KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Huomiooo!
Tässäpä tulloo hinta/ maksuyhteystiedot:
Hinnat sisämajoitus 12€, muu majoitus 3€. Maksu sisältää:
makkarat ja sinapit
kahvit
maidot
sokerit
kertakäyttöastioita
saunaan pesuaineet
ym ym tarpeen mukaan
Sisämajoituksessa hintaan kuuluu muutamalle nopeimmalle sänky ja lopuille paikka lattialla
Jos sisämajoittautujia tulee tarpeeksi niin silloin vuokraamma lisäksi vielä sen 6 hlön mökin samasta pihapiiristä ,siinä maksu oli 50e/vkl
Maksu suoritetaan tilille:OP Kontiolahti Janne Hyvärinen 516541-218355
Viittetekstiksi KKKK09 ja oma nikki foorumilta.
Maksuaikaa Kesäkuun loppuun asti. Maksu toimii ilmoittautumisen sitovana varmistuksena. Mahdollisten peruutusten yhteydessä maksuja ei palauteta, vaan mahdollinen varasijalla oleva hoitaa maksun perujan kanssa keskenään.
Näillä hinnoilla ,jos osallistujia tuo määrä mikä on ennakkoon ilmoittautunut(n.20 sisälle+n.20 telttaan) kertyy rahaa 300 euroa.
Mökki maksoi muistaakseni sen 230 euroa/vkl joten rahojen pitäisi riittää kyllä vaikka kaikki ennakkoilmoittautuneet eivät tulisikaan.. mieluummin niin jotta rahaa jää vähän yli ettei tartte tapahtumassa hattua kierrättää.. kaikki varat käytetään ko. tapahtumassa.
Jos kymysyksiä tai epäselvyyksiä niin soittaa voip: nollaneljäsataa 603 026 -JanneH-
Sisämajoitukseen (paikkoja n.20+6):
1. Tomi H (ktm 640E - Tre)
2. Kirppu (ktm 640adv - Oulu)
3. jor ( - Raahe)
4. Zidi (sxc - Sorsakoski)
5. AM (bmw r1100gs - Kurikka)
6. paskli (g650x - Tre)
7. Ohagar (ta - Oulu)
8. akui68 (ktm adv - Joensuu)
9. kode10 (xt - Polvijärvi)
10. Jari Vee itte (at750 - TRE)
11. Timo Kalkkila (bmwF800gs - Riihimäki)
12. KarMa (- Veikkola)
13. peeär (- Hollola)
14. Tapio Leppänen (-Jämsä)
15. Olli Hakala (-Jämsänkoski)
16. MViktor (xt 600z )
17. aka (- Kuopio)
18. PantseK (TA - Lahti)
19. AMJ (ktm LS4 640E - Äänekoski)
20. mtk71 (aprilia pegaso 650 - Lohja)
21. PSA ((BMW1150ADV - Espoo)
22. TomiK (- Lohja/Lieksa)
23. holore (ktm adv- Kuopio)
Telttamajoitus:
- Hinku. (650nx - Kontiolahti)
- JanneH (TA - Kontiolahti)
- jarikettu( - Kuopio)
- neku (ktm690 - Kontiolahti)
- Mika70 (dr650 - Lieksa)
- -jn- (gs1200 - Itä)
- heikko (bmw f650gs - Kontiolahti)
- knif (dr 650 rs-Reijola)
- ju55i (- Lieksa)
- PAH (AT - Joensuu)
- muma ( - Joensuu)
- kelloas (yamaha wr250r - Heinola)
- Customi (ktm990?)
- lturune (ktm690 - Kontiolahti)
- -jarkko- (TA - Eno?)
- esapirinen (domi)
- heneld (- Kuopio)
Tässäpä tulloo hinta/ maksuyhteystiedot:
Hinnat sisämajoitus 12€, muu majoitus 3€. Maksu sisältää:
makkarat ja sinapit
kahvit
maidot
sokerit
kertakäyttöastioita
saunaan pesuaineet
ym ym tarpeen mukaan
Sisämajoituksessa hintaan kuuluu muutamalle nopeimmalle sänky ja lopuille paikka lattialla
Jos sisämajoittautujia tulee tarpeeksi niin silloin vuokraamma lisäksi vielä sen 6 hlön mökin samasta pihapiiristä ,siinä maksu oli 50e/vkl
Maksu suoritetaan tilille:OP Kontiolahti Janne Hyvärinen 516541-218355
Viittetekstiksi KKKK09 ja oma nikki foorumilta.
