URAA 2013
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA 2013
Oiskohan osallistujia, jos ottais yhtenä päivänä jossain soppelissa paikassa kuten Hautainmaa semmosen ajoleirin, että tekis pikku radan ja opettelis ottamaan vauhtia siinä yhessä paikkaa koko päivän?
Eli reenais kisoja varten, myös punakilvelliset?
Eli reenais kisoja varten, myös punakilvelliset?
Re: URAA 2013
No mikä ettei, samanlaisia ajatuksia ollut tälläisestä PKP Racing tapahtumasta.
Re: URAA 2013
Täytyy olla vehkeet ja ukot tikissä ettei heti leviä jos kisavauhteja ruvetaan hakemaanJukka kirjoitti:Oiskohan osallistujia, jos ottais yhtenä päivänä jossain soppelissa paikassa kuten Hautainmaa semmosen ajoleirin, että tekis pikku radan ja opettelis ottamaan vauhtia siinä yhessä paikkaa koko päivän?
Eli reenais kisoja varten, myös punakilvelliset?
-
ceevu
- Viestit: 1982
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
- Paikkakunta: jokela
Re: URAA 2013
onko kellään tietoa mistä saa lisää aikaa? viimekin kesänä oli kauhea kuume lähteä,aikaa vaan puuttuu.
- needforspeed
- Viestit: 339
- Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 11:40 am
- Pyörä: KTM 990 Adventure
- Paikkakunta: Konnevesi
Re: URAA 2013
Hautainmaahan sais sopivasti kyllä tehtyä jonkinmittaisen radan, jos homma toteutuu täytyy crossipyörä ottaa myös pakuun mukaan.Jukka kirjoitti:Oiskohan osallistujia, jos ottais yhtenä päivänä jossain soppelissa paikassa kuten Hautainmaa semmosen ajoleirin, että tekis pikku radan ja opettelis ottamaan vauhtia siinä yhessä paikkaa koko päivän?
Eli reenais kisoja varten, myös punakilvelliset?
Lippusiimaa olisi ehkä syytä varata reilusti mukaan radan merkkaamiseen, kun siellä tapahtuman aikaan risteilee partioita sinne tänne, ettei Saarenkoski/Eriksson-tyyppistä vahinkoa pääse sattumaan.
Re: URAA 2013
Jalavasta saa ihan mitä vaanceevu kirjoitti:onko kellään tietoa mistä saa lisää aikaa? viimekin kesänä oli kauhea kuume lähteä,aikaa vaan puuttuu.
http://www.jalavankauppa.net/
- AMa
- Viestit: 410
- Liittynyt: Ma Syys 19, 2011 10:21 pm
- Pyörä: Suzuki GSX-R 1000 K7, KTM 300 EXC
- Paikkakunta: RVN
Re: URAA 2013
Jukka kirjoitti:Oiskohan osallistujia, jos ottais yhtenä päivänä jossain soppelissa paikassa kuten Hautainmaa semmosen ajoleirin, että tekis pikku radan ja opettelis ottamaan vauhtia siinä yhessä paikkaa koko päivän?
Eli reenais kisoja varten, myös punakilvelliset?
Jukka kirjoitti:Siellä on näköjään isot kisat samaan aikaan, liekö tuottaa hankaluuksia?
http://www.youtube.com/watch?v=bXUDzwrUdYs
Jos se * ilmestyy tuohon, niin lupaan tulla katsomaan Hautainmaan yleisö-EeKoota.Lerssi kirjoitti:Jättää siihen toverin hyökkäyvaunun päälle ison jallun, niin näistä pojista ei ole haittaa.
Tosin jos poro-ossit saavat siitä vainun, niin hiasseja on paikalla jonoksi asti!

- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA 2013
Tuonnepa sitä saa laittaa nimiänsä.
https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... c6MA#gid=0
http://www.matkaendurot.net/uraa2013/
https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... c6MA#gid=0
http://www.matkaendurot.net/uraa2013/
- Seppo Honkanen
- Viestit: 705
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 3:30 pm
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
- Paikkakunta: Vantaa/Nurmijärvi
Re: URAA 2013
Työnantaja vahvisti kesälomat! Nimi on listalla kahdeksatta kertaa. Ja osallistun tietenkin V2:sella
T. Sepi
T. Sepi
- jarip
- Viestit: 213
- Liittynyt: La Loka 14, 2006 9:59 am
- Pyörä: Husqvarna Norden 901
- Paikkakunta: Kuopio
Re: URAA 2013
Mites nuo varausmaksut? Onko tuo tilimumero edelleen sama kuin tuossa linkissä joka on vuodelta 2011?
Re: URAA 2013
Kyllä on URAA sivulla hiljaista
Laittakaa joku fiilistely kuva männä vuosilta.
Re: URAA 2013
Mikä sen kivempaa ku jalat märkänä ja Honda päälläromu kirjoitti:Kyllä on URAA sivulla hiljaistaLaittakaa joku fiilistely kuva männä vuosilta.
Re: URAA 2013
no niin varausmaksut maksettu
nyt kun tässä ollaan ensikertalaisia niin hyvät neuvot olisi kalliita ja varsinkin kun on tuo uraan "luotettavin" pyörä mukana eli 690.
mihin kannattaa varautua? muuhun kuin teknisiin ongelmiin
?
mitä kanttaa ottaa mukaan? olutta
?
nyt kun tässä ollaan ensikertalaisia niin hyvät neuvot olisi kalliita ja varsinkin kun on tuo uraan "luotettavin" pyörä mukana eli 690.
mihin kannattaa varautua? muuhun kuin teknisiin ongelmiin
mitä kanttaa ottaa mukaan? olutta