Talvisuraus 2012 16-18.3

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Talvisuraus 2012 16-18.3

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Kun en muuta keksinyt:

Niin jo perinteinen talvisuraus ajetaan Pohjois-karjalassa 16-18.3 2012.

Paikka on uusi ja sijaitsee Enossa eli tuolla http://www.kokkolantila.fi/?p=villa_kokkola&ln=fi

Talvisurauksessa kerätään tapahtumamaksu 30€/ osallistuja joka sisältää majoituksen 2vrk,mökin loppusiivouksen,lämpimän ruuan lauantai-iltana,saunajuomat molempina iltoina,mahdolliset ratamaksut,valmiiksi suunnitellun reitin(järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin)kannatusmaksu foorumille 10€/osallistuja,taloustavarat(kerta-astiat,sinapit yms),järjestäjän matka,-hotelli,-puhelin- ja postituskulut.

Huomioithan että tapahtuma tulee sisältämään tuotesijoittelua :mrgreen:

Tapahtumaa luvanneet tukea:
Karjalan Pultti
Kummun Kuljetus Ky
Kuljetus Kuikka Ky
Mestarimaalaus Nenonen KY

16 mahtuu mukaan.

Ahti ja Exc

Mukana:

1.TK Kulho Jamppi
2.
3.Ahti Joensuu 530 Exc SD
4.LightSpeed Hamina Jamppi 250 WR
5.Juvander Espoo 12GS
6.Lare Heinävaara 500 Exc SD
7.Roiske Ilomantsi ??
8.Salemanteri Kuopio 950 SE
9.Hovimesta Lieksa
10.neku Kontiolahti 690E
11.Pah Joensuu 640E
12.JanneH Mönni Ransu
13.Kode10 Polvijärvi Jamppi
14.Tenho Reijola 250 Exc
15. lturune Lehmo 690R
16.Kärtsy Helsinki 12GS

varalla.
Viimeksi muokannut Ahti, To Maalis 08, 2012 12:39 am. Yhteensä muokattu 21 kertaa.
TK
Viestit: 46
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 7:20 pm
Pyörä: 690R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja TK »

TK ilmoittautuu mukaan surauttelemaan...
Avatar
juvander
Viestit: 1783
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja juvander »

Voisihan tuota paikkaa lähteä katsastamaan Isolla Gessulla!
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Lare
Viestit: 172
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 1:46 pm
Pyörä: Triumph tiger 800xcx
Paikkakunta: Joensuu

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja Lare »

Mukana ja mielellään sisämajoitukseen, ei koirankoppiin :lol:

Paljonko mökki maksaa loppusiivouksen kanssa?
Älä mene sinne minne elämä sinua vie.
Vie sinä elämä sinne minne olet itse menossa.
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Tottahan tuonne pitää lähteä. Talven kalustosta ei vielä ole muuta varmuutta, kuin että jollain ajetaan joka tapauksessa, katotaan myöhemmin minkä alle piikit tulee laitettua.
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja creative »

Mukana kuin pukama...
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Avatar
-Make-
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 21, 2009 9:51 pm
Pyörä: Maastopyörä
Paikkakunta: Ylämylly

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja -Make- »

Ilmottaudun mukaan. Aikaa 5kk etsiä enskapiikit alle :lol:
Avatar
-jn-
Viestit: 546
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 10:30 am
Pyörä: SE/EXC350/GS
Paikkakunta: Vihti

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja -jn- »

Moi


Ilmottaudun kun muuttolintuni ( Kottarainen ) talvehtii sattumalta Joensuussa :lol:


terv -jn -
Tärkeintä ei ole päämäärä vaan liike ....

mopokuvia http://www.hobby.pic.fi/
neku
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
Pyörä: KTM 690,990 adventure
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja neku »

Miekkiin tulisin.
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja PAH »

Mullekin paikka sisämajoitukseen.
HiekkaHeikki
JanneH
Viestit: 181
Liittynyt: La Elo 11, 2007 8:49 pm
Pyörä: lainaDomi
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja JanneH »

Hep!

Tää kans ilimoittuu, ja sisälle jos piäsis... :roll:

-Janne-
JanneH
Viestit: 181
Liittynyt: La Elo 11, 2007 8:49 pm
Pyörä: lainaDomi
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja JanneH »

ja Kode10 ilimoittuu kans !
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja Ahti »

juvander kirjoitti:Voisihan tuota paikkaa lähteä katsastamaan Isolla Gessulla!
Tervetuloa,mä en vaan tiedä saako meidän tapahtumasta tommoisia kirjaimia tonne liistaan,joka on jo nyt kyllä vakuuttava :shock:

Ahti ja Exc
Avatar
juvander
Viestit: 1783
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja juvander »

Nooh, kai sieltä sentään jotain saa :lol:

Kylmät alkaa lähestymään jo ja ensimmäiset pakkasetkin takana, nyt pitäisi vaan nuo uudet nastarenkaat saada... tilattu jo reilu kuukausi sitten...
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Lare
Viestit: 172
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 1:46 pm
Pyörä: Triumph tiger 800xcx
Paikkakunta: Joensuu

Re: Talvisuraus 2012

Viesti Kirjoittaja Lare »

Nythän se talven tulo alkoi :lol:
Liitteet
ensilumi.jpg
Älä mene sinne minne elämä sinua vie.
Vie sinä elämä sinne minne olet itse menossa.
Vastaa Viestiin