Joensuun ympäristö
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Phav
- Viestit: 580
- Liittynyt: Su Touko 30, 2010 6:21 pm
- Pyörä: R1200GS -09
- Paikkakunta: Joensuu,Hammaslahti
Re: Joensuun ympäristö
Varmaan pikkuhiljaa alakaa mopoa kasailemaan ja rautoja kiinnittelemään, tiellä on jo sulaa kohtaa, kun ei niitä piikkejä ole...
Loud pipes save lives
-Pasi-
-Pasi-
Re: Joensuun ympäristö
Kuraattori kirjoitti:Nyt kannattaa liittyä joukkooon tummaan kuumeesta,keuhkokuumeesta, läppäventtiili viasta tai vaikka olis sopinu jo vaimonkaa romanttisesta matkasta kainuuseen huolimatta.ajokamuja löytyy laidasta laitaan..radalla sparraamassa sm tason rr ja jääratakuski,tosin crossilla ja hiukka pitemmillä piikeillä :mrgreen:vastapainoksi mukana myös harrastaja joka ekaakertaa piikeillä
Re: Joensuun ympäristö
Jääratapäivä onnellisesti takana ja hauskaa oli. Pärinää ja pauketta ja vaarallisia tilanteita. AT:kin kelasi pääsuoralla 120 mittariin, nopeimmat ajoivat varmaan mutkatkin kovempaaJanneH kirjoitti:Kuraattori kirjoitti:Nyt kannattaa liittyä joukkooon tummaan kuumeesta,keuhkokuumeesta, läppäventtiili viasta tai vaikka olis sopinu jo vaimonkaa romanttisesta matkasta kainuuseen huolimatta.ajokamuja löytyy laidasta laitaan..radalla sparraamassa sm tason rr ja jääratakuski,tosin crossilla ja hiukka pitemmillä piikeillä :mrgreen:vastapainoksi mukana myös harrastaja joka ekaakertaa piikeillä
NO LAITTAKAA EES KUVIA!!! Voip ees niitä katella ku ei piässy mukkaan...
Ei ollut minullakaan eka kerta jääradalla, kolmas. Kaksi viimeistä tältä talvelta ja edellinen vuodelta 1985. Kaivoin kuvankin muistojen albumista.
Lauantain kuvat picasassa.
http://picasaweb.google.com/HiekkaHeikki
HiekkaHeikki
Re: Joensuun ympäristö
KIITOS,
creative,Neku,Kode ja Janne H
Oli mukavat suraus reenit ja aika moneen paikkaan ehti kattomaan tota Itä-ralliakin.
Ens viikonloppuna jatketaan
Ahti ja Adve
creative,Neku,Kode ja Janne H
Oli mukavat suraus reenit ja aika moneen paikkaan ehti kattomaan tota Itä-ralliakin.
Ens viikonloppuna jatketaan
Ahti ja Adve
Re: Joensuun ympäristö
Kiitos täältäkin.
Mites Ahti kylki jaksaa..
Riittääkö burana.
Mites Ahti kylki jaksaa..
Riittääkö burana.
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: Joensuun ympäristö
Prklcreative kirjoitti:Kiitos täältäkin.
Mites Ahti kylki jaksaa..
Riittääkö burana.
Ahti ja Tangon yli nakannu Adve
Re: Joensuun ympäristö
Viimeksi muokannut JanneH, Su Maalis 13, 2011 1:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
neku
- Viestit: 17
- Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
- Pyörä: KTM 690,990 adventure
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: Joensuun ympäristö
Kiitos täältäkin kaikille tämän päivän pikataipaleista! Makkarat saivat kyytiä repussa 272km lumisissa maisemissa.
Hapatkoon reppuun,onneks saatiin kukko syötyä.V#### kun ei ollut navi mukana,niin hienot reitit oli.Jospa toistekin
vaikka talvisurautuksessa?
Hapatkoon reppuun,onneks saatiin kukko syötyä.V#### kun ei ollut navi mukana,niin hienot reitit oli.Jospa toistekin
vaikka talvisurautuksessa?
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Re: Joensuun ympäristö
Mullapa oli ja piirsi vielä jälkilokianeku kirjoitti:Kiitos täältäkin V#### kun ei ollut navi mukana,niin hienot reitit oli.Jospa toistekin
vaikka talvisurautuksessa?
Tosin:Käytänössä mä ulkomuistista vedin kun vaan reittikartalta katottiin mihin mennä,ja kuten vähän oli puhetta,osa tosta on varmaan TalviSuraus saunalenkki.
Ahti ja tangon yli nakannu Adve.
Re: Joensuun ympäristö
Kiitos täältäkin...!! Ei olleet vielä kaikkee vieneet,sain pari pulloo.
..ja illasta selvittiin ilman kipua..
..ja illasta selvittiin ilman kipua..
Re: Joensuun ympäristö
Hyvä että riitti.
Tuossa olis videonpätkää lauantain ajosta, ei ollut vielläkään kamera tarpeeksi ylos.
Kuvanlaatu on sellasta mitä 30,- kameralta voi vaatia.
http://www.youtube.com/watch?v=wYm-klyCavk
Tuossa olis videonpätkää lauantain ajosta, ei ollut vielläkään kamera tarpeeksi ylos.
Kuvanlaatu on sellasta mitä 30,- kameralta voi vaatia.
http://www.youtube.com/watch?v=wYm-klyCavk
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: Joensuun ympäristö
Jes,
se oli päällä sittenkin
Kolmenkympin kameraksi,äänimaailma on ainakin MAHTAVA
Ja kameran sijoitus paikka on kylla luonnollisimman kuvan antava,vois melkeen kuvitella että itte ajaa,kunnes huomaa että mähän yritän karkuun,mut en pääse
Ahti ja Adve.
se oli päällä sittenkin
Kolmenkympin kameraksi,äänimaailma on ainakin MAHTAVA
Ahti ja Adve.
Re: Joensuun ympäristö
Kontiolahdella joku tuli selällään ajettavalla vastaan. Kaks viikkoa suolistotulehduksen kourissa, ja on menny täysin ohi että siellä on kohta kesä. Kuun taitteessa vois jo kävästä mp-mestalta päpättimen kotio:P
Alkaa ikävä kouria jo sydänjuuria myöten
.
Alkaa ikävä kouria jo sydänjuuria myöten
Re: Joensuun ympäristö
130 kilsaa Oskolan ympäristöä tänään. Pakulla heinävaaraan pelipaikoille.
Hienoo oli kun uusilumi pölisi.
Meneehän se kesäloma tälleenkin...
Hienoo oli kun uusilumi pölisi.
Meneehän se kesäloma tälleenkin...
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: Joensuun ympäristö
Kukas ajeli tänään Jakokoskella? Suontauksentiellä oltiin emännän kanssa lenkillä ja joku kohautteli vastaan ilmeisesti harmaalla transalpilla. Nous taas vaimon kauhuksi talvimopoilukuume uusiin ulottuvuuksiin 