Jyväskylän seudun sorasirkus

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

juhan
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja juhan »

Tilaa pitänee olla siis ainakin 10-15 surauttelijalle. Seuraavaksi pitää päättää lähdetäänkö aika vai paikka edellä.
Ehdotan että alatte viskellä paikka- ja palvelutasoehdotuksia. Sieltä ne mahdolliset äänestettävät ajankohdatkin sitten alkavat nousta.
Palvelutasosta että sauna kai tarvitaan? Onko talon tarjoilu vai omat eväät ja tilataanko pitsaa vai paistetaanko makkaraa ja sen mukaan etsitään sopivaa paikkaa.
Ja sitten ehdotuksia.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
janne.k
Pyörä: XR400, XRV750

Viesti Kirjoittaja janne.k »

Ei me varmaan hirveän vaativia olla. Saunakaan ei ole välttämättä pakollinen.
markkut
Pyörä: 890R

Viesti Kirjoittaja markkut »

16. päivä en todennäköisesti pääse, muuten olisi kyllä kiinnostusta ilmestyä paikalle.
EX:
R1200GSA
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
Kanttura
Pyörä: Husky 701 Enduro & KTM 400 EXC

Viesti Kirjoittaja Kanttura »

Suuria vaatimuksia ei oo, kunhan ajankohta vaan osuis 17.11. jälkeen. Pitää käydä vähän snorklailemassa lämpimissä vesissä :D Makkaranpaistoa en kaipaa, mutta voishan sitä näyttää jotain kesäisiä hölmöilyvideoita, jos löytyy sopivat laitteet. Saunaan ei oo pakko päästä.
Rider on the storm
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Samat,eli se viikonloppu ei oikein kävisi.Mulla olis mahd.varata ns.vanha sauna firmalta,mut nimestä huolimatta ei ole saunaa siellä ja nuo kuvannäyttöjutut kyllä saadaan onnistumaan.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
jaamo
Pyörä: XRV 750

Viesti Kirjoittaja jaamo »

Kukas se tänä aamuna ajeli keskustassa yliopistonkadulla AT:llä? :D Olin justiinsa töihin kävelemässä ko tutunkuuloinen putputus kävi selän takaa.

Tässä samalla nyt morjens porukalle, tuore "kurapyöräilijä" ilmoittautuu viimein. Kevväällä sain aikaseksi hankkia ensimmäisen kaksipyöräisen sitten mopoiän ja kesä meni nopeasti. Ensi kesänä vois vaikka koittaa päästä porukka-ajeluihin mukaan. Maastossa on vielä vähän sormi nenässä ja tikut silimässä mutta eiköhän se siitä :twisted:
Masterplan B
juhan
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009

Viesti Kirjoittaja juhan »

gixxerman kirjoitti:Samat,eli se viikonloppu ei oikein kävisi.Mulla olis mahd.varata ns.vanha sauna firmalta,mut nimestä huolimatta ei ole saunaa siellä ja nuo kuvannäyttöjutut kyllä saadaan onnistumaan.
Jos sinne mahdutaan, niin kuulostaa hyvältä - siis sopivalta. Onko muita ehdotuksia? Tuolta varmaan löytyy sopivia ajankohtiakin?
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
gixxerman

Tila sieltä ei lopu kesken kylläkään tältä porukalta.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
epe
Pyörä: Ready to Fail

Viesti Kirjoittaja epe »

Mites olis kiinnostusta lauantaina surautteluille?
Jos joku vielä lähtis opastamaa niin huraa!
Keli näyttäisi olevan kuivahkoa kuten seurakin... säästetään nesteytys pikkujouluun
En ole puolesta enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin
gixxerman

Pitää vaan aika pian lyödä lukkoon päivämäärä,että voi kysyä,jos muuta paikkaa ei oletarjolla.
AnssiA
Pyörä: 1200 GSA

Viesti Kirjoittaja AnssiA »

Mitäs täällä on meuhkattu? :)
gixxerman

Pikkujoulusta jaloin kysymyksessä.Onko ko.paikka,jossa olemme olleet viettämässä sitä sinun suosiollisella avustuksellasi,tulevanakin pikkujouluna mahd.käytössämme?Ja jos on,niin mikä on mahd.päivämäärä :?: :) :idea: :arrow:
AnssiA
Pyörä: 1200 GSA

Viesti Kirjoittaja AnssiA »

Pitäisi melkein tietää ensin se päivämäärä milloin olisi porukkaa tulossa jotta tietäisin pääsenkö itse ja onko paikka vapaa. Paikan puolesta Marraskuu ja joulukuun ekat vkonloput (30.11 & 7.6) näyttävät paikan puolesta huonoilta.
Birdie
Pyörä: KTM 690 R EVO 3-13, KTM 250 EXC-F -16

Viesti Kirjoittaja Birdie »

Epe,

Nyt ei pääse lähtemään. Lauantaina on Keski-Suomen Moottorikerhon järjestämät enskaradan talkoot, johon on puolittainen velvollisuus lähteä mukaan, kun kerran Hukan kanssa siellä mestoilla säännöllisesti paukutamme. Ja 690 on parhaillaan KVR:llä isomman puoleisessa tuunauksessa; vaihdetaan pyörän 250 mm:n vakioalusta EXC:n 305 mm:n täysenska-alustaan...

Muuten kyllä, ainahan sitä ajaminen kiinnostaa...

Terv. Birdie

"Maksimiteho korvaa puuttuvan ajotaidon"
Enska ensin - muut hommat joutavat kyllä odottamaan...
gixxerman

Emme saa sitä vanhaa saunaa,eli nyt pitää sitten keksiä joku paikka.
Vastaa Viestiin