Tee__Vee kirjoitti:No voi perse, käyn kuitenkin sitten itse etsimässä jotain kosteaa. Pitäisi nimittäin kuluttaa nykyinen takagummi siihen tilanteeseen, jotta pääsee uutta kampeamaan...
Mene asfaltille
Laita kytkin pohjaan ja laita ykkönen (tai pyörän voimien ja osaamisen mukaan jokin muu isompi)
Etujarru kiinni
Siirrä paino eteen (esim. nojaamalla tangon päällä)
Kierroksia koneeseen
Löysäät kytkimen
Kytkin pohjaan vähän ennen kuin asfaltti ottaa vanteelle.
Nyt on rengas vaihtokunnossa ja poistaminen kohtuullisen helppoa. Voit halutessasi lopettaa aiemminkin, jos ei ole tarkoitus vaihtaa sisäkumia. Eli jotain tuon tapaista - sait varmaan ideasta kiinni?
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Kohtuu työlästä oli kammeta mopoa ylös yksin, kun renkaat huljahtivat pitkittäin asetettujen puiden väliin. Ihmettelinkin miksi rengas ei nouse, mutta syy selvisi nopeasti.
No, sainpahan mitä halusin.
Voisi onnatakin tuollainen lauantai pöräys,
hieman on säätöä tällähetkellä mutta jos huomisen nimiin saisi asian taisteltua selväksi.
Olisiko jokin 10-11 lähtö hyvä.
Pehmeetä vai kovaa ......alustaa
Kyllä lauantai käy oikein hyvin, käy jopa aikaisemminkin aamulla. Mulla ei ole kovin paljon tietoa lähialueiden pehmeistä reiteistä, joten jos sellaisia halutaan ajella saat luotsata. Mulle käy kumpikin alusta ihan hyvin, kunhan moottorin voimin pääasiassa edetään.
Olisko sulla aka jokin reitti mielessä?
Edit: mulle sopii myös sunnuntaiajelu.
Viimeksi muokannut Tee__Vee, Pe Syys 07, 2012 8:27 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitenkäs tehdään, lähdetäänkö lauantaina vai sunnuntaina?
Ajoreittejä/alueita voisi mietiskellä etukäteen, jos ei jollakulla ole valmista reittiä muistissa.
ohjaustehostin, Okei. kun mä joudun mennä huomisen töistä vähän aikaisin (klo 13.30) ja sitten lähden yksin klo n. 14.30 kuopiosta sinnepäin.. tiijän kyllä hyvin ajelemassa yksin on hiton tylsä..