Silloin ollaan Tallinnasta palaamassa ja palautumassa. Nyt alkava viikko lomaa, ti-to voisi sopia. -PasiRTJ kirjoitti:Terve
Hyvä homma Paspit!
Mites sunnuntaina 17.5?
Riku
Keski-Suomen kurapolut 2009
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- paspit
- Pyörä: BMW R1100GS Scrambler, ex- DR 650R
Re: Keski-Suomen kurapolut 2009
-
janne.k
- Pyörä: XR400, XRV750
En pääse minäkään 17.5 enkä koko viikonloppuna muutenkaan. Tänään kävin varmistamassa, ympyrätie on sula ja joistain kohdista vielä sopivan pehmeää.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Ensi viikolla voisin minäkin osallistua tuohon,jos tarvetta on,en tosin omista kameraa,enkä gepsiä,enkä vittumasita luonetta.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
janne.k
- Pyörä: XR400, XRV750
Tällä viikolla joku ilta tai viikonloppuna?
Tervejanne.k kirjoitti:Tällä viikolla joku ilta tai viikonloppuna?
Ei onnistu ainakaan se kuvausreissu osaltani tulevana viikonloppuna eli menee ensi viikolle.
Riku
Onkos jkl seudulla kuskeja joita kiinostaisi ajella porukassa sillointällöin joitain lenkkejä? Itse olen kurapyörän hommannut ihan vastikään ja moni varmaan tietää myös hyviä reittejä alueella paremmin.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Kyllä,jos et muuta keksi,lähde vaikka seurakseni koeajamaan tuo GS-meetingin 2009 isompi tie lenkki,pitäis nyt tässä loppuviikolla se ajaa kerran kokonaisuudessaan läpi,että saa itse siihen sen oikean tatsin.Jande kirjoitti:Onkos jkl seudulla kuskeja joita kiinostaisi ajella porukassa sillointällöin joitain lenkkejä? Itse olen kurapyörän hommannut ihan vastikään ja moni varmaan tietää myös hyviä reittejä alueella paremmin.
Toinen juttu kokonaan on,jos haluat ihan kaikkein pienimpiä reittejä ajaa,siihen en pysty auttamaan.Tuon puimurin omistajana pysyn mieluummin kovalla pohjalla ja sen verran leveällä tiellä,etteivät nuo pytyt jää matkalle.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Onko isomman tien hiekka/asvaltti suhde minkälainen ?
Koska on GS-meetingin 2009 pienemmän tien koeajomahdollisuus ?
Kari
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Suhde lienee 80/20, mutta Jukalla saattaa olla parempaa tietoa.KKO kirjoitti:Onko isomman tien hiekka/asvaltti suhde minkälainen ?
Lauantaina ajattelin lähteä kiertämään tuon pikkutielenkin kokonaisuudessaan. Ehditkö mukaan?
Sunnuntaina on RR-SM Jurvassa, sekin kiinnostaisi mennä katsomaan, toisaalta voisi kyllä lähteä upottamaan pikkumopoa.
Olisiko tuollaiseen mukaanlähtijöitä. 5-6 paikkaa jotka pitäisi selvittää, köyttä ja vinssi mukaan?
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Tervejuhan kirjoitti:
Lauantaina ajattelin lähteä kiertämään tuon pikkutielenkin kokonaisuudessaan. Ehditkö mukaan?
Sunnuntaina on RR-SM Jurvassa, sekin kiinnostaisi mennä katsomaan, toisaalta voisi kyllä lähteä upottamaan pikkumopoa.
Olisiko tuollaiseen mukaanlähtijöitä. 5-6 paikkaa jotka pitäisi selvittää, köyttä ja vinssi mukaan?
Oliko tuo GS tapaamisen pikkutielenkki siis se upotuslenkki?
Moottorikelkan kyydissä kulkee sellainen köysitalja jolla saa kelkan kiskaistua juuri sen parimetriä eteenpäin jotta saa pitävälle pinnalle. Ostettu aikoinaan HongKongista (myymälästä!). Kertoo oman voiman kahdeksalla.
"Köysi" on sellaista 6mm nailonnyöriä.
Riku
Honda XL600V -> kTm 640 Adv -> kTm 990 Adv -> none
- juhan
Juu ei - upotuslenkki on ihan uteliaisuutta, mutta jos näppärästi läpi pääsee, niin voihan niitä tarjota oman tiensä kulkijoille - jopa GS:llä.RTJ kirjoitti: Terve
Oliko tuo GS tapaamisen pikkutielenkki siis se upotuslenkki?
Moottorikelkan kyydissä kulkee sellainen köysitalja jolla saa kelkan kiskaistua juuri sen parimetriä eteenpäin jotta saa pitävälle pinnalle. Ostettu aikoinaan HongKongista (myymälästä!). Kertoo oman voiman kahdeksalla.
"Köysi" on sellaista 6mm nailonnyöriä.
Riku
"Viralliseen" reittiin ne eivät sisälly, mutta tarjolle voisi laittaa, jos pienemmällä pääsee.
Suuntia: Hanhiperä - Tikkamäki - Palolahti (Leustu) - Niinimäki ... Matkaa tulee ~150 km. Sit pitää päästä tankille.
Terve
Joo, käy, eihän tuo kartalla edes näytä kovin pahalta.
(kai minä sen reitin nyt ymmärsin oikein?).
Oisko 30.5.?
Riku
Joo, käy, eihän tuo kartalla edes näytä kovin pahalta.
(kai minä sen reitin nyt ymmärsin oikein?).
Oisko 30.5.?
Riku
- juhan
Launataina siis annetaan lakitusten hoitaa ittensä ja lähetään upottaan!
(täytyy kysyä vaimolta vielä)
Jees!
(täytyy kysyä vaimolta vielä)
Jees!
Terve
En mielestäni vielä lupautunut mihinkään!
Käy se sunnuntaikin tai maanantai.
Riku
En mielestäni vielä lupautunut mihinkään!
Käy se sunnuntaikin tai maanantai.
Riku