koko viikonlopuksi ja sillä ilmane majoitus
TalviSuraus 18-20.3 2011
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
koko viikonlopuksi ja sillä ilmane majoitus
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
Lähestyy...
Joo,kyllä sponsoroi,KIITOS lturune,eikä ole työleiriä odottamassa paitsi jos h.......lla ajaminen käy työstä
Ettekä sitten tuhlaa heti perjantaina kaikkia majoitukseen ja saunomiseen varattuja rahoja kalljoon ja makkarroon,koska tapahtumassa suoritetaan pieni keräys hyvän asian puolesta(tähän on moderaattori Jukan lupa) ja Enon jääradasta maksamme pienen ratamaksun.
Itse uskon pääseväni majalle viimeistään perjantaina puolilta päivin.Tuon tullessani kahvia,maitoa,sokeria ja kerta-astioita
Tapahtuman luonne huomioon ottaen uskon että myös perjantaina rysäytän "saunalenkin" ja mukaan mahtuu.
Ahti ja Adve
o4o-5544427
Joo,kyllä sponsoroi,KIITOS lturune,eikä ole työleiriä odottamassa paitsi jos h.......lla ajaminen käy työstä
Ettekä sitten tuhlaa heti perjantaina kaikkia majoitukseen ja saunomiseen varattuja rahoja kalljoon ja makkarroon,koska tapahtumassa suoritetaan pieni keräys hyvän asian puolesta(tähän on moderaattori Jukan lupa) ja Enon jääradasta maksamme pienen ratamaksun.
Itse uskon pääseväni majalle viimeistään perjantaina puolilta päivin.Tuon tullessani kahvia,maitoa,sokeria ja kerta-astioita
Tapahtuman luonne huomioon ottaen uskon että myös perjantaina rysäytän "saunalenkin" ja mukaan mahtuu.
Ahti ja Adve
o4o-5544427
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
Yep yep, aamusta 3-4 aikaan liikkeelle ja töiden jälkeen majalle... jos ei näy niin tulkaa ettimään 
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
Hoi!
Suraus alkanut.
Päivän saldo 184Km.
Sauna lämpiää.
Ahti ja Surauttelijat.
Suraus alkanut.
Päivän saldo 184Km.
Sauna lämpiää.
Ahti ja Surauttelijat.
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
Huh, Kiitos ajokavereille ja nosto apua antaville.
Ja tietysti järjestäjä Ahdille.
Ja tietysti järjestäjä Ahdille.
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
Hoi,
ajettu,saunottu,makkaran paistoon tutulla kennelmiesten majalla.
Kiva päivä,lisää huomenna,kun huippu kokemuksesta toivutaan.
Ahti ja Adve.
ajettu,saunottu,makkaran paistoon tutulla kennelmiesten majalla.
Kiva päivä,lisää huomenna,kun huippu kokemuksesta toivutaan.
Ahti ja Adve.
-
neku
- Viestit: 17
- Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
- Pyörä: KTM 690,990 adventure
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
Kiitos Ahti TalviSurauksesta! Kiitokset myös muille hyvästä seurasta. Nyt on vähän vetelä olo.
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
Kyllä ihminen on sen verran laumaeläin että kaikki on monin verroin hauskempaa porukassa. Kiitos kaikille Talvisurauksessa olleille ajokavereille ja järjestäjille, erityisesti Ahdille tapahtuman isäntänä. Vuoden päästä sama uudestaan!
Tuolla muutamia seisoskelukuvia ajeluvideoita odotellessa.
Heikki
http://picasaweb.google.com/HiekkaHeikki
Tuolla muutamia seisoskelukuvia ajeluvideoita odotellessa.
Heikki
http://picasaweb.google.com/HiekkaHeikki
HiekkaHeikki
-
lturune
- Viestit: 123
- Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 4:41 pm
- Pyörä: KTM 450 EXC
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
Kiitosta vaan kaikille hyvästä seurasta ja mukavista ajeluista.
