Joensuun ympäristö

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

Kiitos Ahti taas hienosta ajopäivästä.Oli monipuollista reittiä. parasta on neitseellinen metsäautotie, missä on 15-20 cm lunta.
Niin ja sain törsittyä videot ja kuvat.. :oops: Laitahan näkyville omas kunhan kerkeet.
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

creative kirjoitti:Kiitos Ahti taas hienosta ajopäivästä.
Kuin myös.

Oli komee ensi kokemus ISOLLApiikkien kanssa.Rautainen fiilis kun kaasulla saa käännellä.Kelikin suosi ja reitti onnistui matkaa kertyi 110km,kolme hirveäkin nähtiin.Joskus ainakin on renkaita osattu tehdä,yhtään piikkiä ei puutu vaikka paistoleima on 28/04 ja rahavaaran peltosuoralla jäi naviin 138 huiput ja hei jaksoin ajaa rengasta "sisään" tasan 300m 8) sen jälkeen matkittiin Roiskeen rankaisu tyyliä.
PB110002.JPG
Liitteet
PB110008.JPG
PB110005.JPG
PB110004.JPG
PB110003.JPG
Sienis
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Syys 25, 2012 10:32 pm
Pyörä: KTM 250EXC 2T
Paikkakunta: Tampere

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Sienis »

Joensuussa missään rakenneltu superenduro radan tyylistä rataa? (video)
Kuva
Viimeksi muokannut Sienis, Su Tammi 20, 2013 1:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
arska73
Viestit: 317
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 7:48 pm
Pyörä: Varadero 1000
Paikkakunta: Polvijärvi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja arska73 »

jos huomenissa koittas johki suuntaan surrautella.... :o
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

arska73 kirjoitti:jos huomenissa koittas johki suuntaan surrautella.... :o

Ideana loistava jos olis lunta :x :x

Ahti ja 990 enskapiikeillä
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Ahti kirjoitti:Morot:

Joensuun seudun jo perinteeksi muodostunut Rosson Rospuutto Ralli ajetaan (lue:pikkujoulu pidetään)Joensuun Rossossa 1.12 klo18 alkaen.

Pöytä on varattu lc8 hengelle,toivoisin että yv:llä ilmot mulle niin päivitän listan tähän ,nähdään tarvitaanko Lc4 lisätilaksi.

Varikko aukeaa klo 17 Public Corner paarissa joka sijaitsee samassa talossa.

Ei kypärä pakkoa.

Ahti ja Adve

Mukana:
creative
Kakskukka ja
Roiske
lturune
Lare
MTRO+(1)
MrX
Timos Antti Kitteeltä (ehkä)
Ahti

Varaan Lc4:sen lisäksi
Viikon päästä :mrgreen: Rai Rai :wink:
arska73
Viestit: 317
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 7:48 pm
Pyörä: Varadero 1000
Paikkakunta: Polvijärvi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja arska73 »

pakko käydä ennen pakkasii,nimim; vain piikit puuttuu :evil:
jos kävis mönnin raksaraneja morjestaa :D samalla pyöräyttäs höytiisen ympäri...

siittähän tuli ihan mukava 170km aamulenkki :lol:
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Ahti kirjoitti:Morot:

Joensuun seudun jo perinteeksi muodostunut Rosson Rospuutto Ralli ajetaan (lue:pikkujoulu pidetään)Joensuun Rossossa 1.12 klo18 alkaen.



Varikko aukeaa klo 17 Public Corner paarissa joka sijaitsee samassa talossa.
Kiitos kaikille mukaan päässeille,outo juttu kun taas kurkkua kuivaa,vaikka eilen huuhdeltiin kesän pölyjä pois.

Kausi jatkuu kohta kun saadaan lunta.

Hyvää loppuvuotta kaikille.

Ahti ja 990
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

[quote="Ahti"][quote="Ahti"]Morot:

Joensuun seudun jo perinteeksi muodostunut Rosson Rospuutto Ralli ajetaan (lue:pikkujoulu pidetään)Joensuun Rossossa 1.12 klo18 alkaen.



Kiitos, joo kyllähän tuo ylälohkoa kolotti. Väärää polttoainetta varmaankin... :D
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Huomenta.

Sunnuntaiksi lupailee kohtuu keliä.

Minä ja creative lähdetään iltapäivällä.

Varmaan pannaan mopot kärryyn ja siirretään pois kaupungista.

Vinkkaa jos lähdet mukaan.

Ahti ja 990
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Morot:

Kai mekin Tapanin ajelulle jos pakkanen lauhtuu?

Heinävaaran Seo,olen joskus niillä kulmilla suhannut niin taitaa semmoinen satasen lenkki löytyä.

ISOO ja pienta polkua

Ja kai me Oskolassa makkarat?

Sää varaus,vinkkaa jos lähdet.

Ahti ja 990
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Sää on jo varattu, pikkupakkasta. Siis näillä näkymin lähdössä. :P
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja PAH »

Jos ollaan viimeistään klo 10 lähdössä niin pääsen remmiin.
HiekkaHeikki
neku
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
Pyörä: KTM 690,990 adventure
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja neku »

Akka viepi auton joten jouvanhan miekii.
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

neku kirjoitti:Akka viepi auton joten jouvanhan miekii.

Hieno homma,että vie auto :D

Eiköhän kasaannuta Seolle niin että kello 9 ylitetään lähtö kynnys parijonossa.

Ja TK:lla on vielä monta päivää aikaa ostaa se 690 että ehtii mukaan :mrgreen:

Ahti ja 990
Vastaa Viestiin