Mua kiinnostas nähdä toi wanha postitie. Muuten ei oo niin väliä. Korpeen meno ei ole ongelma, kunhan pääsee käymään reissun aikana, ainakin kerran saunomassa.
Kalastanu oon viimeks 93-94,
Millasiin välimatkohin pitää varutua bensiinin suhteen?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Ja melekein kaikilta paikallisilta saa muutaman litran ostettua, jos hätä sattuu yllättämään.Perhokalastaja kirjoitti:Ei siellä bentsiinin saanti pitäisi olla ongelma. Kautokeinossa ja Altassa sitä ainakin saa, en tiedä saako enää Masista, joskun ennen sai.
Minkälaisen vapatelineen teit? Vai onko teleskooppi? Mie pruukaan nykästä vavan avattavilla nippusiteillä (tai tsiisusteipillä) takajalkatapin ja takavilkun varaan - ei häiritte ajoa, vaikkois vähän risukkoaki.drpepper74 kirjoitti:No niin virvelinvapa ja uutta siimaa ostettu, pyöräkin on kohta modattu ja huolettu valmiiksi, kesän reissua varten. Reissukuuume alkaa olla kova.
Sammaa mieltä, tosin taitaa olla ruuhka-aika pahimmillaan just sillon. Joku muuki on hoksannu, että kala syö parhaiten ku kevättulva hellittäädrpepper74 kirjoitti:Ajankohdasta sen verran että, on ollut tapana käydä joka vuosi(2001>) ponutaipaleella ja se alkaa elokuun alussa 5-7.8. Jos mahdollista niin reissu ennen sitä.
Minkälaisen vapatelineen teit? Vai onko teleskooppi? Mie pruukaan nykästä vavan avattavilla nippusiteillä (tai tsiisusteipillä) takajalkatapin ja takavilkun varaan - ei häiritte ajoa, vaikkois vähän risukkoaki.drpepper74 kirjoitti:No niin virvelinvapa ja uutta siimaa ostettu, pyöräkin on kohta modattu ja huolettu valmiiksi, kesän reissua varten. Reissukuuume alkaa olla kova.
Moikkelis...drpepper74 kirjoitti:Ajankohdasta sen verran että, on ollut tapana käydä joka vuosi(2001>) ponutaipaleella ja se alkaa elokuun alussa 5-7.8. Jos mahdollista niin reissu ennen sitä.
Raisiossahan minä asustan, eli turun seutu.. Koitetaas kuulostella hetki et mitä mieltä porukka on viikoista, et kuinka saadaan sopimaan..drpepper74 kirjoitti:Ponutaival on ihan tavallinen kokoontumisajo. Oli siellä viimevuonna joku kaveri 950 SE:llä, en ollut juttusilla. Oiskohan ollu joku foorumilainen?
Ponun jälkeen mä en pysty enää lähtemään. Meillä on elokuun lopussa tulossa merkittävä perhetapahtuma. Mamma on vähän karheena jo tuosta ponustakin.![]()
Meillä on firma ollut normaalisti kiinni heinäkuussa n.3viikkoa. Riittävän ajoissa kun tietää ajankohdan niin, loma kyllä järjestyy. Kesäkuu olis ton perhetapahtuman kannalta paras ajankohta, mutta onko Lapissa silloin vielä kuinka märkää![]()
![]()
Missäs päin tämä KKKK tänävuonna järjestetään?
Ja missä päin "melkein isotohtori" asustaa? Vois vähän suunnitella reittiä, jos porukkaa liittyy matkan varrelta mukaan. Itse olen lähdössä Lahden seudulta.
Perhokalastaja kirjoitti:Toukokuussa ei kyllä kannata ajatella kuin pilkki- tai sumariperhoreissua. Yleensä ennen juhannusta on aivan liian aikaista. Heinäkuun alusta eteenpäin on ehkä soveliasta aikaa ja tämä koskee myös maaston lumisuutta/märkyyttä.