Vaasan tiistai-ajot soralla 9.9.2025
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Vaasan tiistai-ajot soralla 1.5.2014
Mä oon ainakin mukana!
Lähetetty minun GT-N5120 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun GT-N5120 laitteesta Tapatalkilla
t. Jyki
Waasa MC:n järjestämä perinteinen vappuajo starttaa 1.5 Vaskiluodon satamasta noin 13:45.
Pyörät paikalle jo hyvissä ajoin, koska tänäkin vuonna lähtö riippuu muista kulkueista.
Tervetuloa kaikki motoristit paikalle!
Mä oon sen valkosen Trumpan omistaja joka vetää koko letkaa, tulkaa nykäiseen hihasta jos ei oltu aiemmin jutuissa!
Pyörät paikalle jo hyvissä ajoin, koska tänäkin vuonna lähtö riippuu muista kulkueista.
Tervetuloa kaikki motoristit paikalle!
Mä oon sen valkosen Trumpan omistaja joka vetää koko letkaa, tulkaa nykäiseen hihasta jos ei oltu aiemmin jutuissa!
t. Jyki
-
JMS
- Pyörä: Yamaha Tenere 700 World Raid
MIssä sitä Vähänkyrön makkaraa nautitaan ja noin koska siellä ollaan? Tulisin mukaan, mutta en jaksaisi Vaasan kautta hommaa aloittaa. Ei niin paljoa viehätä tuo asfaltti 
Mukana ollaan kuin... Meinasin jo omia reittejä alkaa piirtelee mutta ei tarvikaan 
-
Skogis
- Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
Makkara on tarjottu aikaisempina vuosina siinä Vähäkyrön keskustassa. Saapumisajasta voidaan vaan arvata, kun ei tiedä tarkka lähtöaika Vaasasta. Suunnitelman mukaan lähdemme 13.45 Vaasasta.JMS kirjoitti:MIssä sitä Vähänkyrön makkaraa nautitaan ja noin koska siellä ollaan? Tulisin mukaan, mutta en jaksaisi Vaasan kautta hommaa aloittaa. Ei niin paljoa viehätä tuo asfaltti
Hyvät ajot oli, jäi vaan ketjunohjuri jonnekkin kiveen matkalle. 
t. Jyki
-
Skogis
Re: Vaasan tiistai-ajot soralla 27.5.2014
27.5. HYVÄNTEKEVÄISYYSAJO, TEAK, TEUVA
- TEAK tarjoaa motoristeille illallisen. Halutessasi voit maksaa illallisesta parhaaksi katsomasi summan lahjoituslippaaseen, jonka varat käytetään hyväntekeväisyyteen. Tutustumme samalla TEAKin toimintaan, joka on Euroopan suurin ja monipuolisin puu- ja huonekalualan koulutus- ja teknologiakeskus. www.teakoy.fi>>
Lähtö abc:ltä 17:45
- TEAK tarjoaa motoristeille illallisen. Halutessasi voit maksaa illallisesta parhaaksi katsomasi summan lahjoituslippaaseen, jonka varat käytetään hyväntekeväisyyteen. Tutustumme samalla TEAKin toimintaan, joka on Euroopan suurin ja monipuolisin puu- ja huonekalualan koulutus- ja teknologiakeskus. www.teakoy.fi>>
En pääse huomenna!Skogis kirjoitti:27.5. HYVÄNTEKEVÄISYYSAJO, TEAK, TEUVA
- TEAK tarjoaa motoristeille illallisen. Halutessasi voit maksaa illallisesta parhaaksi katsomasi summan lahjoituslippaaseen, jonka varat käytetään hyväntekeväisyyteen. Tutustumme samalla TEAKin toimintaan, joka on Euroopan suurin ja monipuolisin puu- ja huonekalualan koulutus- ja teknologiakeskus. http://www.teakoy.fi>>
t. Jyki
-
JMS
- Pyörä: Yamaha Tenere 700 World Raid
Tuun mukaan!!
Oisko tästä topicista lähtijöitä? Kepa tätä vissiin oli tiistaiajossa jo mainostanut:
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 59#p339759
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 59#p339759
t. Jyki
-
Skogis
24.6. HINJÄRV, NÄRPES
- Google maps länk >>
Huomenna olisi tiistai-ajo Närpiöön. Soratie-reitti löytyy, lähdemme kello 18.00 Abc:ltä
T. Lasse
- Google maps länk >>
Huomenna olisi tiistai-ajo Närpiöön. Soratie-reitti löytyy, lähdemme kello 18.00 Abc:ltä
T. Lasse
-
Skogis
Re: Vaasan tiistai-ajot soralla 24.6.2014
29.7. LILLÖ, MUNSALA (Monäsin lahti, Uusikaarlepyy)
Lillö on tanssilava ja paikka missä voi viettää häitä ja juhlia. Lillö on kuuluisa hienosta sijainnista ja kauniista luonnosta. Alueella on kaunista katseltavaa, tanssilava, kahvikioski, grillipaikka ja WC:t.
Soratiereitti löytyy, n. 75 km. Lähdemme Tesse´s cafe:ltä 18.30
Lillö on tanssilava ja paikka missä voi viettää häitä ja juhlia. Lillö on kuuluisa hienosta sijainnista ja kauniista luonnosta. Alueella on kaunista katseltavaa, tanssilava, kahvikioski, grillipaikka ja WC:t.
Soratiereitti löytyy, n. 75 km. Lähdemme Tesse´s cafe:ltä 18.30
Re: Vaasan tiistai-ajot soralla 29.7.2014
Meikäläinen tod.näk. vielä KKKK-reissulla pohjoisessa.
t. Jyki
-
Skogis
Re: Vaasan tiistai-ajot soralla 29.7.2014
Siis, huomenna Tesses cafe klo 18.30
T. Lasse
T. Lasse