ville.k kirjoitti:Tuli tilattua toi C-02 äsken, koskas lähetään taas harrastamaan tota hillclimbia..?
Sopeiskos sunnuntaina jolleki muulle paitti Villel?
Voisitte vähän näyttää mitä uusii polkui tästä salon suunnalta löytyy.
Joskus kympilt jos pääsis liikenteeseen ja 4-5tuntii möyreis jossain...
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...." Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
Näyttäis lauantai menevän joko Riihimäen suunnassa koko päivä myöhään yöhön, tai punkassa, mikäli selkä ei parane.
Eli sunnuntain joudun passaamaan, osittain myöskin GP:n takia.
Olen ajanut kyseisen montun ympäristössä teitä pitkin viimeisen viikon aikana, ja pari sataa metriä myös voinut mennä polkua. Ketään ei ole ollut tulossa sanomaan mitään,
enkä omista kotaria vaan möhkö DR:n. Mitään ryöpytteäyä tai maapohjan rikkomista ei ole ollut, mutta jotenkin huono omatunto tuli.
Siis kuvarastin etsimisesstä on ollut kyse. Asiaan on käytetty useampi päivä.
Mikäli siis joku maanomistaja on vetänyt valheellisen todistuksen ja tarkoittaa minua, olen pahoillani.
Tai siis en ole.
Ennen kun on kuultu kotarikuskin kantaa asiasta, on mielestäni nimittely jokseenkin asiatonta.
Möhkö-DR:llä on tullut ajettua lähes kaikki alueen tiet viimisen parin viikon aikana kuvarastia etsiessä, yksittäistä oikasua suurempaan polkuseikkailuun ei täälläkään ole syyllistytty.
Kenenkään en ole havainnut muakaan siellä lähestyneen.
Laitetaas vähän kevennystä tähän Salon seudun surautukset ketjuun , kun on mennyt kovin vakavaksi . Somerolla keskiviikkoisin klo 18-20 kesä , heinä , ja elokuun olis MOTORISTISAUNA. Hinta 4€ sis: sauna ,kahvi tai tee.
Pankaas ny poiketen jonkun kerran ennen , kun maanomistaja(t) äkämystyy vielä enemmän ja joku ajaa telamiinaan tai reijitethän kevyt kk:lla . Noo tää saatto olla huono heitto . Anteeks http://www.hovimakicamping.fi/
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Laitetaan nyt sitten yksi Salon seudulla liikkuvan möhkökotarin kommentti kun sitä on oikein yvlläkin tiedusteltu (nimimerkki ei ole tällä/lähisivuilla).
En ollut minä.
Salon mk:n endurojaostoon ei ilmeisesti kotareita oteta koska syyllisen hakuteksti on kerhon nimissä julkaistuna noinkin tarkasti pystytty kohdistamaan juuri perhemallin betonimyllyyn vaikka silminnäkijä ei sitten moottoripyöriä tunnistakaan.