TalviSuraus 18-20.3 2011

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

JanneH
Viestit: 181
Liittynyt: La Elo 11, 2007 8:49 pm
Pyörä: lainaDomi
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja JanneH »

:shock: Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta?? Sponssaako joku meitä helevetinperkeleitä, pärinäjamppoja... :shock: Ahti järkänny kuiteski jonku "TYÖLEIRIN"
koko viikonlopuksi ja sillä ilmane majoitus :mrgreen:
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Lähestyy...

Joo,kyllä sponsoroi,KIITOS lturune,eikä ole työleiriä odottamassa paitsi jos h.......lla ajaminen käy työstä :mrgreen:

Ettekä sitten tuhlaa heti perjantaina kaikkia majoitukseen ja saunomiseen varattuja rahoja kalljoon ja makkarroon,koska tapahtumassa suoritetaan pieni keräys hyvän asian puolesta(tähän on moderaattori Jukan lupa) ja Enon jääradasta maksamme pienen ratamaksun.

Itse uskon pääseväni majalle viimeistään perjantaina puolilta päivin.Tuon tullessani kahvia,maitoa,sokeria ja kerta-astioita

Tapahtuman luonne huomioon ottaen uskon että myös perjantaina rysäytän "saunalenkin" ja mukaan mahtuu.

Ahti ja Adve
o4o-5544427
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Yep yep, aamusta 3-4 aikaan liikkeelle ja töiden jälkeen majalle... jos ei näy niin tulkaa ettimään :roll:
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Hoi!

Suraus alkanut.

Päivän saldo 184Km.

Sauna lämpiää.

Ahti ja Surauttelijat.
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja creative »

Huh, Kiitos ajokavereille ja nosto apua antaville.
Ja tietysti järjestäjä Ahdille.
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Hoi,
ajettu,saunottu,makkaran paistoon tutulla kennelmiesten majalla.

Kiva päivä,lisää huomenna,kun huippu kokemuksesta toivutaan.

Ahti ja Adve.
neku
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
Pyörä: KTM 690,990 adventure
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja neku »

Kiitos Ahti TalviSurauksesta! Kiitokset myös muille hyvästä seurasta. Nyt on vähän vetelä olo.
Liitteet
19032011251.jpg
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja PAH »

Kyllä ihminen on sen verran laumaeläin että kaikki on monin verroin hauskempaa porukassa. Kiitos kaikille Talvisurauksessa olleille ajokavereille ja järjestäjille, erityisesti Ahdille tapahtuman isäntänä. Vuoden päästä sama uudestaan!
Tuolla muutamia seisoskelukuvia ajeluvideoita odotellessa.

Heikki

http://picasaweb.google.com/HiekkaHeikki
HiekkaHeikki
lturune
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 4:41 pm
Pyörä: KTM 450 EXC
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja lturune »

Kiitosta vaan kaikille hyvästä seurasta ja mukavista ajeluista.
Ohessa muutama kuva.

http://kuvablogi.com/blog/24081/4/

Jos jollakin oli kuvia radalta niin laittakaa näytille

Thx!
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Kiitokset kaikille osallistuneille hyvästä seurasta ja tietysti sponsorille majan vuokrasta. Viikonlopun saldoksi mulle tuli reilu 600km, parit lipat, hajonnu kahvasuoja, vääntyny jarrupoljin, muutama takapyörästä karannu nasta ja nappula ja mikä parasta, niin hauskaa oli reilusti enempi kuin koko rahan edestä. Nyt alkaa jo lihakset ja niveletkin tajuta mitä viikonloppuna on tullu tehtyä. Ens vuonna uudestaan.
Peoni
Viestit: 102
Liittynyt: Ti Elo 11, 2009 10:07 pm
Pyörä: Kawa KLR 650 tengai/ Yamaha WR250F
Paikkakunta: Pohja

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja Peoni »

Kiitokset kaikille osallistuja kavereille ja järjestäjille. Pitää jälleen todeta että on hienoja maastoja ajella. Ensimmäinen kerta talviajolla ryhmässä ja kokemusta tuli paljon taas lisää. Pikkuhiljaa talviajokin alkoi sujua, kunhan vaan antaa mennä eikä mieti kummempia :P :P :P
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...