Maksuaikaa Kesäkuun loppuun asti. Maksu toimii ilmoittautumisen sitovana varmistuksena. Mahdollisten peruutusten yhteydessä maksuja ei palauteta, vaan mahdollinen varasijalla oleva hoitaa maksun perujan kanssa keskenään.
Näillä hinnoilla ,jos osallistujia tuo määrä mikä on ennakkoon ilmoittautunut(n.20 sisälle+n.20 telttaan) kertyy rahaa 300 euroa.
Mökki maksoi muistaakseni sen 230 euroa/vkl joten rahojen pitäisi riittää kyllä vaikka kaikki ennakkoilmoittautuneet eivät tulisikaan.. mieluummin niin jotta rahaa jää vähän yli ettei tartte tapahtumassa hattua kierrättää.. kaikki varat käytetään ko. tapahtumassa.
Jos kymysyksiä tai epäselvyyksiä niin soittaa voip: nollaneljäsataa 603 026 -JanneH-
Sisämajoitukseen (paikkoja n.20+6):
1. Tomi H (ktm 640E - Tre)
2. Kirppu (ktm 640adv - Oulu)
3. jor ( - Raahe)
4. Zidi (sxc - Sorsakoski)
5. AM (bmw r1100gs - Kurikka)
6. paskli (g650x - Tre)
7. Ohagar (ta - Oulu)
8. akui68 (ktm adv - Joensuu)
9. kode10 (xt - Polvijärvi)
10. Jari Vee itte (at750 - TRE)
11. Timo Kalkkila (bmwF800gs - Riihimäki)
12. KarMa (- Veikkola)
13. peeär (- Hollola)
14. Tapio Leppänen (-Jämsä)
15. Olli Hakala (-Jämsänkoski)
16. MViktor (xt 600z )
17. aka (- Kuopio)
18. PantseK (TA - Lahti)
19. AMJ (ktm LS4 640E - Äänekoski)
20. mtk71 (aprilia pegaso 650 - Lohja)
21. PSA ((BMW1150ADV - Espoo)
22. TomiK (- Lohja/Lieksa)
23. holore (ktm adv- Kuopio)
Telttamajoitus:
- Hinku. (650nx - Kontiolahti)
- JanneH (TA - Kontiolahti)
- jarikettu( - Kuopio)
- neku (ktm690 - Kontiolahti)
- Mika70 (dr650 - Lieksa)
- -jn- (gs1200 - Itä)
- heikko (bmw f650gs - Kontiolahti)
- knif (dr 650 rs-Reijola)
- ju55i (- Lieksa)
- PAH (AT - Joensuu)
- muma ( - Joensuu)
- kelloas (yamaha wr250r - Heinola)
- Customi (ktm990?)
- lturune (ktm690 - Kontiolahti)
- -jarkko- (TA - Eno?)
- esapirinen (domi)
- heneld (- Kuopio)
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Nostellaanpas välillä..
Lauantaina kävin ajamassa viimmeiset ajamattomat osuudet ja näin ollen reitti on valmis..
Tiet ovat oikein mukavaa mutkaista ja mäkistä soratietä ja metsäautotietä.
Ajamma vielä koko reitin kerralla,niin tietää kauanko siinä menee.
-JanneH & Hinku.
Lauantaina kävin ajamassa viimmeiset ajamattomat osuudet ja näin ollen reitti on valmis..
Tiet ovat oikein mukavaa mutkaista ja mäkistä soratietä ja metsäautotietä.
Ajamma vielä koko reitin kerralla,niin tietää kauanko siinä menee.
-JanneH & Hinku.
-
JooMies
- Viestit: 244
- Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 6:05 pm
- Pyörä: HP2
- Paikkakunta: Outokumpu/Kuopio
- Viesti:
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Jos myöhäsyttyiset saa ilmoittauta niin olisin tulossa myös paikalle. Teltaan voin majoittautua.
JooMies
Niinpä...
Niinpä...
