Jyväskylän seudun sorasirkus
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Pikku Hukka
- Pyörä: KTM 690 enduro R, eMTB
Re: Jyväskylän seudun sorasirkus
Kivannäköistä polkua/metsäautotietä olette löytäneet
.
"I am not so serious driver"
-
janne.k
- Pyörä: XR400, XRV750
Kyllähän me aina on liikennesääntöjä kunnioitettu. Ja ihan selvä ura siellä oikealla oli, ainakin kartassa.
Noita paikkoja on vieläkin paljon käymättä joten ei muuta kuin työntöavuksi mukaan.
Noita paikkoja on vieläkin paljon käymättä joten ei muuta kuin työntöavuksi mukaan.
Koska seuraavan kerran ?
Kari
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
Pikku Hukka kirjoitti:Kivannäköistä polkua/metsäautotietä olette löytäneet.
Samaa mieltä täällä. Olisi voittanut viikonlopun marjamehustustalkoot tullen-mennen
Ympyrätiellä ajellaan nyt sitten ilmeisesti vastapäivään, jos oikein tulkkasin. Täytyy käydä katsomassa liikennemerkit paikan päällä joku ilta.
Olikos nuo videoilla ollet reitit löytyneet ihan Tikkamäen lähistöltä?
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Joo, samalla tavalla kuin liikenneympyrässä, lähdetään aina oikealle. Kohta on merkitkin varmaan paikallaan, vähän ollut teknisiä viivytyksiäKickBike kirjoitti:Pikku Hukka kirjoitti:Kivannäköistä polkua/metsäautotietä olette löytäneet.
Samaa mieltä täällä. Olisi voittanut viikonlopun marjamehustustalkoot tullen-mennen![]()
Ympyrätiellä ajellaan nyt sitten ilmeisesti vastapäivään, jos oikein tulkkasin. Täytyy käydä katsomassa liikennemerkit paikan päällä joku ilta.
Olikos nuo videoilla ollet reitit löytyneet ihan Tikkamäen lähistöltä?
Edit: Videot on 18/23-tien pohjoispuolelta. Ollut niin ysitiepainotteista elämä viimeaikoina, että kuulemma puhun unissanikin "ysitie sitä ja ysitie tätä"
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
- juhan
Kävimme sitten asettelemassa kiertosuuntanuolet ympyrätielle, tai minä katsoin kun gixxerman asetteli.
Minä vaan suunnistin ja vilimasin. Suunnistus onnistui miten sattui ja vilimaus vieläkin v*tummin.
Kamera kallellaan, pois päältä aina kun ei olis pitäny, vara-akku valmiiksi tyhjä eli paras pätkä jäi tietysti kuvaamatta. Mutta mummoilua, olkkaatten hyvät.
Minä vaan suunnistin ja vilimasin. Suunnistus onnistui miten sattui ja vilimaus vieläkin v*tummin.
Kamera kallellaan, pois päältä aina kun ei olis pitäny, vara-akku valmiiksi tyhjä eli paras pätkä jäi tietysti kuvaamatta. Mutta mummoilua, olkkaatten hyvät.
Mistäs tämmösen ympyrätien löytää? Hienon näköstä tietä oli, vois käydä surauttamassa kun pääsis kartalle missä tuo on.
Tyhmä kysymys: Ajatteko sitä ympyrää useamman kerran yhteen putkeen?
Itse yleensä vain puolikkaan kerrallaan.
Kartalta saa näköjään ihan väärän kuvan ja ajosuuntakeskustelu viittaa kovempaan vauhdinpitoon. Pitää käydä vilkaisemassa kun K-S:ssa liikkuu. Ajellaanko tätä reittiä lumillakin?
- juhan
Tuossa matkan varrella.Motti kirjoitti:Mistäs tämmösen ympyrätien löytää? Hienon näköstä tietä oli, vois käydä surauttamassa kun pääsis kartalle missä tuo on.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Tänään ajelulla tuolla Kuukanpäässä ajoin hiekkamontulle,ei siinä mitään kieltoa ollut ja yhtäkkiä edessäni seisoi ,vihelteli ja viittilöi kädet pystyssä herra.
Montun omistaja oli tekemässä kuormaa veljensä kanssa ja siinä sivussa ensin minulle mylvi,että on ollut häiriköiviä kaksipyöräisiä täällä jne,tehneet vahinkoa yms.
No,minä riisuin kypärän heti ja esittelin itseni ja kättelin ukkoa,hän suli siitä hyvin äkkiä,kun vakuuttelin,että en missään nimessä ole sellainen,että olen vain rauhallinen,utelias paikkoihin tutustumassa oleva kaveri ja meistähän tuli hyvät ystävät siinä.
Tarinoin hänen kanssaan puoli tuntia siinä ja kamerat,kuormurit ja kuormaajat ja kessu kurkisteltiin siinä ja suunnilleen kaikki maan ja taivaan väliltä juteltiin.
Lopuksi sain jo saunomiskutsun häneltä.
Mietin sitten vaan,että nuo montut ovat aina vähän arvoituksellisia ajamisen suhteen,että nämä häiriköt kait sitten omin lupinsa siellä olleet ajamassa.
Montun omistaja oli tekemässä kuormaa veljensä kanssa ja siinä sivussa ensin minulle mylvi,että on ollut häiriköiviä kaksipyöräisiä täällä jne,tehneet vahinkoa yms.
No,minä riisuin kypärän heti ja esittelin itseni ja kättelin ukkoa,hän suli siitä hyvin äkkiä,kun vakuuttelin,että en missään nimessä ole sellainen,että olen vain rauhallinen,utelias paikkoihin tutustumassa oleva kaveri ja meistähän tuli hyvät ystävät siinä.
Tarinoin hänen kanssaan puoli tuntia siinä ja kamerat,kuormurit ja kuormaajat ja kessu kurkisteltiin siinä ja suunnilleen kaikki maan ja taivaan väliltä juteltiin.
Lopuksi sain jo saunomiskutsun häneltä.
Mietin sitten vaan,että nuo montut ovat aina vähän arvoituksellisia ajamisen suhteen,että nämä häiriköt kait sitten omin lupinsa siellä olleet ajamassa.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Liekköhän sama sankari joka urputti mulle tuossa viime viikolla Hiekkapohjassa. Ei mitään kieltoja tai muuta vastaavaa, sallitulla hiekkatiellä, kauhee kuulustelu käyntiin ja marmatus päällä. Isoin ongelma tuntui olevan kun jotkut ajaa metsässä ja sinne tulee polkuja. 5 minuutin verran siinä löpistiin niitä näitä ja vähän naureskelin partaani kun oli niin isot ongelma, polut, ne pirulaiset kun pilaa koko metsän.
Ei kai missään ajamisissa ole mitään epäselvää: ajaminen tietä lukuunottamatta on aina kielletty, ellei sitä ole erikseen sallittu. Tiellä ajelua ei voi kieltää, ellei kyseessä ole yksityistie joka ei saa tai ole saanut tienhoitoon tai -tekoon avustuksia kunnalta tai valtiolta.gixxerman kirjoitti: Mietin sitten vaan,että nuo montut ovat aina vähän arvoituksellisia ajamisen suhteen,että nämä häiriköt kait sitten omin lupinsa siellä olleet ajamassa.