KKKK 2012 27-29.7
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
neku
- Viestit: 17
- Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
- Pyörä: KTM 690,990 adventure
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: KKKK 2012 27-29.7
Neku ilmoittautuu mukaan.Pyörä edelleen KTM 690 ellei järjestäjä osta sitä 
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Re: KKKK 2012 27-29.7
Ilmoittaudun mukaan. Ja sisälle asumaan.
Re: KKKK 2012 27-29.7
Mukana ja sisälle. Kiitos
Re: KKKK 2012 27-29.7
Sisämajoitukseen kiitos.
Ajokiksi lainaan jälkikasvun xr 400 ärrän!!
Ajokiksi lainaan jälkikasvun xr 400 ärrän!!
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
-
garbonaare
- Viestit: 751
- Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:51 pm
- Pyörä: 1100gs
- Paikkakunta: Salo
Re: KKKK 2012 27-29.7
Mukaan yrittämässä, ja sisälle mielellään.
Re: KKKK 2012 27-29.7
Ilmoittaudun myöskin! Kokeillaanpas telttaa tällä kertaa.
Re: KKKK 2012 27-29.7
Mukana oon ja teltta majoituksessa.
Re: KKKK 2012 27-29.7
Mukaan & sisämajoitukseen kiitos.
-
arska73
- Viestit: 317
- Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 7:48 pm
- Pyörä: Varadero 1000
- Paikkakunta: Polvijärvi
Re: KKKK 2012 27-29.7
Voishan tuota tulla,telttaan, tahi ihan vaan ajeluille.. 
-
lturune
- Viestit: 123
- Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 4:41 pm
- Pyörä: KTM 450 EXC
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: KKKK 2012 27-29.7
Mukana, toiveena sisämajoitus
Re: KKKK 2012 27-29.7
Tervehdys....
Mukana ollaan ja sisämajoitus passaisi.
T Esa
Mukana ollaan ja sisämajoitus passaisi.
T Esa
Re: KKKK 2012 27-29.7
Tulossa, majoitusta en tarvitse.
PJ
PJ
SS125A -> CB100 -> CB350F -> GS450L -> HVA WR125 -> XJ750 -> K100RT -> YZ250 -> R-E G2 350 -> NX650 -> WR250R -> Ariel VH500