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Tehkääpä reitti goolemapsiin, niin näkee jo ennakolta ja voip tulostella issekseen.JanneH kirjoitti:Nostellaanpas välillä..
Lauantaina kävin ajamassa viimmeiset ajamattomat osuudet ja näin ollen reitti on valmis..
Tiet ovat oikein mukavaa mutkaista ja mäkistä soratietä ja metsäautotietä.
Ajamma vielä koko reitin kerralla,niin tietää kauanko siinä menee.
-JanneH & Hinku.
Viktor
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
-
Hinku.
- Viestit: 351
- Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
- Pyörä: Honda nx650
- Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Joo, reitti laitetaan googlemapsiin, heti kun keretään.
Kaivinkone kuokkii tuolla tonttia, päivätöistä ei meinaa iltasin päästä pois,
ja kun pääsee, oottaa talonmiehen duunit täällä koululla...
Työhousut vois kasvaa vaikka kinttuihin kiinni, kun ei noita tartte heittää pois
kun joskus yösydännä.
Jos vaikka nyt juhannuksen seutuun sais.
Siis reitin googleen..
Päivitys listaan:
Sisämajoitukseen (paikkoja n.20+6):
1. Tomi H (ktm 640E - Tre)
2. Kirppu (ktm 640adv - Oulu)
3. jor ( - Raahe)
4. Zidi (sxc - Sorsakoski)
5. AM (bmw r1100gs - Kurikka)
6. paskli (g650x - Tre)
7. Ohagar (ta - Oulu)
8. akui68 (ktm adv - Joensuu)
9. kode10 (xt - Polvijärvi)
10. Jari Vee itte (at750 - TRE)
11. Timo Kalkkila (bmwF800gs - Riihimäki)
12. KarMa (- Veikkola)
13. peeär (- Hollola)
14. Tapio Leppänen (-Jämsä)
15. Olli Hakala (-Jämsänkoski)
16. MViktor (xt 600z )
17. aka (- Kuopio)
18. PantseK (TA - Lahti)
19. AMJ (ktm LS4 640E - Äänekoski)
20. mtk71 (aprilia pegaso 650 - Lohja)
21. PSA ((BMW1150ADV - Espoo)
22. TomiK (- Lohja/Lieksa)
23. holore (ktm adv- Kuopio)
24. Jarno S. (ktm990adv - Parikkala)
Telttamajoitus:
- Hinku. (650nx - Kontiolahti)
- JanneH (TA - Kontiolahti)
- jarikettu( - Kuopio)
- neku (ktm690 - Kontiolahti)
- Mika70 (dr650 - Lieksa)
- -jn- (gs1200 - Itä)
- heikko (bmw f650gs - Kontiolahti)
- knif (dr 650 rs-Reijola)
- ju55i (- Lieksa)
- PAH (AT - Joensuu)
- muma ( - Joensuu)
- kelloas (yamaha wr250r - Heinola)
- Customi (ktm990?)
- lturune (ktm690 - Kontiolahti)
- -jarkko- (TA - Eno?)
- esapirinen (domi)
- heneld (- Kuopio)
- JooMies (bmw f650gs)
Kaivinkone kuokkii tuolla tonttia, päivätöistä ei meinaa iltasin päästä pois,
ja kun pääsee, oottaa talonmiehen duunit täällä koululla...
Työhousut vois kasvaa vaikka kinttuihin kiinni, kun ei noita tartte heittää pois
kun joskus yösydännä.
Jos vaikka nyt juhannuksen seutuun sais.
Siis reitin googleen..
