Joensuun ympäristö

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja PAH »

akui68 kirjoitti:
Suunniteltiin että minä ja Esa tavataan lauantai aamuna 8.25 puntarikosken voimalaitos muistomerkilla
Tullaampa sitten sinne. Jonkinlaisen reitinkin tekaisin Uuro-Koli-Uuro mutta se on vaan hätävarana jos ei mitään muuta keksitä.
HiekkaHeikki
Avatar
muma
Viestit: 445
Liittynyt: La Loka 01, 2005 5:32 pm
Pyörä: Husqvarna TR
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja muma »

Käykäähän pöräyttämässä laskettelurinteen alapäässä.Olis itänaapurilaisilla ja muillakin
vähä ihmettelemässä.Sieltä vaan vuonislahden suunnalta kun tuutte rinnakkain vähintään
sata viisarissa niin hyvältä näyttäis.Mulla ei oo piikkirenkaita kun autossa ja nekin takana huonot.
Toivottavasti tuo kuume ei nouse hyvin korkealle.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

muma kirjoitti: Toivottavasti tuo kuume ei nouse hyvin korkealle.
Totahan Heikkikin pelkäsi syksyllä :mrgreen: Ja kuis kävi? Huomenna avaa AT:lla pikku-mopoille URAA :lol: :lol:

Ahti ja Adve.
Avatar
Kuraattori
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 7:13 pm
Pyörä: LC 4 ja 8
Paikkakunta: Liperi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Kuraattori »

Surauttamassa käytiin ihan kahdeksan miehen voimin. Kolilla itäystävillä päät pyöri kun pöllöllä. Kaadoiltakaan ei vältytty.
Liitteet
P1081109.JPG
P1081107.JPG
Karjalassa kajahtaa..Lc 4 ja 8
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Jebs,lystiä oli kiitos vaan mukana olioille :mrgreen:

Päivä lähti käyntiin Höytiisen tarkastuksella Kuraattorin kanssa ja tuli todetuksi että lunta alkaa olla liikaa,mut eiku nokka mantereelle ja Uuroon keräämään lisää porukkaa.

Siellä olikin jo kaikki valmiina ja kahdeksanpyörän voimin kohti Kolia,oli hieno lasetella kesä reittejä pitkin kun oli yöllä satanut parikytä senttiä uutta pulverilunta ja linkomiehet oli vielä nukkumassa,välillä mentiin ihan oikeesti "tappisladissa".

Joo,ja Kolin alapaarissa kyllä päät pyöri kun papateltiin paikalle kaakaon juontiin.
Muutaman kiemuran jälkeen suurin osa kävi kattomassa Koli jäätien ja sitten suunnattii Ahmovaaraan lounaalle.Matka jatkui sopivia pikkuteitä kohti Kontiolahtea ja päätös palaveriin Uuroon.

Mittarissa Joensuussa mukavat 246 km

Kiitos ja Kumarrus, mukana retkellä Neku,creative,Kode10,JanneH,Roiske,Kuraattori,PAH ja akui68

Veljet kuvia lisää 8)

Ahti ja Adve
JanneH
Viestit: 181
Liittynyt: La Elo 11, 2007 8:49 pm
Pyörä: lainaDomi
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja JanneH »

Kiitokset täältäkin.. ja jotta varmasti oli lystiä! :mrgreen:
Päälle vielä kaksi ja puol tuntia moottorikelkkailua, nyt jo sauna lämpeemas...

Muutama räpsäys:
Liitteet
DSC00793.JPG
DSC00792.JPG
DSC00791.JPG
DSC00790.JPG
DSC00789.JPG
DSC00788.JPG
DSC00787.JPG
Avatar
muma
Viestit: 445
Liittynyt: La Loka 01, 2005 5:32 pm
Pyörä: Husqvarna TR
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja muma »

Nyt on sanottava jotta "kyllä käyp katteeks".
Avatar
Jarkko
Viestit: 1043
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

Löysinpä kuvista itsenikin :lol: Arvatkaapa missä kuvassa?
En kyllä huomannut kuvaajaa.
-jarkko-
Kuvat
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Jarkko kirjoitti:Löysinpä kuvista itsenikin :lol: Arvatkaapa missä kuvassa?
En kyllä huomannut kuvaajaa.
Joo,mä arvasin,harvoin kelkkamies morjestaa niin reippaasti,pakko olla foorumilainen :lol: :lol:

Ahti ja Adve.
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Kiitokset vaan koko porukalle, hauskaa oli. Muistin sentään kameran ottaa mukaan tällä kertaa, sillä kuvaaminen olikin jo toinen juttu :oops: Kolme kuvaa sain otettuu ja nekin taukopaikoilta, mutta hyvä kun muut sentään saivat tilanne kuviakin.
neku
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
Pyörä: KTM 690,990 adventure
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja neku »

Kiitos hienosta päivästä! Rengaskauppaan suunnattava heti.
Kroppa aika vetelä.
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

Joo, oli hauskaa ja mukava tutustua porukkaan. Kiitos ajoseurasta kaikille...
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja PAH »

Ensimmäinen vaan ei taatusti viimeinen talviajoreissu tehty. Kyllä aamulla oli vahva tunne että pyörä menee minne haluaa ja minä vaan istun kyydissä. Pikku hiljaa juonesta pääsi kiinni ja luottoa renkaisiin rupesi löytymään. Hienot (omasta mielestäni) sivuluisut saivat naaman hymyyn kypärän sisällä.
Kiitos kaikille ajoseurasta ja tapaamisiin samoissa merkeissä!

Heikki

Tuolla kuvia.
http://picasaweb.google.com/HiekkaHeikki
HiekkaHeikki
lturune
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 4:41 pm
Pyörä: KTM 450 EXC
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja lturune »

Mahtavan näköistä meininkiä 8)
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja PAH »

Äkkilähtö!
Käydään huomenna Kuraattorin kanssa Oskolankoskella makkaranpaistossa ja tulomatkalla munkkikahvilla Mustavaarassa.
Mukaan mahtuu, lähtö Niinivaaran Nesteeltä klo 9.15

Heikki
HiekkaHeikki
Vastaa Viestiin