URAA 2013
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: URAA 2013
Mikä on noin summittainen ajoalue, eli miltä alueelta pitäisi kartat ladata? Vai toimiiko tuolla netit sun muut että voi käyttää online-karttoja?
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Tuommoisen alueen kun latailee niin pärjää jos ei Rovajärven sotilasaluetta pidemmille reissuille mee: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kart ... &map.y=407meikä kirjoitti:Mikä on noin summittainen ajoalue, eli miltä alueelta pitäisi kartat ladata? Vai toimiiko tuolla netit sun muut että voi käyttää online-karttoja?
Onlinekartoilla tuonne ei kannata lähteä vaikka datayhteydet paikoitellen pelaakin.
Kura lentää...
Raajärvellä on puhelimen kuuluvuus rajoittunut, Sonera tainnut toimia parhaiten. On siellä kuitenkin nettiin päästy jollain virityksellä.meikä kirjoitti:Mikä on noin summittainen ajoalue, eli miltä alueelta pitäisi kartat ladata? Vai toimiiko tuolla netit sun muut että voi käyttää online-karttoja?
- Seppo Honkanen
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
Mainarilla on WiFi, jonka tunnarit sai muistaakseni viime vuonna veloituksetta käyttöön. Elisan mokkula on täysin hyödytön. Aattelin itse ottaa Soneran mokkulan tänä vuonna mukaan sähköpostien tarkistusta varten.
T. Sepi
T. Sepi
- pkilpo
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
Tuo Wifi toimi kyllä tosi huonosti metsän laidan kämppiin ainakin viime vuonna eikä nopeuskaan häikäise.Seppo Honkanen kirjoitti:Mainarilla on WiFi, jonka tunnarit sai muistaakseni viime vuonna veloituksetta käyttöön. Elisan mokkula on täysin hyödytön. Aattelin itse ottaa Soneran mokkulan tänä vuonna mukaan sähköpostien tarkistusta varten.
T. Sepi
Kuraköröttelijä
- ramirin
- Pyörä: Ready To Push
Mulle henkilökohtaisesti tuo on yksi tapahtuman helmi, että sielä ainakin saunalahden kapula kerrankin pysyy hiljaa ja saa rauhassa keskittyä olennaiseen.. Soneran perusprepaidin olen pitänyt varuilta mukana ja datat puhelimesta pois päältä. Ehtii niitä sähköposteja sitten nakuttaa loput 360 päivää vuodesta samalla kun nappi korvassa huutaa luuriin tuntikaudet..
Nyt on tosin osallistuminen vaakalaudalla, mutta mitään ei peruta ennen kuin juna on mennyt..
Nyt on tosin osallistuminen vaakalaudalla, mutta mitään ei peruta ennen kuin juna on mennyt..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
- tertsu
+1 vaikka Soneran liitymä onkinramirin kirjoitti:Mulle henkilökohtaisesti tuo on yksi tapahtuman helmi, että sielä ainakin saunalahden kapula kerrankin pysyy hiljaa ja saa rauhassa keskittyä olennaiseen.. Soneran perusprepaidin olen pitänyt varuilta mukana ja datat puhelimesta pois päältä. Ehtii niitä sähköposteja sitten nakuttaa loput 360 päivää vuodesta samalla kun nappi korvassa huutaa luuriin tuntikaudet..![]()
Kura lentää...
- tertsu
Niin ja jos joku miettii vielä osallistumista, muttei ole sopivaa partiota tyrkyllä niin 1. partiossa on vielä tilaa. Eikun mukaan vaan ja takuulla reitit parasta A luokkaa!
Kura lentää...
Mä saattaisin ehtiä mukaan torstai-illaksi. Kärry vaan pitää hommata ja tänään tippunut takajarrun mäntä ehtiä korjaamaan:) Pitää kysellä ja sopia vielä maksut yms.
Tommi / Oulu
Tommi / Oulu
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Mattimyöhäset voi tiedustella yösijaa suoraan paikan päältä.
Tilaa kyllä on.
Itekki sain torstain vapaaksi joten tulen ke iltana paikalle!
Perjantaina pitää olla jo kotona takasin.
Kakkospartioon alustavasti kyselin paikkaa, hunteerataan vielä ke iltana suunnitelmat loppuun.
Tulen autolla ja käyn tekemässä kätkön johonki pusikkoon.
Tilaa kyllä on.
Kakkospartioon alustavasti kyselin paikkaa, hunteerataan vielä ke iltana suunnitelmat loppuun.
- Rampas
- Pyörä: KTM 500 EXC Six Days
Jukka kirjoitti:Mattimyöhäset voi tiedustella yösijaa suoraan paikan päältä.
Tilaa kyllä on.
Laitatko OlliL:n(350EXC) meidän porukkaan, ei ole varmaankaan ennakkoon ilmoitellu, mutta tulee kyllä jo keskiviikkona samassa köörissä.
Polttoainetta vois olla meidän porukassa n.200 kilsalle, ei tarviis ajella kokoaikaa Vikajärvi-Kemijärvi väliä
A KTM might not be your first motorcycle, but it will be your last. When you've tried the rest, buy the best KTM.
- ramirin
- Pyörä: Ready To Push
Näin se on todettava, että tänävuonna ei vaan pääse. Harmittaa. Mutta eihän tuossa oo ku ~370pv ja taas mennään.
Hienoa reissua kaikille!
Hienoa reissua kaikille!
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Meillä startti kohti Raajärveä käsillä. 
Ja mä starttasin töihin jo klo 2.30.romu kirjoitti:Meillä startti kohti Raajärveä käsillä.
Hauskaa reissua vaan kaikille ja hikoilkaa kuivukaa siellä suolla.
Ei taida tänäkään kesänä URAA:lla palella.
Sami
- tertsu
Ei taida tänävuonna tiet pölistä: http://foreca.fi/Finland/Kemijarvi/Raajarvi
Kura lentää...