Päivitys listaan:
Sisämajoitukseen (paikkoja n.20+6):
1. Tomi H (ktm 640E - Tre)
2. Kirppu (ktm 640adv - Oulu)
3. jor ( - Raahe)
4. Zidi (sxc - Sorsakoski)
5. AM (bmw r1100gs - Kurikka)
6. paskli (g650x - Tre)
7. Ohagar (ta - Oulu)
8. akui68 (ktm adv - Joensuu)
9. kode10 (xt - Polvijärvi)
10. Jari Vee itte (at750 - TRE)
11. Timo Kalkkila (bmwF800gs - Riihimäki)
12. KarMa (- Veikkola)
13. peeär (- Hollola)
14. Tapio Leppänen (-Jämsä)
15. Olli Hakala (-Jämsänkoski)
16. MViktor (xt 600z )
17. aka (- Kuopio)
18. PantseK (TA - Lahti)
19. AMJ (ktm LS4 640E - Äänekoski)
20. mtk71 (aprilia pegaso 650 - Lohja)
21. PSA ((BMW1150ADV - Espoo)
22. TomiK (- Lohja/Lieksa)
23. holore (ktm adv- Kuopio)
24. Jarno S. (ktm990adv - Parikkala)
Telttamajoitus:
- Hinku. (650nx - Kontiolahti)
- JanneH (TA - Kontiolahti)
- jarikettu( - Kuopio)
- neku (ktm690 - Kontiolahti)
- Mika70 (dr650 - Lieksa)
- -jn- (gs1200 - Itä)
- heikko (bmw f650gs - Kontiolahti)
- knif (dr 650 rs-Reijola)
- ju55i (- Lieksa)
- PAH (AT - Joensuu)
- muma ( - Joensuu)
- kelloas (yamaha wr250r - Heinola)
- Customi (ktm990?)
- lturune (ktm690 - Kontiolahti)
- -jarkko- (TA - Eno?)
- esapirinen (domi)
- heneld (- Kuopio)
- JooMies (bmw f650gs)
Viimeksi muokannut Hinku., Ke Kesä 17, 2009 4:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Hinku.
- Viestit: 351
- Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
- Pyörä: Honda nx650
- Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Oiskohan tässä vaiheessa hyvä mainita, että hatara muistikuvani on,
että maasto majan ympärillä tais olla vähän kuoppaista? Vai oliko se muhkuraista?
Kangasta se kyllä oli, kuusikkoa..
Vai oisko ollu suota... hmm..
että maasto majan ympärillä tais olla vähän kuoppaista? Vai oliko se muhkuraista?
Kangasta se kyllä oli, kuusikkoa..
Vai oisko ollu suota... hmm..
-
Hinku.
- Viestit: 351
- Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
- Pyörä: Honda nx650
- Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Tarkennuksen vuoksi kysäisen mistäpäin Suomea on nimimerkki 'customi' ?
"Moro
Ja sitten varmasti aloittelija customi tulee mukaan jos vielä huolitaan
Oma yksiö mukana.
terv customi "
Varmistan vaan, ettei oo kaks ilmoittautujaa menny sekasin. Vai olenko ihan ite?
"Moro
Ja sitten varmasti aloittelija customi tulee mukaan jos vielä huolitaan
Oma yksiö mukana.
terv customi "
Varmistan vaan, ettei oo kaks ilmoittautujaa menny sekasin. Vai olenko ihan ite?
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Moro.
Nyt piti olla Uraalla,mutta Hietsussa ollaan. Ensi vuonna uusi yritys
Sain Jannelta kartan KKKK 2009 reitistä,ja aloitan sen muokkaamisen ojien toiselle puolelle
Ahti.
Nyt piti olla Uraalla,mutta Hietsussa ollaan. Ensi vuonna uusi yritys
Sain Jannelta kartan KKKK 2009 reitistä,ja aloitan sen muokkaamisen ojien toiselle puolelle
Ahti.
-
Hinku.
- Viestit: 351
- Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
- Pyörä: Honda nx650
- Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Mie kun en ojan yli mee kuin sivuluisussa,
niin ajattelin ajaa tuon Jannen laatiman reitin.
Haluaisko joku ryhmäytyä miun kans? :] (räpsyti räpsyti)
Mie en tuon Jannen völjyyn lähde, saan sen kans ajaa kyl.
Miun kans ei mittään mateluvauhtia tarvii ajella,
mutta ihmisten ilmoilla en tykkää kaahottaa kahva kierteellä.
PS. Mulla vois olla eväänä lihakukkoa.....
niin ajattelin ajaa tuon Jannen laatiman reitin.
Haluaisko joku ryhmäytyä miun kans? :] (räpsyti räpsyti)
Mie en tuon Jannen völjyyn lähde, saan sen kans ajaa kyl.
Miun kans ei mittään mateluvauhtia tarvii ajella,
mutta ihmisten ilmoilla en tykkää kaahottaa kahva kierteellä.
PS. Mulla vois olla eväänä lihakukkoa.....