Ohessa muutama kuva.
http://kuvablogi.com/blog/24081/4/
Jos jollakin oli kuvia radalta niin laittakaa näytille
Thx!
Ohessa muutama kuva.
http://kuvablogi.com/blog/24081/4/
Jos jollakin oli kuvia radalta niin laittakaa näytille
Thx!
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
Kiitokset kaikille osallistuneille hyvästä seurasta ja tietysti sponsorille majan vuokrasta. Viikonlopun saldoksi mulle tuli reilu 600km, parit lipat, hajonnu kahvasuoja, vääntyny jarrupoljin, muutama takapyörästä karannu nasta ja nappula ja mikä parasta, niin hauskaa oli reilusti enempi kuin koko rahan edestä. Nyt alkaa jo lihakset ja niveletkin tajuta mitä viikonloppuna on tullu tehtyä. Ens vuonna uudestaan.
-
Peoni
- Viestit: 102
- Liittynyt: Ti Elo 11, 2009 10:07 pm
- Pyörä: Kawa KLR 650 tengai/ Yamaha WR250F
- Paikkakunta: Pohja
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
Kiitokset kaikille osallistuja kavereille ja järjestäjille. Pitää jälleen todeta että on hienoja maastoja ajella. Ensimmäinen kerta talviajolla ryhmässä ja kokemusta tuli paljon taas lisää. Pikkuhiljaa talviajokin alkoi sujua, kunhan vaan antaa mennä eikä mieti kummempia

Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...
Pete
Pete
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
Suuret kiitokset Ahdille hienosta tapahtumasta.
Kiitos myös kaikille muille ajoseurasta.
Hauskaa riitti ja luitakaan ei katkennut yhtään...
Kiitos myös kaikille muille ajoseurasta.
Hauskaa riitti ja luitakaan ei katkennut yhtään...
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
Kiitokset kaikille mahtavasta ajelu viikonlopusta! Reitit ja järjestelyt oli just sopivat.. Ja kiitokset myös mökin sponsorille.
Ja laittakaahan kaikki kuva ja video matskut johonkin näytille joille semmosta kerty..
Ja tulen kyllä toistekkin jos tapahtuma saa jatkoa!
Ja laittakaahan kaikki kuva ja video matskut johonkin näytille joille semmosta kerty..
Ja tulen kyllä toistekkin jos tapahtuma saa jatkoa!
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
Hoi,
Kivasti meni viikonloppu TalviSurauksen 2011 merkeissä. Kivaa oli niin kuin aina tämän foorumin porukoissa. Mukava kun saatiin vieraita etelästä,lännestä ja savosta
Perjantain reeni lenkki 68km ja saunalenkki pimeässä 128km onnistui komesti.
Lauantain pääretkellä minulle tuli naviin 320km eli yli 500km lumista mäkeä ylös ja alas Pohjois-Karjalaista tietä välillä oikealle ja vasemmalle.
Mielestäni reitti suunnittelu meni"nappiin" vaikka itse sanonkin,linkotiestä umpiseen ja kaikki siltä väliltä.
Minusta oli tapahtuman henkeen sopivaa,kun jäärata reenien jälkeen jakauduttiin kahteen ryhmään niin jokainen sai ajella niitä nietoksia joita halusi. Kiítos JanneH ja lturune veto avusta.
Tässä kohtaa myös ISO kiitos mökki sponsorille joka oli(en tiedä saako täällä mainostaa) Joensuulainen enokikoJ Oy.Käykäähän poikkeemassa.
Tapahtumassa suoritetulla keräyksellä tuetaan tämän Foorumin ylläpitoa,koska ilman tätä sivusto ei olisi ollut TalviSuraus 2011.
Kiitos kaikille ja kuvat kehiin.
Videot saa julkaista täällä,vaikka jäärata reeneissä Yamaha ohittaakin Ktm:n
Suraus terveisin:
Ahti ja ulkokautta umpisessa kuitannut Adve.
