KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
0LL1
- Viestit: 189
- Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 3:16 pm
- Pyörä: XT660R+Explorer XC
- Paikkakunta: Kiuruvesi
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Kiitokset JanneH ja kode10 infosta. YV lähtikin jo järjestäjälle ja mielellään katon alle majoitukseen, jos peruutuspaikkoja on jonon hännillä vielä vapaana.
Olisiko menomatkalle ajoseuraa Ylä-Savon suunnalta tarjolla ? Perjantaina iltapäivällä/illalla voisi päräyttää paikalle.
Olisiko menomatkalle ajoseuraa Ylä-Savon suunnalta tarjolla ? Perjantaina iltapäivällä/illalla voisi päräyttää paikalle.
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Moro,
jos vielä mahtuu sisämajoitukseen, niin olisin tulossa mukaan.
t. pänhäm alias Juha M
jos vielä mahtuu sisämajoitukseen, niin olisin tulossa mukaan.
t. pänhäm alias Juha M
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Ompa kyllä taas mulkkua porukkaa rymyryhmässäAhti kirjoitti:...katson oikeudekseni kutsua koolle Horsma teamin jos Herroille käy?
Kokoonpano:
...
Ahti ja Adve
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
[quote="kirppu"]Minä joudun valitettavasti nostamaan ajohanskat pystyyn tämän vuoden osallistumisen suhteen. Työt haittaavat harastusta ensi viikolla liian kanssa. Harmitta niin PRKLeesti mutta ei auta!
kode10: luovuta mun sisäpaikka seuraavalle jonossa.
Ahti: Mua vois HT:ssä tuurata vaikka Jor jos se on halukas rymyämään? Otetaan hormista mitaa toivottavasti taas joskus![/quote]
Ahti jos Jor ei halua tota Kirpun paikkaa, niin tulisin mielelläni teille jonon jatkoksi.
Vai oliko tarkoitus viettää koko päivä jossain suo upotuksessa? Nimittäin mielummin nielen pölyä kuin turvetta juu nou ;>
kode10: luovuta mun sisäpaikka seuraavalle jonossa.
Ahti: Mua vois HT:ssä tuurata vaikka Jor jos se on halukas rymyämään? Otetaan hormista mitaa toivottavasti taas joskus![/quote]
Ahti jos Jor ei halua tota Kirpun paikkaa, niin tulisin mielelläni teille jonon jatkoksi.
Vai oliko tarkoitus viettää koko päivä jossain suo upotuksessa? Nimittäin mielummin nielen pölyä kuin turvetta juu nou ;>
Kurapyöräily, parasta mitä voi tehdä housut jalassa.
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Ja taas paikka vapautuu sisätiloista. Muut reissut pukkaa päälle
Hatuttaa
Mutta pitäkää te muut hauskaa
Hatuttaa
Mutta pitäkää te muut hauskaa
Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi
Matkan päälle lähtemähän, muuhun maahan kulkemahan
Kahdella pyörällä etenemähän
Matkan päälle lähtemähän, muuhun maahan kulkemahan
Kahdella pyörällä etenemähän
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Jatketaan linjassa tämän kesän tapahtumien osalta eli pitää perua tämäkin ja paikkani sisätiloista siis vapautuu. Pyörä on pienen asennusprojektin alla ja valmistuminen on epävarmaa ajankäytön haasteiden vuoksi. Lisäksi on toinen päällekkäinen tapahtuma.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
-
Tee__Vee
- Viestit: 445
- Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
- Pyörä: Honda CRF 1100D
- Paikkakunta: Kuopio
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Minä ja jarikettu luovutetaan yösijat pitempimatkalaisille. Tämä siis siinä tapauksessa, että lauantain startti ei ole ennen klo yhdeksää aamulla.
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Tulossa KKKK11-kokkareille! Majan sisällä voisin elpyä, telttakin mahtuu kyllä mukaan. YV meni kode10:lle
-
ceevu
- Viestit: 1982
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
- Paikkakunta: jokela
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
No nyt se sitten varmistu että perhe voitti tämän erän... hyvä vai huono,en tiedä mutta mökkeily kutsuu...
- RD03Jarkko
- Viestit: 91
- Liittynyt: La Helmi 10, 2007 4:08 pm
- Pyörä: Honda XRV650, BMW R80GS -92, KTM 450EXC
- Paikkakunta: Varkaus
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Ilmoittaudun mukaan revittelyihin. Telttamajoitus välttänee minulle.
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Lähtö noin klo 09.00 maissa tai miten kukin kykenee..
Karttapäivitys tulee heti ko kerkee.
Maksu paikanpäällä
sisämajoittujille 15 eur
telttailijoille 4 eur
TERVETULOA!
Karttapäivitys tulee heti ko kerkee.
Maksu paikanpäällä
sisämajoittujille 15 eur
telttailijoille 4 eur
TERVETULOA!
- tertsu
- Viestit: 2813
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Nyt olis sitten perjantaillekin reittiä värkättynä n. 200km ja ilman minkäänlaista paikallistuntemusta, joten voipii olla läpipääsemättömiäkin paikkoja.
Reitti käväsee Kolin huipulla ja sielä vois vaikka syöpästä.
Saapii lähteä mukaan ja lähtö majalta joskus perjantaiaamusta.
Reitti käväsee Kolin huipulla ja sielä vois vaikka syöpästä.
Saapii lähteä mukaan ja lähtö majalta joskus perjantaiaamusta.
Kura lentää...
-
hmrman
- Viestit: 94
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 7:56 pm
- Pyörä: SE ST HDRK SWM
- Paikkakunta: Etelä-Sawo
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Mites PE aamun aikataulu? Ettehän ennen klo 9 ole lähdössä? Klo 9 olis helppo muistaa kun LA noin klo 9 lähtö?
Konsteja ois kun vaan ois vastoinkäymisiä.....
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Ensimmäisen sivun kartta ei toimi, jolloin tuon majan tarkkaa sijaintia ei saa reitille suunniteltua.
Millä osoitteella tuo löytyy?
Millä osoitteella tuo löytyy?
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Tämä lähtee Lieksasta PE klo 1100 jos Neku lähtöö KKKK:lle niin Pyytivaaran kautta.
Vois ajella porukassahi jos on itäsiä immeisiä Ootokumpuun mänemässä.
Eikä tuo lähtökynnyskään oo kivveen hakattu.....
Lomalla oon tämän viikon...
Vois ajella porukassahi jos on itäsiä immeisiä Ootokumpuun mänemässä.
Eikä tuo lähtökynnyskään oo kivveen hakattu.....
Lomalla oon tämän viikon...
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.