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Minulle kyllä kävisi ihan tiet iliman upotuspaikkoja.Mie kun en ojan yli mee kuin sivuluisussa,
niin ajattelin ajaa tuon Jannen laatiman reitin.
Haluaisko joku ryhmäytyä miun kans? :] (räpsyti räpsyti)
Mie en tuon Jannen völjyyn lähde, saan sen kans ajaa kyl.
Miun kans ei mittään mateluvauhtia tarvii ajella,
mutta ihmisten ilmoilla en tykkää kaahottaa kahva kierteellä
PS. Mulla vois olla eväänä lihakukkoa.....
On sikäli silleet nuo kumekset,enkä tälle kesälle paa karkeeta alle.
Muutenni on hakusessa tuo ajaminen tuolla mopolla,jos maltat
välillä ootella niin mie lähen.
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
-
LateK
- Viestit: 297
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:56 pm
- Pyörä: Honda CRF 300 Rally -21
- Paikkakunta: Espoo
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Tääl olis yks tosi myöhänen ilmottautuja, vieläkö sopii mukaan ?
Autossa tai teltassa silmät kiinni
-Late
Autossa tai teltassa silmät kiinni
-Late
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Käypi hyvin, kun tuo selkäruoto ei oikein tykkää, jos mopoa nostelee uppopaikoista, eikä kovin kauheeta rytkytystäkään siedä.Hinku. kirjoitti:Mie kun en ojan yli mee kuin sivuluisussa,
niin ajattelin ajaa tuon Jannen laatiman reitin.
Haluaisko joku ryhmäytyä miun kans? :] (räpsyti räpsyti)
Mie en tuon Jannen völjyyn lähde, saan sen kans ajaa kyl.
Miun kans ei mittään mateluvauhtia tarvii ajella,
mutta ihmisten ilmoilla en tykkää kaahottaa kahva kierteellä.
Viktor
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
-
tand
- Viestit: 105
- Liittynyt: Su Tammi 16, 2005 8:55 pm
- Pyörä: Yamaha Tenere Extreme Honda TLR200
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Moro
Myöhään herään että voinkin tulla että mahtuuko vielä ulos omaan teltaan, ei tarvi sitten pitää niitä korvatulppia yöllä.
Tilille pistän sen 3 euroa. Tulen bemu f 800:lla.
Kesäisin terveisin.
Myöhään herään että voinkin tulla että mahtuuko vielä ulos omaan teltaan, ei tarvi sitten pitää niitä korvatulppia yöllä.
Tilille pistän sen 3 euroa. Tulen bemu f 800:lla.
Kesäisin terveisin.
T-and
-
neku
- Viestit: 17
- Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
- Pyörä: KTM 690,990 adventure
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
[quote="Mika70"][quote]Mie kun en ojan yli mee kuin sivuluisussa,
niin ajattelin ajaa tuon Jannen laatiman reitin.
Haluaisko joku ryhmäytyä miun kans? :] (räpsyti räpsyti)
Mie en tuon Jannen völjyyn lähde, saan sen kans ajaa kyl.
Miun kans ei mittään mateluvauhtia tarvii ajella,
mutta ihmisten ilmoilla en tykkää kaahottaa kahva kiertee
Kavereita ei jätetä! Jos ryhmään otetaan?
Mika sulla on kyllä kisasliksi takana,tsih.
Vedet kyllä tauolla keitän ja kahvin haudutan.
niin ajattelin ajaa tuon Jannen laatiman reitin.
Haluaisko joku ryhmäytyä miun kans? :] (räpsyti räpsyti)
Mie en tuon Jannen völjyyn lähde, saan sen kans ajaa kyl.
Miun kans ei mittään mateluvauhtia tarvii ajella,
mutta ihmisten ilmoilla en tykkää kaahottaa kahva kiertee
Kavereita ei jätetä! Jos ryhmään otetaan?
Mika sulla on kyllä kisasliksi takana,tsih.
Vedet kyllä tauolla keitän ja kahvin haudutan.
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Valitettavasti täytyy perua tuo oma ilmoittautumiseni ko tapahtumaan.
Tuli muita asioita jotka estävät osallitumisen.
Tuli muita asioita jotka estävät osallitumisen.