KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

0LL1
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 3:16 pm
Pyörä: XT660R+Explorer XC
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja 0LL1 »

Kiitokset JanneH ja kode10 infosta. YV lähtikin jo järjestäjälle ja mielellään katon alle majoitukseen, jos peruutuspaikkoja on jonon hännillä vielä vapaana.
Olisiko menomatkalle ajoseuraa Ylä-Savon suunnalta tarjolla ? Perjantaina iltapäivällä/illalla voisi päräyttää paikalle.
pänhäm
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Helmi 16, 2010 9:42 pm
Pyörä: Yamaha XTZ660

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja pänhäm »

Moro,
jos vielä mahtuu sisämajoitukseen, niin olisin tulossa mukaan.
t. pänhäm alias Juha M
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Ahti kirjoitti:...katson oikeudekseni kutsua koolle Horsma teamin jos Herroille käy?
Kokoonpano:
...

Ahti ja Adve
Ompa kyllä taas mulkkua porukkaa rymyryhmässä :shock: , mutta eikö tuossa nyt yks viikonloppu mene 8) :mrgreen: :lol:
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
mtk71
Viestit: 42
Liittynyt: Ke Kesä 08, 2005 12:44 pm
Pyörä: Haussa
Paikkakunta: Lohja

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja mtk71 »

[quote="kirppu"]Minä joudun valitettavasti nostamaan ajohanskat pystyyn tämän vuoden osallistumisen suhteen. Työt haittaavat harastusta ensi viikolla liian kanssa. Harmitta niin PRKLeesti mutta ei auta!
kode10: luovuta mun sisäpaikka seuraavalle jonossa.
Ahti: Mua vois HT:ssä tuurata vaikka Jor jos se on halukas rymyämään? Otetaan hormista mitaa toivottavasti taas joskus![/quote]

Ahti jos Jor ei halua tota Kirpun paikkaa, niin tulisin mielelläni teille jonon jatkoksi.
Vai oliko tarkoitus viettää koko päivä jossain suo upotuksessa? Nimittäin mielummin nielen pölyä kuin turvetta juu nou ;>
Kurapyöräily, parasta mitä voi tehdä housut jalassa.
Avatar
peeär
Viestit: 221
Liittynyt: To Kesä 01, 2006 7:18 am
Pyörä: Kawa klx250S
Paikkakunta: Hollola

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja peeär »

Ja taas paikka vapautuu sisätiloista. Muut reissut pukkaa päälle

Hatuttaa :cry:

Mutta pitäkää te muut hauskaa
Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi
Matkan päälle lähtemähän, muuhun maahan kulkemahan
Kahdella pyörällä etenemähän
Avatar
Å
Viestit: 1849
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 12:37 pm
Pyörä: Liian monta
Paikkakunta: Upper Sawo

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Å »

Jatketaan linjassa tämän kesän tapahtumien osalta eli pitää perua tämäkin ja paikkani sisätiloista siis vapautuu. Pyörä on pienen asennusprojektin alla ja valmistuminen on epävarmaa ajankäytön haasteiden vuoksi. Lisäksi on toinen päällekkäinen tapahtuma.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Minä ja jarikettu luovutetaan yösijat pitempimatkalaisille. Tämä siis siinä tapauksessa, että lauantain startti ei ole ennen klo yhdeksää aamulla.
HEXA
Viestit: 57
Liittynyt: Su Touko 10, 2009 10:07 am
Pyörä: GS 1200
Paikkakunta: Kokkola

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja HEXA »

Tulossa KKKK11-kokkareille! Majan sisällä voisin elpyä, telttakin mahtuu kyllä mukaan. YV meni kode10:lle
ceevu
Viestit: 1982
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Paikkakunta: jokela

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja ceevu »

No nyt se sitten varmistu että perhe voitti tämän erän... hyvä vai huono,en tiedä mutta mökkeily kutsuu...
Avatar
RD03Jarkko
Viestit: 91
Liittynyt: La Helmi 10, 2007 4:08 pm
Pyörä: Honda XRV650, BMW R80GS -92, KTM 450EXC
Paikkakunta: Varkaus

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja RD03Jarkko »

Ilmoittaudun mukaan revittelyihin. Telttamajoitus välttänee minulle.
kode10
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 7:09 pm

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja kode10 »

Lähtö noin klo 09.00 maissa tai miten kukin kykenee..
Karttapäivitys tulee heti ko kerkee.

Maksu paikanpäällä
sisämajoittujille 15 eur
telttailijoille 4 eur

TERVETULOA!
Avatar
tertsu
Viestit: 2813
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Paikkakunta: Oulu

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Nyt olis sitten perjantaillekin reittiä värkättynä n. 200km ja ilman minkäänlaista paikallistuntemusta, joten voipii olla läpipääsemättömiäkin paikkoja.
Reitti käväsee Kolin huipulla ja sielä vois vaikka syöpästä.
Saapii lähteä mukaan ja lähtö majalta joskus perjantaiaamusta.
Kura lentää...
hmrman
Viestit: 94
Liittynyt: To Syys 02, 2010 7:56 pm
Pyörä: SE ST HDRK SWM
Paikkakunta: Etelä-Sawo

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja hmrman »

Mites PE aamun aikataulu? Ettehän ennen klo 9 ole lähdössä? Klo 9 olis helppo muistaa kun LA noin klo 9 lähtö?
Konsteja ois kun vaan ois vastoinkäymisiä.....
Avatar
Maikki_S
Viestit: 788
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 4:13 pm
Pyörä: KTM 690R evo2
Paikkakunta: Salo

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

Ensimmäisen sivun kartta ei toimi, jolloin tuon majan tarkkaa sijaintia ei saa reitille suunniteltua.

Millä osoitteella tuo löytyy?
Avatar
Mika70
Viestit: 124
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:54 pm
Pyörä: AT DCT 2023
Paikkakunta: Lieksa

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Mika70 »

Tämä lähtee Lieksasta PE klo 1100 jos Neku lähtöö KKKK:lle niin Pyytivaaran kautta.
Vois ajella porukassahi jos on itäsiä immeisiä Ootokumpuun mänemässä.
Eikä tuo lähtökynnyskään oo kivveen hakattu.....
Lomalla oon tämän viikon...
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
Vastaa Viestiin