Tullaampa sitten sinne. Jonkinlaisen reitinkin tekaisin Uuro-Koli-Uuro mutta se on vaan hätävarana jos ei mitään muuta keksitä.akui68 kirjoitti:
Suunniteltiin että minä ja Esa tavataan lauantai aamuna 8.25 puntarikosken voimalaitos muistomerkilla
Joensuun ympäristö
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Joensuun ympäristö
HiekkaHeikki
Re: Joensuun ympäristö
Käykäähän pöräyttämässä laskettelurinteen alapäässä.Olis itänaapurilaisilla ja muillakin
vähä ihmettelemässä.Sieltä vaan vuonislahden suunnalta kun tuutte rinnakkain vähintään
sata viisarissa niin hyvältä näyttäis.Mulla ei oo piikkirenkaita kun autossa ja nekin takana huonot.
Toivottavasti tuo kuume ei nouse hyvin korkealle.
vähä ihmettelemässä.Sieltä vaan vuonislahden suunnalta kun tuutte rinnakkain vähintään
sata viisarissa niin hyvältä näyttäis.Mulla ei oo piikkirenkaita kun autossa ja nekin takana huonot.
Toivottavasti tuo kuume ei nouse hyvin korkealle.
Re: Joensuun ympäristö
Totahan Heikkikin pelkäsi syksyllämuma kirjoitti: Toivottavasti tuo kuume ei nouse hyvin korkealle.
Ahti ja Adve.
- Kuraattori
- Viestit: 113
- Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 7:13 pm
- Pyörä: LC 4 ja 8
- Paikkakunta: Liperi
Re: Joensuun ympäristö
Surauttamassa käytiin ihan kahdeksan miehen voimin. Kolilla itäystävillä päät pyöri kun pöllöllä. Kaadoiltakaan ei vältytty.
Karjalassa kajahtaa..Lc 4 ja 8
Re: Joensuun ympäristö
Jebs,lystiä oli kiitos vaan mukana olioille
Päivä lähti käyntiin Höytiisen tarkastuksella Kuraattorin kanssa ja tuli todetuksi että lunta alkaa olla liikaa,mut eiku nokka mantereelle ja Uuroon keräämään lisää porukkaa.
Siellä olikin jo kaikki valmiina ja kahdeksanpyörän voimin kohti Kolia,oli hieno lasetella kesä reittejä pitkin kun oli yöllä satanut parikytä senttiä uutta pulverilunta ja linkomiehet oli vielä nukkumassa,välillä mentiin ihan oikeesti "tappisladissa".
Joo,ja Kolin alapaarissa kyllä päät pyöri kun papateltiin paikalle kaakaon juontiin.
Muutaman kiemuran jälkeen suurin osa kävi kattomassa Koli jäätien ja sitten suunnattii Ahmovaaraan lounaalle.Matka jatkui sopivia pikkuteitä kohti Kontiolahtea ja päätös palaveriin Uuroon.
Mittarissa Joensuussa mukavat 246 km
Kiitos ja Kumarrus, mukana retkellä Neku,creative,Kode10,JanneH,Roiske,Kuraattori,PAH ja akui68
Veljet kuvia lisää
Ahti ja Adve
Päivä lähti käyntiin Höytiisen tarkastuksella Kuraattorin kanssa ja tuli todetuksi että lunta alkaa olla liikaa,mut eiku nokka mantereelle ja Uuroon keräämään lisää porukkaa.
Siellä olikin jo kaikki valmiina ja kahdeksanpyörän voimin kohti Kolia,oli hieno lasetella kesä reittejä pitkin kun oli yöllä satanut parikytä senttiä uutta pulverilunta ja linkomiehet oli vielä nukkumassa,välillä mentiin ihan oikeesti "tappisladissa".
Joo,ja Kolin alapaarissa kyllä päät pyöri kun papateltiin paikalle kaakaon juontiin.
