Joku kerta uusiksi vaan. Ostoslistaan lisäntyi kunnon trippimittari. Laskujen mukana meien porukka oli myöhässä 55min.
SP1 +1, TC1 +13, CP2 +21, Finnish +20 . Sitä en tiedä olenko laskenut oikein