Anu kirjoitti:Laittakaas karttaa reitistä niin osaa käydä tsekkaamassa etukäteen uskaltaako lähteä mukaan. Mä oon vielä niin armottoman hidas..
jaaha, on vähäksi aikaa ajot ajettu... Odottelen lääkäriä, polvi taipui sivulle pellolla ajaessa. Ei munaskut antaneet periksi haaraspakaatiin vaan polvi napsahti ensin...eli ajelkaa ilman minua. Marko
Anu kirjoitti:Laittakaas karttaa reitistä niin osaa käydä tsekkaamassa etukäteen uskaltaako lähteä mukaan. Mä oon vielä niin armottoman hidas..
jaaha, on vähäksi aikaa ajot ajettu... Odottelen lääkäriä, polvi taipui sivulle pellolla ajaessa. Ei munaskut antaneet periksi haaraspakaatiin vaan polvi napsahti ensin...eli ajelkaa ilman minua. Marko
Vähän samat fiilikset. Yläselästä on joku niin jumissa että ei pää käänny yhtään. Käsiä ei saa ylös ja pelkkä hengittäminen on tuskallista. Millä lie huomenna lääkäriin kun ei edes autoa pysty ajamaan..
Marko on hakenut rajojaan... toivottavasti ei oo kovin pahasti rikki.
Ja Anulle terveisiä, vähän samat oireet mulla mutta Sirdaludin avulla saa yöt nukutuksi.. sen olen huomannut että surauttelun jälkeen on aina pari kivuliaampaa päivää.
Pikaista paranemista molemmille!
Katellaanko ensi viikolle jonnekin ke-to uutta aikaa? Mulla kyllä katosi takajarrut aamulla töihin tullessa mutta ei näin hitaassa ajossa tartte jarruja ollenkaan..
Anu kirjoitti:
Vähän samat fiilikset. Yläselästä on joku niin jumissa että ei pää käänny yhtään. Käsiä ei saa ylös ja pelkkä hengittäminen on tuskallista. Millä lie huomenna lääkäriin kun ei edes autoa pysty ajamaan..
Eikös siellä Lappeenrannassa toimi Viipurin nyrkkeilijät. Silloin kun minä asuin sielläpäin, niillä oli kuntonyrkkeilykursseja. Mene sellaiselle, niin vertyy selkä ja hartiat. Ainakin sitten, kun olet saanut ne ensiksi kuntoon.
Anu kirjoitti:
Eikös siellä Lappeenrannassa toimi Viipurin nyrkkeilijät. Silloin kun minä asuin sielläpäin, niillä oli kuntonyrkkeilykursseja. Mene sellaiselle, niin vertyy selkä ja hartiat. Ainakin sitten, kun olet saanut ne ensiksi kuntoon.
Taitaa olla kyse jostain nikamalukosta koska mikään ei auta. Kylmä, kuuma, hieronta, venyttely, särkylääkkeet ja sirdalud on kokeiltu eikä millään mitään tehoa. Kuntonyrkkeily vois olla kivaa mutta toistaiseksi ei aika riitä millään kun pitäis käydä töissä, mopoilla ja rakentaa yks talo. Kiitos kumminkin sympatiasta..
Anu kirjoitti:
Taitaa olla kyse jostain nikamalukosta koska mikään ei auta. Kylmä, kuuma, hieronta, venyttely, särkylääkkeet ja sirdalud on kokeiltu eikä millään mitään tehoa. Kuntonyrkkeily vois olla kivaa mutta toistaiseksi ei aika riitä millään kun pitäis käydä töissä, mopoilla ja rakentaa yks talo. Kiitos kumminkin sympatiasta..
Olisi siinä nyrkkeilyssä sekin puoli, että jos ei pomo usko puhetta, niin ehkä se nyrkkiä uskoisi.
