Niin ja sain törsittyä videot ja kuvat..
Joensuun ympäristö
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Joensuun ympäristö
Kiitos Ahti taas hienosta ajopäivästä.Oli monipuollista reittiä. parasta on neitseellinen metsäautotie, missä on 15-20 cm lunta.
Niin ja sain törsittyä videot ja kuvat..
Laitahan näkyville omas kunhan kerkeet.
Niin ja sain törsittyä videot ja kuvat..
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: Joensuun ympäristö
Kuin myös.creative kirjoitti:Kiitos Ahti taas hienosta ajopäivästä.
Oli komee ensi kokemus ISOLLApiikkien kanssa.Rautainen fiilis kun kaasulla saa käännellä.Kelikin suosi ja reitti onnistui matkaa kertyi 110km,kolme hirveäkin nähtiin.Joskus ainakin on renkaita osattu tehdä,yhtään piikkiä ei puutu vaikka paistoleima on 28/04 ja rahavaaran peltosuoralla jäi naviin 138 huiput ja hei jaksoin ajaa rengasta "sisään" tasan 300m
-
arska73
- Viestit: 317
- Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 7:48 pm
- Pyörä: Varadero 1000
- Paikkakunta: Polvijärvi
Re: Joensuun ympäristö
jos huomenissa koittas johki suuntaan surrautella.... 
Re: Joensuun ympäristö
arska73 kirjoitti:jos huomenissa koittas johki suuntaan surrautella....
Ideana loistava jos olis lunta
Ahti ja 990 enskapiikeillä
Re: Joensuun ympäristö
Viikon päästäAhti kirjoitti:Morot:
Joensuun seudun jo perinteeksi muodostunut Rosson Rospuutto Ralli ajetaan (lue:pikkujoulu pidetään)Joensuun Rossossa 1.12 klo18 alkaen.
Pöytä on varattu lc8 hengelle,toivoisin että yv:llä ilmot mulle niin päivitän listan tähän ,nähdään tarvitaanko Lc4 lisätilaksi.
Varikko aukeaa klo 17 Public Corner paarissa joka sijaitsee samassa talossa.
Ei kypärä pakkoa.
Ahti ja Adve
Mukana:
creative
Kakskukka ja
Roiske
lturune
Lare
MTRO+(1)
MrX
Timos Antti Kitteeltä (ehkä)
Ahti
Varaan Lc4:sen lisäksi
-
arska73
- Viestit: 317
- Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 7:48 pm
- Pyörä: Varadero 1000
- Paikkakunta: Polvijärvi
Re: Joensuun ympäristö
pakko käydä ennen pakkasii,nimim; vain piikit puuttuu
jos kävis mönnin raksaraneja morjestaa
samalla pyöräyttäs höytiisen ympäri...
siittähän tuli ihan mukava 170km aamulenkki
jos kävis mönnin raksaraneja morjestaa
siittähän tuli ihan mukava 170km aamulenkki
Re: Joensuun ympäristö
Kiitos kaikille mukaan päässeille,outo juttu kun taas kurkkua kuivaa,vaikka eilen huuhdeltiin kesän pölyjä pois.Ahti kirjoitti:Morot:
Joensuun seudun jo perinteeksi muodostunut Rosson Rospuutto Ralli ajetaan (lue:pikkujoulu pidetään)Joensuun Rossossa 1.12 klo18 alkaen.
Varikko aukeaa klo 17 Public Corner paarissa joka sijaitsee samassa talossa.
Kausi jatkuu kohta kun saadaan lunta.
Hyvää loppuvuotta kaikille.
Ahti ja 990
Re: Joensuun ympäristö
[quote="Ahti"][quote="Ahti"]Morot:
Joensuun seudun jo perinteeksi muodostunut Rosson Rospuutto Ralli ajetaan (lue:pikkujoulu pidetään)Joensuun Rossossa 1.12 klo18 alkaen.
Kiitos, joo kyllähän tuo ylälohkoa kolotti. Väärää polttoainetta varmaankin...
Joensuun seudun jo perinteeksi muodostunut Rosson Rospuutto Ralli ajetaan (lue:pikkujoulu pidetään)Joensuun Rossossa 1.12 klo18 alkaen.
Kiitos, joo kyllähän tuo ylälohkoa kolotti. Väärää polttoainetta varmaankin...
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: Joensuun ympäristö
Huomenta.
Sunnuntaiksi lupailee kohtuu keliä.
Minä ja creative lähdetään iltapäivällä.
Varmaan pannaan mopot kärryyn ja siirretään pois kaupungista.
Vinkkaa jos lähdet mukaan.
Ahti ja 990
Sunnuntaiksi lupailee kohtuu keliä.
Minä ja creative lähdetään iltapäivällä.
Varmaan pannaan mopot kärryyn ja siirretään pois kaupungista.
Vinkkaa jos lähdet mukaan.
Ahti ja 990
Re: Joensuun ympäristö
Morot:
Kai mekin Tapanin ajelulle jos pakkanen lauhtuu?
Heinävaaran Seo,olen joskus niillä kulmilla suhannut niin taitaa semmoinen satasen lenkki löytyä.
ISOO ja pienta polkua
Ja kai me Oskolassa makkarat?
Sää varaus,vinkkaa jos lähdet.
Ahti ja 990
Kai mekin Tapanin ajelulle jos pakkanen lauhtuu?
Heinävaaran Seo,olen joskus niillä kulmilla suhannut niin taitaa semmoinen satasen lenkki löytyä.
ISOO ja pienta polkua
Ja kai me Oskolassa makkarat?
Sää varaus,vinkkaa jos lähdet.
Ahti ja 990
Re: Joensuun ympäristö
Sää on jo varattu, pikkupakkasta. Siis näillä näkymin lähdössä. 
-
neku
- Viestit: 17
- Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
- Pyörä: KTM 690,990 adventure
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: Joensuun ympäristö
Akka viepi auton joten jouvanhan miekii.
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Re: Joensuun ympäristö
neku kirjoitti:Akka viepi auton joten jouvanhan miekii.
Hieno homma,että vie auto
Eiköhän kasaannuta Seolle niin että kello 9 ylitetään lähtö kynnys parijonossa.
Ja TK:lla on vielä monta päivää aikaa ostaa se 690 että ehtii mukaan
Ahti ja 990