Kivasti meni viikonloppu TalviSurauksen 2011 merkeissä. Kivaa oli niin kuin aina tämän foorumin porukoissa. Mukava kun saatiin vieraita etelästä,lännestä ja savosta
Perjantain reeni lenkki 68km ja saunalenkki pimeässä 128km onnistui komesti.
Lauantain pääretkellä minulle tuli naviin 320km eli yli 500km lumista mäkeä ylös ja alas Pohjois-Karjalaista tietä välillä oikealle ja vasemmalle.
Mielestäni reitti suunnittelu meni"nappiin" vaikka itse sanonkin,linkotiestä umpiseen ja kaikki siltä väliltä.
Minusta oli tapahtuman henkeen sopivaa,kun jäärata reenien jälkeen jakauduttiin kahteen ryhmään niin jokainen sai ajella niitä nietoksia joita halusi. Kiítos JanneH ja lturune veto avusta.
Tässä kohtaa myös ISO kiitos mökki sponsorille joka oli(en tiedä saako täällä mainostaa) Joensuulainen enokikoJ Oy.Käykäähän poikkeemassa.
Tapahtumassa suoritetulla keräyksellä tuetaan tämän Foorumin ylläpitoa,koska ilman tätä sivusto ei olisi ollut TalviSuraus 2011.
Kiitos kaikille ja kuvat kehiin.
Videot saa julkaista täällä,vaikka jäärata reeneissä Yamaha ohittaakin Ktm:n
Suraus terveisin:
Ahti ja ulkokautta umpisessa kuitannut Adve.
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: TalviSuraus 18-20.3 2011
Mahtava viikonloppu!!!
Kiitokset Ahdille, muille mukana olleille sekä sponsorille majoituksesta.
Puitteet oli viimeisen päälle, hyvä majoitus & sauna ja avantokin oli, ei tarvinnu sen kanssa hikoilla.
Ajettiin helkkarin hyviä reittejä, mainiot on ajomaastot ja ajoitus TalviSurautukselle mitä parhain, polanteet kunnossa eikä pakkanen tehnyt kiusaa, aurinko paistoi jne.
Oli jäärataa, lingottua tietä ja välillä vähemmän lingottua
Kyhäilin videonpätkän vähemmän lingotulta pätkältä, jossa hiki irtosi ja KTM kuittaa Yammahalle jäällä jäämiset
Puuhailen vielä toisen vähän pidemmän pätkän, jossa jäärätaa ja muutakin reitin pätkää.
Juutuupi näköjään poistaa musat, eli tässä äänetön tuupi pätkä.... http://www.youtube.com/watch?v=N3FButUoQTk
Ja tässä sitten sama pätkä musalla höystettynä.... http://salemanteri.kuvat.fi/kuvat/Talvi ... suraus.avi
Vuoden päästä sitten uudestaan, tälläiseen suraukseen onkin mukava lopetella talvikautta
Kiitokset Ahdille, muille mukana olleille sekä sponsorille majoituksesta.
Puitteet oli viimeisen päälle, hyvä majoitus & sauna ja avantokin oli, ei tarvinnu sen kanssa hikoilla.
Ajettiin helkkarin hyviä reittejä, mainiot on ajomaastot ja ajoitus TalviSurautukselle mitä parhain, polanteet kunnossa eikä pakkanen tehnyt kiusaa, aurinko paistoi jne.
Oli jäärataa, lingottua tietä ja välillä vähemmän lingottua
Kyhäilin videonpätkän vähemmän lingotulta pätkältä, jossa hiki irtosi ja KTM kuittaa Yammahalle jäällä jäämiset
Puuhailen vielä toisen vähän pidemmän pätkän, jossa jäärätaa ja muutakin reitin pätkää.
Juutuupi näköjään poistaa musat, eli tässä äänetön tuupi pätkä.... http://www.youtube.com/watch?v=N3FButUoQTk
Ja tässä sitten sama pätkä musalla höystettynä.... http://salemanteri.kuvat.fi/kuvat/Talvi ... suraus.avi
Vuoden päästä sitten uudestaan, tälläiseen suraukseen onkin mukava lopetella talvikautta