Anssi kirjoitti:Marko on hakenut rajojaan... toivottavasti ei oo kovin pahasti rikki.
joo, ihan vauhdikasta menoa alkoi olemaan, mutta polvi meni ihan hitaassa vauhdissa jarrussa kun pyörä lähti alta ja mies ei päässyt pyörästä eroon... No nyt odotellaan sairaalassa kirurgin päätöstä, että leikataanko vai kokeilkaanko polvituella. Sisäpuolen nivelside kuulemma revennyt.
Ja Anulle terveisiä, vähän samat oireet mulla mutta Sirdaludin avulla saa yöt nukutuksi.. sen olen huomannut että surauttelun jälkeen on aina pari kivuliaampaa päivää.
anu voisi kokeilla osteopaatin palveluja jos muu ei auta. Itsellä oli apua selkävaivoihin.
Pikaista paranemista molemmille!
kiitos
Katellaanko ensi viikolle jonnekin ke-to uutta aikaa? Mulla kyllä katosi takajarrut aamulla töihin tullessa mutta ei näin hitaassa ajossa tartte jarruja ollenkaan..
Jos tekstit menee sekaisin johtuu siitä että tsättäilen puhelimella... Marko
Anssi
Ande749 kirjoitti:
Olisi siinä nyrkkeilyssä sekin puoli, että jos ei pomo usko puhetta, niin ehkä se nyrkkiä uskoisi.
Ei tartte enää. Mä olen jo sairaslomalla töitten takia. Diagnoosiin laitettiin jotta keskivaikea masennus, työuupumus ja muu reaktio vaikeaan stressiin. Ei tartte enää nyrkkejä..
Niska oikenee toivottavasti huomenna omt:n luona. Kyllä mä tästä vielä tokenen.
Kertakaikkiaan hellyttävä viesti Markolta. Taitaa olla pää vähän sekaisin sielläkin. Tsemejä!!
Heh, no nythän Anulla on aikaa koluta lähiseudun sorateitä kun on saikulla
Mulla vaaka sitten kallistui polvitukeen ja saikkuun pariksi viikkoa ja sitten tutkitaan asiaa uudestaan. Muuten voisi ajella, mtta pitäisi kehittää käsivaihteisto...
Noo, otetaan nyt vähän aikaa rennosti ja ladataan akkuja syksyä varten.
Miulla ei oo nappuloita eikä vissiin tulekaan ennenkuin talveksi mut niissä on jo sitten nastatkin.
Minkälaisia uria meinaatte ajaa? Nimittäin noilla cityrenkailla ei oo yhtään kivaa ajaa märkiä kallioita tai mutaisia polkuja. Tai meneehän se mutta onks se enää kivaa
Tervehdys sairaslomalaiset ja muutkin! Kun ette ole ajokunnossa niin tässä pientä mielikuvamatkailua eiliseltä kotimatkaltani...
Kävin eilen siellä Muukon eteläisemmän pikkumontun lähellä sorakuopan tiellä leikkimässä. Sora-autot on kyntäneet aika syviä uria sinne, mutta hyvinhän se meni kun antoi vähän kaasua. Sitten unohduin katsomaan maisemia ja siitä se lähti luiruamaan enkä tajunnut antaa kaasua ajoissa. Loppuun asti jalat tapeilla, onneksi oli crossikengät jalassa. Jäi jalka jumiin mopon alle mutta itelle ei käynyt mitään kun EN yrittänyt pitää jalalla pystyssä (totuuden nimissä kerrottakoon kuitenkin että en ehtinyt yrittää..). Ei edes koskenut mihinkään kun on ajokamoissa sen verran suojia.
Oli lipan jälkeen aika vinkeä ajettava tuo Tenere siinä sorassa kun tanko osoitti linkkuasentoa oikealle ja eturengas kuitenkin suoraan.. no pääsin nilkuttamaan sinne pikkumontun parkkikselle oikomaan etupäätä vähän fiksummaksi. Muita vaurioita ei tullut kuin vasemman puolen loputkin katteet murusina ja haarukka nitkahti vinoksi, pitää oikoa.
Tarinan opetus on se että ei pitäisi YKSIN lähteä leikkimään tonne. Eli parannelkaahan itsenne ja minä korjaan mopoa niin päästään syssymmällä porukalla...