Muutaman kiemuran jälkeen suurin osa kävi kattomassa Koli jäätien ja sitten suunnattii Ahmovaaraan lounaalle.Matka jatkui sopivia pikkuteitä kohti Kontiolahtea ja päätös palaveriin Uuroon.
Mittarissa Joensuussa mukavat 246 km
Kiitos ja Kumarrus, mukana retkellä Neku,creative,Kode10,JanneH,Roiske,Kuraattori,PAH ja akui68
Veljet kuvia lisää
Ahti ja Adve
Re: Joensuun ympäristö
Kiitokset täältäkin.. ja jotta varmasti oli lystiä!
Päälle vielä kaksi ja puol tuntia moottorikelkkailua, nyt jo sauna lämpeemas...
Muutama räpsäys:
Päälle vielä kaksi ja puol tuntia moottorikelkkailua, nyt jo sauna lämpeemas...
Muutama räpsäys:
Re: Joensuun ympäristö
Nyt on sanottava jotta "kyllä käyp katteeks".
Re: Joensuun ympäristö
Löysinpä kuvista itsenikin
Arvatkaapa missä kuvassa?
En kyllä huomannut kuvaajaa.
En kyllä huomannut kuvaajaa.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Re: Joensuun ympäristö
Joo,mä arvasin,harvoin kelkkamies morjestaa niin reippaasti,pakko olla foorumilainenJarkko kirjoitti:Löysinpä kuvista itsenikinArvatkaapa missä kuvassa?
En kyllä huomannut kuvaajaa.
Ahti ja Adve.
Re: Joensuun ympäristö
Kiitokset vaan koko porukalle, hauskaa oli. Muistin sentään kameran ottaa mukaan tällä kertaa, sillä kuvaaminen olikin jo toinen juttu
Kolme kuvaa sain otettuu ja nekin taukopaikoilta, mutta hyvä kun muut sentään saivat tilanne kuviakin.
-
neku
- Viestit: 17
- Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
- Pyörä: KTM 690,990 adventure
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: Joensuun ympäristö
Kiitos hienosta päivästä! Rengaskauppaan suunnattava heti.
Kroppa aika vetelä.
Kroppa aika vetelä.
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Re: Joensuun ympäristö
Joo, oli hauskaa ja mukava tutustua porukkaan. Kiitos ajoseurasta kaikille...
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: Joensuun ympäristö
Ensimmäinen vaan ei taatusti viimeinen talviajoreissu tehty. Kyllä aamulla oli vahva tunne että pyörä menee minne haluaa ja minä vaan istun kyydissä. Pikku hiljaa juonesta pääsi kiinni ja luottoa renkaisiin rupesi löytymään. Hienot (omasta mielestäni) sivuluisut saivat naaman hymyyn kypärän sisällä.
Kiitos kaikille ajoseurasta ja tapaamisiin samoissa merkeissä!
Heikki
Tuolla kuvia.
http://picasaweb.google.com/HiekkaHeikki
Kiitos kaikille ajoseurasta ja tapaamisiin samoissa merkeissä!
Heikki
Tuolla kuvia.
http://picasaweb.google.com/HiekkaHeikki
HiekkaHeikki
-
lturune
- Viestit: 123
- Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 4:41 pm
- Pyörä: KTM 450 EXC
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: Joensuun ympäristö
Mahtavan näköistä meininkiä 
Re: Joensuun ympäristö
Äkkilähtö!
Käydään huomenna Kuraattorin kanssa Oskolankoskella makkaranpaistossa ja tulomatkalla munkkikahvilla Mustavaarassa.
Mukaan mahtuu, lähtö Niinivaaran Nesteeltä klo 9.15
Heikki
Käydään huomenna Kuraattorin kanssa Oskolankoskella makkaranpaistossa ja tulomatkalla munkkikahvilla Mustavaarassa.
Mukaan mahtuu, lähtö Niinivaaran Nesteeltä klo 9.15
Heikki
HiekkaHeikki