Pete
TK
Viestit: 46
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 7:20 pm
Pyörä: 690R
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja TK »

Suuret kiitokset Ahdille hienosta tapahtumasta.
Kiitos myös kaikille muille ajoseurasta.
Hauskaa riitti ja luitakaan ei katkennut yhtään...
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Kiitokset kaikille mahtavasta ajelu viikonlopusta! Reitit ja järjestelyt oli just sopivat.. Ja kiitokset myös mökin sponsorille.

Ja laittakaahan kaikki kuva ja video matskut johonkin näytille joille semmosta kerty..


Ja tulen kyllä toistekkin jos tapahtuma saa jatkoa!
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Hoi,

Kivasti meni viikonloppu TalviSurauksen 2011 merkeissä. Kivaa oli niin kuin aina tämän foorumin porukoissa. Mukava kun saatiin vieraita etelästä,lännestä ja savosta :mrgreen:
Perjantain reeni lenkki 68km ja saunalenkki pimeässä 128km onnistui komesti.
Lauantain pääretkellä minulle tuli naviin 320km eli yli 500km lumista mäkeä ylös ja alas Pohjois-Karjalaista tietä välillä oikealle ja vasemmalle.

Mielestäni reitti suunnittelu meni"nappiin" vaikka itse sanonkin,linkotiestä umpiseen ja kaikki siltä väliltä.

Minusta oli tapahtuman henkeen sopivaa,kun jäärata reenien jälkeen jakauduttiin kahteen ryhmään niin jokainen sai ajella niitä nietoksia joita halusi. Kiítos JanneH ja lturune veto avusta.

Tässä kohtaa myös ISO kiitos mökki sponsorille joka oli(en tiedä saako täällä mainostaa) Joensuulainen enokikoJ Oy.Käykäähän poikkeemassa.

Tapahtumassa suoritetulla keräyksellä tuetaan tämän Foorumin ylläpitoa,koska ilman tätä sivusto ei olisi ollut TalviSuraus 2011.

Kiitos kaikille ja kuvat kehiin.

Videot saa julkaista täällä,vaikka jäärata reeneissä Yamaha ohittaakin Ktm:n :mrgreen:

Suraus terveisin:
Ahti ja ulkokautta umpisessa kuitannut Adve.
Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Mahtava viikonloppu!!!
Kiitokset Ahdille, muille mukana olleille sekä sponsorille majoituksesta.
Puitteet oli viimeisen päälle, hyvä majoitus & sauna ja avantokin oli, ei tarvinnu sen kanssa hikoilla.
Ajettiin helkkarin hyviä reittejä, mainiot on ajomaastot ja ajoitus TalviSurautukselle mitä parhain, polanteet kunnossa eikä pakkanen tehnyt kiusaa, aurinko paistoi jne.
Oli jäärataa, lingottua tietä ja välillä vähemmän lingottua :mrgreen:

Kyhäilin videonpätkän vähemmän lingotulta pätkältä, jossa hiki irtosi ja KTM kuittaa Yammahalle jäällä jäämiset :lol:
Puuhailen vielä toisen vähän pidemmän pätkän, jossa jäärätaa ja muutakin reitin pätkää.

Juutuupi näköjään poistaa musat, eli tässä äänetön tuupi pätkä.... http://www.youtube.com/watch?v=N3FButUoQTk

Ja tässä sitten sama pätkä musalla höystettynä.... http://salemanteri.kuvat.fi/kuvat/Talvi ... suraus.avi

Vuoden päästä sitten uudestaan, tälläiseen suraukseen onkin mukava lopetella talvikautta :P
Vastaa Viestiin