Salon seudun suraukset
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Salon seudun suraukset
-
Viimeksi muokannut jjs76, Pe Helmi 21, 2014 11:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
garbonaare
- Pyörä: 1100gs
Minä ajoin kartta kuvan osoittamalla alueella maanantaina ja tiistaina.
Metriäkään en ajanut muuta kun tietä tai metsätraktorin uraa myöten.
Ja ettei mene suoli24 tasoiseksi tämä keskustelu, lie paikallaan lopettaa tähän
(Joskin alotusviesti aiheesta olikin kuin suoraan sieltä)
Metriäkään en ajanut muuta kun tietä tai metsätraktorin uraa myöten.
Ja ettei mene suoli24 tasoiseksi tämä keskustelu, lie paikallaan lopettaa tähän
(Joskin alotusviesti aiheesta olikin kuin suoraan sieltä)
Onko tuolla alueella mitään varoituskylttejä , tauluja yms. varoitteita/kieltoja joissa lukee esimerkiksi , että " tällä alueella moottoripyörällä ,mönkijällä ajaminen kielletty " ? Kyllä ainakin mulla on juur senverran lukutaitoa , että tollaisen kiellon osaan tulkita oikein enkä varmasti aja tolla alueella .
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it
En halua provosoida ketään tällä seuraavalla mutta maastoliikennelaki kieltää kaiken maastoajon moottoriajoneuvolla ilman maanomistajan lupaa. Se koskee polkuja ja metsäkoneenuria myös. Eikä niille maatilojen sisäisille teillekkään olisi mitään asiaa, ne eivät kuulu yksityistielain piiriin. Ymmärrän erittäin hyvin JJS76 huolen luvallisesta ajopaikan menetyksestä, niitä ei ole helppo saada uusia jos yhden menettää, sana kulkee hyvinkin kauas maanomistajien keskuudessa.
Maastoliikennelaki
Maastoliikennelaki
-
Viimeksi muokannut jjs76, Pe Helmi 21, 2014 11:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuo superenduro nousi esille ketjussa aikaisemmin, minä se en ainakaan ole ollut, koska pyöräkin on myyty aikoja sitten. Eikä olkapään kunto olisi muutenkaan antanut mahdollisuuksia ajamiseen muualla kuin maantiellä, joten se siitä.
Repa
Repa
-
garbonaare
aargh!
Vaihtuis edes sivu ettei tarvis joka kerta menettää hermoja kun katsoo aiheen uudet viestit...
Vaihtuis edes sivu ettei tarvis joka kerta menettää hermoja kun katsoo aiheen uudet viestit...
Olen siirtynyt näihin katumotoristiporukoiden leireihin kesän ajaksi.
Ehdotan katuhenkistä ajelua ensi viikolle.
Lähtö salon abc:ltä. Mentäisiin torin kautta jäätelöt syöden piihovin abc:lle. Voitais nojailla mopoja vasten puoli tuntia joka paikassa ja esitellä näiden kierrosherkkyyttä. Jos joku haluaa kurastaa moponsa , niin mun kotiin voi tulla läästimään kuravettä moponsa kylkeen.
No garbonaare, joko sivu vaihtui.
Lähtö salon abc:ltä. Mentäisiin torin kautta jäätelöt syöden piihovin abc:lle. Voitais nojailla mopoja vasten puoli tuntia joka paikassa ja esitellä näiden kierrosherkkyyttä. Jos joku haluaa kurastaa moponsa , niin mun kotiin voi tulla läästimään kuravettä moponsa kylkeen.
No nyt on menny Maikil toi lääkitys iha poskelleen, käys Garbo hoitaa asiat kohilleen.Maikki_S kirjoitti:Olen siirtynyt näihin katumotoristiporukoiden leireihin kesän ajaksi.
Ana.
Voi rähmän rähmä! Ettei vaa ois ollu joku akitaatoori siel saunal näyttämäs jotai pamppers viteoi?
Ana.
No Ana kiinnostaako toinen vaihtoehto, eli lähteä luvattomille hiekkakuopille ruovittelemaan taimikkoja nurin. Saunaporukan mukaan reitin varrella taitaa myös olla muutama virallinen enduropolkukin. kajoh:kin lupasi maalata moponsa oranssiksi , jotta häntä voidaan täällä foorumilla kutsua jatkossa "ktm möhköenduron" kuljettajana.Ana kirjoitti:No nyt on menny Maikil toi lääkitys iha poskelleen, käys Garbo hoitaa asiat kohilleen.Maikki_S kirjoitti:Olen siirtynyt näihin katumotoristiporukoiden leireihin kesän ajaksi.
Noo eihän me olla koskaan oltu missään luvattomis paikos mitä ny jotain pikku maanäytteitä kerätty sivukatteisiin myöhempää tarkasteluu varten. Ja jotta kajohin vehkeen saa luokiteltuu möhköenturoks tarttis siihen vaihtaa vähintää akerpiksen möhkötankki ja tupakkikartokiteline tuulilasiinMaikki_S kirjoitti:No Ana kiinnostaako toinen vaihtoehto, eli lähteä luvattomille hiekkakuopille ruovittelemaan taimikkoja nurin. Saunaporukan mukaan reitin varrella taitaa myös olla muutama virallinen enduropolkukin. kajoh:kin lupasi maalata moponsa oranssiksi , jotta häntä voidaan täällä foorumilla kutsua jatkossa "ktm möhköenduron" kuljettajana.Ana kirjoitti:No nyt on menny Maikil toi lääkitys iha poskelleen, käys Garbo hoitaa asiat kohilleen.Maikki_S kirjoitti:Olen siirtynyt näihin katumotoristiporukoiden leireihin kesän ajaksi.
Ana.
-
garbonaare
Noi kaikki kuulostaa hyviltä vaihtoehdoilta. Harmi kun teiltä lienee ajatusaine loppunut kesken illasn.
Noita ois mielellään lukenut useamman.
Pitää nääs huilaa välil ku tänää oli varhanen nousu.garbonaare kirjoitti:Noi kaikki kuulostaa hyviltä vaihtoehdoilta. Harmi kun teiltä lienee ajatusaine loppunut kesken illasn.
Ana.
-
kajoh
- Pyörä: DR650SE, EXC200, TDM900, ntv650m
Safarimaskin taakse sais kyllä komeen navipatterin..Ana kirjoitti:jotta kajohin vehkeen saa luokiteltuu möhköenturoks tarttis siihen vaihtaa vähintää akerpiksen möhkötankki ja tupakkikartokiteline tuulilasiin