KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

arska73
Viestit: 317
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 7:48 pm
Pyörä: Varadero 1000
Paikkakunta: Polvijärvi

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja arska73 »

morjens

reitti ajettu,"lähes"kokonaan,velvollisuudet kutsui. hienoja teitä,vielä kun saa karkeempaa rengasta katukumien tilalle ni avot!
Kiitokset järjestäjille ja ajokamuille.. :roll:
TimoVaari
Viestit: 64
Liittynyt: Su Heinä 18, 2010 6:18 pm
Pyörä: Transalp-89

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja TimoVaari »

Kiitos Kode, mainiot ajelut! Nyt jo kamoja kuivattelemassa kotona. Jussi_S luotsasi taas porukkansa mallikkaasti. Kiitos ajoseurasta koko ryhmälle!
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Kävin päiväseltään ajelemassa ja nyt jo kotona. Kiitokset Ahtille ja horsma tiimille mukavista oikoreiteistä, joista loppumatkasta yksi mitätön oja koitui suzukin kytkinkahvan kohtaloksi, kun kevensin keulaa hieman liikaa ja etupyörä alas tullessaan tökkäsi suohon samalla kun takapyörä otti vauhtia ojan penkasta, peräpää pystyyn ja ukko tangon yli. Kytkin kahva edellä maahan ja siinä se murtui juuresta. Onneks oli tie ihan vieressä ja ajelin tietä pitkin loppumatkan.

Hauskaa oli ja keli mitä mainioin, kiitos vielä järjestäjälle ja ens vuonna taas uudestaan.
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja jussimh »

kiitokset minunkin puolesta järjestäjille hienosta reitistä ja ohjaustehostimelle siitä että veti ryhmän perässään. 679.9km tuli mittariin kun kotoa läksin ja sinne palasin tänään. Joten tämän päivän ajohalut sai
tyydytystä.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Kiitokset asianosaisille ja ajoseuralle. Mahtavat reitit löytyi ja yllättävän vähän pikiteitä välissä.
Onneksi ei tullut pistoksia Paalasmaan näkötornissa!
Liitteet
IMG_2058.jpg
IMG_2063.jpg
IMG_2067.jpg
IMG_2070.jpg
LateK
Viestit: 297
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:56 pm
Pyörä: Honda CRF 300 Rally -21
Paikkakunta: Espoo

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja LateK »

Kiitos Kode ja ryhmämme luotsi Janne !
On teillä hyviä teitä, eiku huonoja, eiku... no kyllä te tiedätte mitä yritän sanoa :lol:
Olipahan taas mahtava surautus !
Niin ja kiitos myös ajoseuralle !

-Late
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja creative »

Kiitos myös täältä.
http://www.youtube.com/watch?v=wrul3OUSPFU
Huonoa videoo matkan varrelta.....
Ja jokunen kuva https://picasaweb.google.com/1085210812 ... okuuta2011
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
mikkot7
Viestit: 219
Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 6:44 pm
Paikkakunta: Liperi

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja mikkot7 »

Tuo oli oikeesti mielenkiintonen video. Parasta oli ku kuulu noi puhinat, kävi kunnonpäälle? kunnon kuntoenduroa : )
Hyvää matkaa
Avatar
Mika70
Viestit: 124
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:54 pm
Pyörä: AT DCT 2023
Paikkakunta: Lieksa

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Mika70 »

Kiitos Kode! Olipa taasen hyvät KKKKekkerit.
Kiitokset ajoporukalle,kaikille mukana olleille ja luotsi Jannelle.

Ens vuonna taas uudelleen!
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
pänhäm
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Helmi 16, 2010 9:42 pm
Pyörä: Yamaha XTZ660

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja pänhäm »

Kiitos järjestäjille mukavasta tapahtumasta. Erä-Okun maja soveltuu hyvin tämmöseen. Hienot oli tietkin.
Kiitos myös RD03Jarkko suunnistamisesta, hyvää vauhtia mentiin :P
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Ahti »

creative kirjoitti:Kiitos myös täältä.
http://www.youtube.com/watch?v=wrul3OUSPFU
Huonoa videoo matkan varrelta.....
Ja jokunen kuva https://picasaweb.google.com/1085210812 ... okuuta2011

Horsma team Kiittää järjestelyistä Kode10:ä.Paikka oli hyvä ja reitti monipuolinen :oops:

Ahti ja Adve
0LL1
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 3:16 pm
Pyörä: XT660R+Explorer XC
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja 0LL1 »

Kiitokset Kode10 järjestelyistä ja upeasta reitistä.
Kiitokset Jussi S: Hyvin sä vedit.
Hexalle kiitokset reissuseurasta siirtymillä ja kaikille paikallaolleille hyvästä tapahtumasta.
Ensikertalaisenakin pääsi hyvin hommaan mukaan.

Olli
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Siellä oli kuulemma naurettu tulilla melkein pissit housuun.

Miks en ollu mukana miks? ( -> Vitutusketju)
hmrman
Viestit: 94
Liittynyt: To Syys 02, 2010 7:56 pm
Pyörä: SE ST HDRK SWM
Paikkakunta: Etelä-Sawo

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja hmrman »

Kiitos kaikille osanottajille ja talkooväelle suurkiitos. Mukavan vaihtelevaa oli ajomaastot. Vaikea olisi jättää väliin ensivuoden ajelu :mrgreen:
Konsteja ois kun vaan ois vastoinkäymisiä.....
Avatar
tertsu
Viestit: 2813
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Paikkakunta: Oulu

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Kiitokset myös täältä kaikille ja erityiskiitokset Horsma tiimin reittimaakareille. Oli hienoja pätkiä kuten Creativen videosta näkyykin. Krillikatoksella oli tosiaan iltasella välin aikanen naurun remakka :lol:
Kura lentää...
Vastaa Viestiin