Minulle ainakin sopii viikonloput parhaiten, olisko jo tulevana viikonloppuna joku lähdössä? Yksin kun lähden niin ei kovin tarkkaan tule etukäteen reittiä suunniteltua, niinpä se sitten muuttukin keskenkaiken ja löytää sitten itsensä milloin mistäkin
Löytyisköhän Jämsän alueelta surauttelijoita?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Ticci
- Pyörä: Africa Twin -00 / TT350 -88 / DR125 -86
Re: Löytyisköhän Jämsän alueelta surauttelijoita?
Eipä se jämsäläisyys mikään vaatimus ole, mukaan vaan kun saadaan sopiva ajankohta selville 
Minulle ainakin sopii viikonloput parhaiten, olisko jo tulevana viikonloppuna joku lähdössä? Yksin kun lähden niin ei kovin tarkkaan tule etukäteen reittiä suunniteltua, niinpä se sitten muuttukin keskenkaiken ja löytää sitten itsensä milloin mistäkin
- dirt rider
- Pyörä: Yamaha XTZ 750, Honda XR 400 R
Yksi vaihtoehto olisi kokoontua keskiviikkona 18.00 veteraanimopojen kanssa Akuliinaan ja lähteä siitä omille reiteille. Näkisi muitakin pyöriä, ja jos ei muita kurapyörämiehiä ilmaannu, voi lyöttäytyä veteraanien matkaan maisemia ihailemaan tai lähteä itsekseen sorateiden pintaa muokkaamaan. Viikonloput ainakin itsellä kesäisin tuppaa olemaan täynnä muuta ohjelmaa. 
Tuossa on järkeä!!dirt rider kirjoitti:Yksi vaihtoehto olisi kokoontua keskiviikkona 18.00 veteraanimopojen kanssa Akuliinaan ja lähteä siitä omille reiteille. Näkisi muitakin pyöriä, ja jos ei muita kurapyörämiehiä ilmaannu, voi lyöttäytyä veteraanien matkaan maisemia ihailemaan tai lähteä itsekseen sorateiden pintaa muokkaamaan. Viikonloput ainakin itsellä kesäisin tuppaa olemaan täynnä muuta ohjelmaa.
Ja kun kerran pääsee sinuiksi muutaman kurapyöräilijän kanssa, on helpompi sopia tulevia surautteluja!
Kattelin koneelta että reittejä mulla olis valmiina jotain reilu 300 kilsaa Jämsän ympäristössä ja Kivettyynkin ehdin soratie reitin suunnitella, vaikka en siellä käymään päässytkään (tohtori hajalla)
Seuraavat kaksi viikkoa menee ulkomaan komennuksella, joten multa jää surauttelut alkukesästä väliin, paitsi huomenillalla (perjantai) aion jonkun reitin ajaa läpi, jos vaan saan "hallitukselta" luvan
Jämsänkosken nesteeltä aion lähteä joskus 17.30 paikkeilla!
-
Ticci
Pitääkin ensi keskiviikkona yrittää ehtiä paikalle, jos siellä sitten näkyisi joku kurapyöräilijän näköinenkin kaveri.zei-zei kirjoitti:Tuossa on järkeä!!dirt rider kirjoitti:Yksi vaihtoehto olisi kokoontua keskiviikkona 18.00 veteraanimopojen kanssa Akuliinaan ja lähteä siitä omille reiteille. Näkisi muitakin pyöriä, ja jos ei muita kurapyörämiehiä ilmaannu, voi lyöttäytyä veteraanien matkaan maisemia ihailemaan tai lähteä itsekseen sorateiden pintaa muokkaamaan. Viikonloput ainakin itsellä kesäisin tuppaa olemaan täynnä muuta ohjelmaa.
Ja kun kerran pääsee sinuiksi muutaman kurapyöräilijän kanssa, on helpompi sopia tulevia surautteluja!
Kattelin koneelta että reittejä mulla olis valmiina jotain reilu 300 kilsaa Jämsän ympäristössä ja Kivettyynkin ehdin soratie reitin suunnitella, vaikka en siellä käymään päässytkään (tohtori hajalla)![]()
Seuraavat kaksi viikkoa menee ulkomaan komennuksella, joten multa jää surauttelut alkukesästä väliin, paitsi huomenillalla (perjantai) aion jonkun reitin ajaa läpi, jos vaan saan "hallitukselta" luvan![]()
Jämsänkosken nesteeltä aion lähteä joskus 17.30 paikkeilla!
Voisin kyllä tänäänkin lyöttäytyä matkaan mikäli töistä ehdin ajoissa pois
Sama täällä.. jos ei keltamustaa tohtoria Nesteellä näy, niin sitten on emäntä keksinyt mulle muuta "tärkeämpää" tekemistäTicci kirjoitti: Pitääkin ensi keskiviikkona yrittää ehtiä paikalle, jos siellä sitten näkyisi joku kurapyöräilijän näköinenkin kaveri.
Voisin kyllä tänäänkin lyöttäytyä matkaan mikäli töistä ehdin ajoissa poisJos ei tuolloin 17.30 Jämsänkoskella näy Africa Twiniä niin sitten en ehtinyt
- dirt rider
- Pyörä: Yamaha XTZ 750, Honda XR 400 R
Sillä tuo vakio aika ja paikka puoltaa paikkaansa, että ainaa tulee suunnitelmiin muutosia joko hallituksen tai työnantajan taholta yms. Olisi kuitenkin kiintopiste mihin tähdätä ja laittaa iltavapaa-anomukset ajoissa vetämään.
Toki täälläkin on kätevä sopia ajoista, jos esim. vuorotyö haittaa harrastuksia. Itse koitan suoriutua keskiviikkona paikalle.
No niin.. Ticcin kanssa käytiin heittämässä hätäsesti 100 kilsan lenkki ja onhan se paljon mukavampaa ajella kun on seuraa, noista surautteluista kun ei aina tiedä mitä siellä reitin varrella sattuu
Toivottavasti saatais lisää porukkaa kasaan noihin keskiviikon lähtöihin.. siitä se ura lähtee urkenemaan Jämsänkin seudulla!
Toivottavasti saatais lisää porukkaa kasaan noihin keskiviikon lähtöihin.. siitä se ura lähtee urkenemaan Jämsänkin seudulla!
-
Ticci
Juu, ihan tuli osa minulle uusia teitä. Vielä kun lisää porukkaa innostuu mukaan niin aina parempi, kyllä noita kuramopoja tällä alueella kuitenkin aika paljon on.zei-zei kirjoitti:No niin.. Ticcin kanssa käytiin heittämässä hätäsesti 100 kilsan lenkki ja onhan se paljon mukavampaa ajella kun on seuraa, noista surautteluista kun ei aina tiedä mitä siellä reitin varrella sattuu![]()
-
liero
- Pyörä: ktm 990 adventure s -07 + jammu yz250f
enköhän minäkin liity tassä joskus ryhmärämään ja lähetään surauttelemaan porukkalla, kyllä nuita teitä riittää koluttavaksi täälä varsin hyvin.
mulla tosin tuo vuoroduuni hallitsee kalenteria joten sen puitteissa olen mukana tässä joskus.
viläkös sulla ticci on sama puhelinnumero kun vuonna miekka ja kristus? vois joskus suunitella ajeluita...
lierohan kurvailee tällä sudulla tällaisella kalustolla , voi morjestella

mulla tosin tuo vuoroduuni hallitsee kalenteria joten sen puitteissa olen mukana tässä joskus.
viläkös sulla ticci on sama puhelinnumero kun vuonna miekka ja kristus? vois joskus suunitella ajeluita...
lierohan kurvailee tällä sudulla tällaisella kalustolla , voi morjestella

-
Ticci
Samaan nummeroon voi yhteyksiä ottaa. Sitähän minä olin mieltä että kyllä täältä seuraa surautteluun löytyy, ihan vanhoja tuttuja vieläliero kirjoitti:enköhän minäkin liity tassä joskus ryhmärämään ja lähetään surauttelemaan porukkalla, kyllä nuita teitä riittää koluttavaksi täälä varsin hyvin.
lierohan kurvailee tällä sudulla tällaisella kalustolla , voi morjestella![]()
Muistin vaan tuon sun kotarin värin väärin
Mukaan tullaan,heti kun työt ei haittaa harrastusta.
Morjensta vaan.
Tänään käytiin Jämsänseudulla vähän surauttelemassa kahden mopedin voimin.Mänttä-Jämsänkosken neste-himos-jämsän neste ja kotiin,140 km suunnilleen ihan mukava kauden avaus.
Keli oli hyvä, tiet vähän kosteita niin ei pölissyt niin paljon,mukavampi takana ajavalle.
Jos teillä on toi keskiviikko 17.30 vakio aika koska lähdette ajeleen,niin vois täältä Mänttän suunnalta pari mopoo tulla joskus katteleen uusia reittejä. On tullut noi Mänttä-Jämsänkoski tiet käytyä läpi aika moneen otteeseen.
En tiedä teidän vauhdista,mutta meillä keskinopeus 63 km/h jos näillä pikku mopedeilla pysytään vauhdissa mukana,niin tullaan joskus kuokkimaan teidän sorateitä.Jos Teille van sopii
Tänään käytiin Jämsänseudulla vähän surauttelemassa kahden mopedin voimin.Mänttä-Jämsänkosken neste-himos-jämsän neste ja kotiin,140 km suunnilleen ihan mukava kauden avaus.
Keli oli hyvä, tiet vähän kosteita niin ei pölissyt niin paljon,mukavampi takana ajavalle.
Jos teillä on toi keskiviikko 17.30 vakio aika koska lähdette ajeleen,niin vois täältä Mänttän suunnalta pari mopoo tulla joskus katteleen uusia reittejä. On tullut noi Mänttä-Jämsänkoski tiet käytyä läpi aika moneen otteeseen.
En tiedä teidän vauhdista,mutta meillä keskinopeus 63 km/h jos näillä pikku mopedeilla pysytään vauhdissa mukana,niin tullaan joskus kuokkimaan teidän sorateitä.Jos Teille van sopii
-
Ticci
Tänään tuli taas käytyä surauttelemassa, tällä kertaa oli kaverina IMPisti. Alkaahan näille nimimerkeille löytyä naamojakin. 
Oli mukava laskee,ei tarvinnu käyttää kahvanlämmittimiäTicci kirjoitti:Tänään tuli taas käytyä surauttelemassa, tällä kertaa oli kaverina IMPisti. Alkaahan näille nimimerkeille löytyä naamojakin.
Paljonkohan tuli kilsoja?
-
Ticci
Mulla näytti trippiin tulleen 75km.IMPisti kirjoitti:Oli mukava laskee,ei tarvinnu käyttää kahvanlämmittimiäTicci kirjoitti:Tänään tuli taas käytyä surauttelemassa, tällä kertaa oli kaverina IMPisti. Alkaahan näille nimimerkeille löytyä naamojakin.![]()
Paljonkohan tuli kilsoja?
Se on näillä keleillä treenatussa kropassa hiki herkässä
Ja ehdin sinne kauppaankin, tosin osa mitä piti ostaa tietysti unohtu